Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei kuitenkaan nuin helpolla pokaalia saaAnaMaki sanoi:Onnea ja tsemppiä nelikymppiselle Ronnielle, vaikka sitähän hän ei tarvitse. Seitsemäs Olympia-pysti odottaa ainoastaan, että Big-Ronnie käy sen pokkaamassa. :kippis1:
Ja tyhmä kun saapas, ainakin leffoista päätellenLauri Perkele sanoi:Isohan se on. Mutta ruma kuin helvetti.
Colemannin tyhmyyden tiivistää se tyhjentävä "I think I've said it all" kommentti Cost Of Redemptionin lopus :DTylerd sanoi:Ja tyhmä kun saapas, ainakin leffoista päätellen
Kyllä, jos miehellä ei oo muuta sanottavaa kun good old chicken......yeah buddy......light weight baby...ja unohtamatta seuraavaa: thank god for pure natural strenght :D No kaikesta huolimatta on kyllä mieletön äijäMitnick sanoi:Colemannin tyhmyyden tiivistää se tyhjentävä "I think I've said it all" kommentti Cost Of Redemptionin lopus :D
En oo kuullut yhtään sanaa sen suusta mikä kuulostais millään tavalla älykkäältä :lol2: Tai no se vaan on ihan törkeen iso TexasjunttiManuel sanoi:Mies tekee, eikä puhu. Kyllä varmaan treenipätkistä näkee kaiken.
Tietenkin jotain vinkkiä vois antaa treeniin, mutta löytäähän niitä vaikka kuinka netistä ja kirjoista. Tuskin Ronniella on mitään uutta sanottavaa kehonrakennuksen teoriasta, sellaista josta kukaan ei vielä tietäisi.
Tylerd sanoi:ja unohtamatta seuraavaa: thank god for pure natural strenght :D
ljp sanoi:Hmm.. Ronnie ei ole tuota tainnut sanoa ? (vai menikö mulla joku vitsi ohi...)
ljp sanoi:Hmm.. Ronnie ei ole tuota tainnut sanoa ? (vai menikö mulla joku vitsi ohi...)
Tylerd sanoi:Kyllä, jos miehellä ei oo muuta sanottavaa kun good old chicken......yeah buddy......light weight baby...ja unohtamatta seuraavaa: thank god for pure natural strenght :D No kaikesta huolimatta on kyllä mieletön äijä
En oo kuullut yhtään sanaa sen suusta mikä kuulostais millään tavalla älykkäältä :lol2: Tai no se vaan on ihan törkeen iso Texasjuntti
Tarviiko Texasissa partiopoliisin hommia tekevän 150kilosen mustan, helvetin pelottavan näköisen äijän osata puhua? Kyllä mielestäni Cutler ja Ruhl on myös aika hyvin kehittyneitä ja ei niiden olemus ole ihan samaa "saapas"osastoa kun Ronnien :jahas: No ihan sama mulle, on vaan aika monen mielipide ja voihan se olla, että kun kamera lakkaa hyrräämästä niin Ronniesta muuttuu 150kilonen älykkö :DLuni sanoi:hemmo ei ehkä oo niitä suulaimpia miehiä niin sehän tekee siitä heti tyhmän texasin juntin.. :wall:
äijä on kummiskin poliisi eli eiköhän toi puhuminen onnistu vaikka ei treenivideoissaan lörpötä.
eli sama homma kaikissa jotka treenaa salilla ja ei koko ajan pidä showta pystyssä on tyhmiä,
kyllä ne kaverit yleensä on niitä paremmin kehittyneimpiä jotka hoitaa hommansa eikä löpise turhia salilla... :thumbs:
Näinhän se joo meni :D mainitsin vaan sen hilpeyttä herättävän loppukaneetin.ruhl sanoi:Jos ihan tarkkoja ollaan, niin ne kommentit taisivat mennä näin:
2000 lbs prässin jälkeen: "2000 pound leg press. Light weight baby"
2250 lbs prässin jälkeen: "Thank God for strenght. Thank God for pure natural strength."
Oon kyllä samaa mieltä vaikka ei minun "suosikki" Pro ukko olekaan.Luni sanoi:hemmo ei ehkä oo niitä suulaimpia miehiä niin sehän tekee siitä heti tyhmän texasin juntin.. :wall:
äijä on kummiskin poliisi eli eiköhän toi puhuminen onnistu vaikka ei treenivideoissaan lörpötä.
eli sama homma kaikissa jotka treenaa salilla ja ei koko ajan pidä showta pystyssä on tyhmiä,
kyllä ne kaverit yleensä on niitä paremmin kehittyneimpiä jotka hoitaa hommansa eikä löpise turhia salilla... :thumbs:
Tylerd sanoi:Tarviiko Texasissa partiopoliisin hommia tekevän 150kilosen mustan, helvetin pelottavan näköisen äijän osata puhua? Kyllä mielestäni Cutler ja Ruhl on myös aika hyvin kehittyneitä ja ei niiden olemus ole ihan samaa "saapas"osastoa kun Ronnien :jahas: No ihan sama mulle, on vaan aika monen mielipide ja voihan se olla, että kun kamera lakkaa hyrräämästä niin Ronniesta muuttuu 150kilonen älykkö :D
Näinhän se joo meni :D mainitsin vaan sen hilpeyttä herättävän loppukaneetin.
"Colemanin aatokset ja anekdoodit jäävät kuin ***** skeidaan Cutlerin verraten, eli mieheltä on turha odottaa kauhean fiksuja kommentaatioita ja pitkiä puheita. Mutta tuskin sitä kukaan juuri odottaakaan?"........"mutta kun off seasonillakin mies muistuttaa älyllisesti betoniporsasta, niin kyllä kaverista saa semmoisen kuvan, että aivot on jäänyt narikkaan ja narikkalappu hukkunut"......"Totta kyllä että Ronnie on Ronnie eikä siltä mitään pitkiä ja järkeviä lausahduksia voi odottaa ja hyvä niin koska se on ihan oma persoonansa ja hauska semmoinen"........"Niin kyllähän tuo video on infoarvoltaan aika merkityksetön, ei Ronnielta irtoa paljon järkevää kommenttia tai treenivinkkejä"......."Ronnie puhui tässä videossa yhtä paljon, kuin Arska Terminaattorissa"......"Mies saisi puhua vähän enemmän videoillaa. Vähätkin lauseet ovat kokoajan sitä samaa "kevyttä romua, beibii"......"Ruhl antaa kyllä itsestää fiksumman kuvan omassa "leffassaan". Lauseissa on enemmän välimerkkejä kun Colemanin videossa sanoja"......Ihan vaan piruuttani kaivoin muidenkin kommentteja miehestä, ettei kukaan nyt erehdy luulemaan, että oon ainoana sitä mieltä :D No kaikesta huolimatta aivan mieletön kehonrakentaja ps. on muuten varmaan hiukka Ronnie muuttunut sitten vuoden -91? Epäilisin, että se rojumäärä mitä se ottaa varmaan hiukka tekee älyllekkin jotain....Ronnie on Ronnie ja persoonana ihan omaa luokkaansa ja paskaako sitä turhia turisemaan. Ja toi strength on muuten baha sanaJouni Virtamo sanoi:Ronnie on alkuperäiseltä koulutukseltaan kirjanpitäjä. Hän meni tuon tutkinnon jälkeen poliisikouluun. Poliisin tehtävissä hän ei ole ollut enää muutamaan vuoteen.
Olen tavannut miehen kerran. Vuosi oli 1991, nuori Ronnie oli auttelemassa Orlandon Mr. Olympian järjestelyissä (lavan rakentamista, tuolien asettelua saliin ym.). Mukana oli paljon tuttuja bodinaamoja. Juttelin hänen kanssaan jonkin verran, ihan OK oli kaveri minun mielestäni. En osaa millään hölmöksi arvioida.
En ole nähnyt Ronnien treenivideoita, joten en tietenkään tiedä, miten hän niissä käyttäytyy. Hän on luultavasti kuitenkin niitä miehiä, jotka treenaavat ja saavuttavat tuloksia senkin ajan, kun muut jauhavat paskaa (esim. internetissä).
Oikeinkirjoitus on eri kielissä vaikeaa. Tässä threadissa sanan strength kirjoittaminen onnistui oikein vain Ruhlilta, ja hänelläkin toinen kerta oli jo väärin.
jpm sanoi:Minä en jaksa ymmärtää tota Ronnien haukkumista ja mollaamista. Ei siellä Mr. O lavalla olla missään alykkyyskilpailussa, vaan siellä ollaan kisaamassa kuka on "paras" (mitä sana nyt tarkoittaakaan) kehonrakennuksessa. Entä sitten, jos Coleman on vähäpuheinen videollaan ja hänellä on outo ääni. Entä sitten jos hän huutelee sitä sun tätä omituisella äänellään. So fucking what? Ainahan se on helppo haukkua sitä ja tätä idiootiksi näin, emmehän edes tunne koko herraa. Ukko on iso kuin mikä ja osaa varmasti treenata hänelle sopivalla tavalla, joten eiköhän me kynikset olla ihan vaan turpa kiinni niin kauan kun ollaan isompia kuin Big Nasty itse?
Eihän tässä nyt ole ollenkaan tollasesta dissauksesta kyse mitä meinaatjpm sanoi:Minä en jaksa ymmärtää tota Ronnien haukkumista ja mollaamista. Ei siellä Mr. O lavalla olla missään alykkyyskilpailussa, vaan siellä ollaan kisaamassa kuka on "paras" (mitä sana nyt tarkoittaakaan) kehonrakennuksessa. Entä sitten, jos Coleman on vähäpuheinen videollaan ja hänellä on outo ääni. Entä sitten jos hän huutelee sitä sun tätä omituisella äänellään. So fucking what? Ainahan se on helppo haukkua sitä ja tätä idiootiksi näin, emmehän edes tunne koko herraa. Ukko on iso kuin mikä ja osaa varmasti treenata hänelle sopivalla tavalla, joten eiköhän me kynikset olla ihan vaan turpa kiinni niin kauan kun ollaan isompia kuin Big Nasty itse?
Luni sanoi:hyvin sanottu,
se on vaan yleensä kateellisten panettelua.
mr coleman vaan on yksinkertasesti tällä hetkellä paras.
sillä ei ole mitään helvetin väliä miltä kaveri näyttää offilla,
ei kuule ketään joka tosissaan hakee lisää lihasta ole huippukireenä ympäri vuoden tai sit on friikki.
mut tosiaan eiköhän meidän kuulu toisiamme kannustaa eikä kinastella tämmösistä asioista.
Kusimato sanoi:Sanoa paukattihan se sen, Cost of redemptionissa 2000lbs leg press babyn jälkeen.