Laakintamies
Banned
Osaatteko sanoa paljon voimamiehet ottaa jalkaprässistä ronniellahan oli siinäkin kivat romut :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaatteko sanoa paljon voimamiehet ottaa jalkaprässistä ronniellahan oli siinäkin kivat romut :D
esim ronnie 2003 vuonna niin sitä kuntoa tuskin kukaan tulee ikinä lyömään paremmaksi
No mä en ihan noin väittäis, aineet kehittyy ja kaikki muukin kehittyy. Mikäli laji on edelleen 60% massalla, 20% esteettisyydellä ja 20% symmetrialla pelaamista, niin taatusti tulee vielä 'kovempia' ja isompia jätkiä olemaan lavalla.
Itse pidän käännöskohtana tuota Yatesin aikaa, jolloin peli meni osittain piloille. Syntyi ns. massan ihannointi, jota ollaan siitä päivästä vain kehitetty hullumpaan suuntaan. Nykyään noi äärettömän isot kaverit ei edes ole kovin kireän näköisiä ja silti ne voittaa kisoja. Onneksi 2008 O:ssa palattiin edes hivenen takaisinpäin.
Eikö Dexter ole yhtään kehittynyt 90-luvun puolivälistä? Dexter on käynyt jo varsin pitkän ja tasaisesti nousevan uran jossa hän on hiljalleen noussut maailman huipulle, jos en väärin muista aloitti Dexter kilpailemaan Bantam weight sarjasta (sis alle 65kg) ja nykyinen kisapaino on (miyäköhän se muuten onkaan?) päälle 100 kiloa, joten onhan mies hyvänen aika kehittynyt joka vuosi, vaikkakin viime vuosina hieman huonosti jatkuvan kilpailemisen vuoksi.Syöksykierre alkoi siitä kun näidenkin kahden kunto alkoi tippua ja nyt elämme aikaa, että Dexter Jackson on Mr. Olympia, kaveri jolla tekisi tiukkaa päästä top-6:seen 90-luvun lopun olympiassa.
Eikö Dexter ole yhtään kehittynyt 90-luvun puolivälistä? Dexter on käynyt jo varsin pitkän ja tasaisesti nousevan uran jossa hän on hiljalleen noussut maailman huipulle
Aika paksua lihaa!!!!
Eihän Dexteri ollut läheskään samalla tasolla 90-luvun lopussa kun nyt, joten aika huono esimerkki. Olen kylläkin samaa mieltä, että kehonrakennuksen taso oli tuolloin parempi kuin nyt.
Sarjassa aivan järkyttävä paksuus. Kädet melkolailla marvelin isoimpien ukkonen käsimittojen luokkaa.
"Maistuis varmaan sullekin."