BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä uskon niin, että Coleman on yksi vahvimmista salitreenaajista ellei vahvin...Vaikea ronsuu on verrata voimamiehiin kun lajit poikkeavat toisistaan aika paljon ja molempien lajien huiput keskittyvät ihan eri asioihin. Korostan edelleen että Colemanilla on pirusti ruistaranteessa:D

ronnie on kovin ikinä. ei tänä päivänä kovimmat ei heath eikä martinez eikä greenet yms pysty vastaamaan mitenkään ronnien huippukuntoon... esim ronnie 2003 vuonna niin sitä kuntoa tuskin kukaan tulee ikinä lyömään paremmaksi

esim ronnie 2003 vuonna niin sitä kuntoa tuskin kukaan tulee ikinä lyömään paremmaksi

No mä en ihan noin väittäis, aineet kehittyy ja kaikki muukin kehittyy. Mikäli laji on edelleen 60% massalla, 20% esteettisyydellä ja 20% symmetrialla pelaamista, niin taatusti tulee vielä 'kovempia' ja isompia jätkiä olemaan lavalla.

Itse pidän käännöskohtana tuota Yatesin aikaa, jolloin peli meni osittain piloille. Syntyi ns. massan ihannointi, jota ollaan siitä päivästä vain kehitetty hullumpaan suuntaan. Nykyään noi äärettömän isot kaverit ei edes ole kovin kireän näköisiä ja silti ne voittaa kisoja. Onneksi 2008 O:ssa palattiin edes hivenen takaisinpäin.

No mä en ihan noin väittäis, aineet kehittyy ja kaikki muukin kehittyy. Mikäli laji on edelleen 60% massalla, 20% esteettisyydellä ja 20% symmetrialla pelaamista, niin taatusti tulee vielä 'kovempia' ja isompia jätkiä olemaan lavalla.

Itse pidän käännöskohtana tuota Yatesin aikaa, jolloin peli meni osittain piloille. Syntyi ns. massan ihannointi, jota ollaan siitä päivästä vain kehitetty hullumpaan suuntaan. Nykyään noi äärettömän isot kaverit ei edes ole kovin kireän näköisiä ja silti ne voittaa kisoja. Onneksi 2008 O:ssa palattiin edes hivenen takaisinpäin.

Kun aletaan puhumaan prosenteista, niin mennään pahasti pieleen. Totuushan on, että kehonrakennus lajina lähti hurjaan nousuun juuri 90-luvun alussa. Kilpailijat yhä paremmin täyttivät kriteerit, missä lajissa kilpaillaan (lihasmassa, kireys, symmetria, tasapaino). Yleinen väite on myös, ettei pienemmille kilpailijoille annettu mahdollisuutta pärjätä. Tämäkin on täyttä roskaa. Hyvät pienet kisaajat ovat aina pärjänneet. Shawn Ray kilpaili kovatasoisimmalla ajalla ja hän oli viisi kertaa top-3:ssa olympiassa ja 12 vuotta peräkkäin top-5:ssa. Myös Lee Labrada oli mukana 1993 olympiassa, jota itse pidän kolmanneksi kovimpana olympiana ikinä sijoittuen neljänneksi, jättäen taakse Paul Dilletin, joka oli 80 paunaa painavampi.

Valitettavasti kilpailun taso alkoi jyrkästi laskemaan kun suuret nimet lopettivat (Dorian, Kevin, Flex, Shawn, Nasser). Ronnie ja Jay taistelivat tittelistä kahdestaan monta vuotta, ilman että kukaan olisi pystynyt näitä kahta haastamaan. Syöksykierre alkoi siitä kun näidenkin kahden kunto alkoi tippua ja nyt elämme aikaa, että Dexter Jackson on Mr. Olympia, kaveri jolla tekisi tiukkaa päästä top-6:seen 90-luvun lopun olympiassa.

Aika paksua lihaa!!!!

rc406.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Syöksykierre alkoi siitä kun näidenkin kahden kunto alkoi tippua ja nyt elämme aikaa, että Dexter Jackson on Mr. Olympia, kaveri jolla tekisi tiukkaa päästä top-6:seen 90-luvun lopun olympiassa.
Eikö Dexter ole yhtään kehittynyt 90-luvun puolivälistä? Dexter on käynyt jo varsin pitkän ja tasaisesti nousevan uran jossa hän on hiljalleen noussut maailman huipulle, jos en väärin muista aloitti Dexter kilpailemaan Bantam weight sarjasta (sis alle 65kg) ja nykyinen kisapaino on (miyäköhän se muuten onkaan?) päälle 100 kiloa, joten onhan mies hyvänen aika kehittynyt joka vuosi, vaikkakin viime vuosina hieman huonosti jatkuvan kilpailemisen vuoksi.

Eihän Ronsterikaan ollut 90-luvun alussa Olympioissa menestynyt juuri ollenkaan, vasta vuonna 1995 kevään kilpailuissa menestyttyään Ronnie alkoi vasta enemmän tulla julkisuuteen lähinnä "olen päivätöissä käyvä 100% naturaali kehonrakentaja" puheillaan ja sen jälkeenkin vasta 1998 kevät toi hänet kunnolla esille ja lopullinen sinetti oli Mr Olympia voitto syksyllä.

Olet muuten aivan oikeassa tuosta että ei Doriania voi miksikään kehonrakennuksen rappioksi sanoa, ukothan rupesivat olemaan vasta Dorianin myötä oikeasti kovia: kireys ja lihasmassa yhdistettynä huippuhienoon symmetriaan ja kehon linjoihin harppasi aivan uudelle tasolle: esim. Nasser ja Dillet eivät koskaan voittaneet Mr. Olympiaa, vaikka kokoa löytyi vaikka muille jakaa ja hienot kehonrakentajat Levrone, Wheler ja Ray toivat uskomattomia paketteja lavalle, ei Dorian yksin kehonrakennuksen suuntaa määrännyt vaikka olikin Mr. Olympia.

Eikö Dexter ole yhtään kehittynyt 90-luvun puolivälistä? Dexter on käynyt jo varsin pitkän ja tasaisesti nousevan uran jossa hän on hiljalleen noussut maailman huipulle

Taisit vähän missata pointtini. En nimittäin puhunut ollenkaan siitä, onko Dexter kehittynyt suuntaan tai toiseen. Totesin vain faktan, että hänellä olisi vaikeuksia päästä kuuden parhaan joukkoon 90-luvun lopun Olympiassa, jolla halusin havainnollistaa nykyprobodauksen heikkoa tasoa.

Eihän Dexteri ollut läheskään samalla tasolla 90-luvun lopussa kun nyt, joten aika huono esimerkki. Olen kylläkin samaa mieltä, että kehonrakennuksen taso oli tuolloin parempi kuin nyt.

Eihän Dexteri ollut läheskään samalla tasolla 90-luvun lopussa kun nyt, joten aika huono esimerkki. Olen kylläkin samaa mieltä, että kehonrakennuksen taso oli tuolloin parempi kuin nyt.

Öö, ei tainnut mennä ihan noin tuo Karpaasin esimerkki. Käsittääkseni tarkoitti sitä, että Dexterillä ei edes nykykunnossaan olisi asiaa 90-luvun Mr. Olympian kärkisijoille.

"Maistuis varmaan sullekin."

Voi jeesus kummankin tuijotuksia. Ronsterikin on tilanteesta hivenen hämmentyneen näköinen. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom