Kukas sen kissanhännän nostais, jollei kissa itse :D huomioo voi hakea monin eri tavoin. Hölmöimpänä nyt mieleen tulee nää kaikki IFBB atleetit (ei-proot siis)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen miettinyt aivan samaa... Esim. Juho Murtosella katselukerrat ovat noin nelinkertaiset Roniin nähden, enkä näe mitään estettä, miksei Ronilla voisi olla samat, jos tekisi suomeksi... Itse en ole pystynyt katsomaan yhtään jaksoa 5 minuuttia pidempään, kun tuo englannin ääntäminen on mitä on.Mistä innostus englanninkieliseen materiaaliin? Äidinkielellä voisin perstuntumalla veikata että tuplaantuisi/triplaantuisi katsojamäärät. Vähän sama ongelma kun suomipojat koittaa twitchissä vääntää englanniksi,ihan kiva yritys mutta maailmalta löytyy jo satatuhatta samanlaista
Ääntäminen on parempaa kuin mitä noin 80% kantasuomalaisista, ja parempaa kuin yhdenkään hallituspuolueen puheenjohtajalla joten en sanoisi "on mitä on".Olen miettinyt aivan samaa... Esim. Juho Murtosella katselukerrat ovat noin nelinkertaiset Roniin nähden, enkä näe mitään estettä, miksei Ronilla voisi olla samat, jos tekisi suomeksi... Itse en ole pystynyt katsomaan yhtään jaksoa 5 minuuttia pidempään, kun tuo englannin ääntäminen on mitä on.
Kyllä kovasti yritetään erilaista matskua saada aikaseks. Tietysti tämä tilaajamäärän kasvu ei välttämättä aina hirveän nopeaa ole ja täytyy olla erittäin iloinen että 1800 ollaan jo alle vuodessa saatu, vaikka hieman siihen nyt jäänyt paikoilleenAloin laittamaan videota ulos hieman useammin nyt kuin ennen niin katsotaan jos se jeesais kasvun kanssa. Täytyy vain videoita saada laajemalle yleisölle nähtäväksi, se taitaa se haastavin homma olla että miten ihmiset ne videot näkee kuten tuossa ylempänä jo juteltiin että näitä fitnesstubettajiakin (varsinkin englantia puhuvia) on jo aika paljon ja moni tekee erittäin laadukasta matskua, mutta kyllä uskon erittäin kovasti kanavan kasvuun! Täytyy vain tehdä kärsivällisesti hommia ja laittaa laatumatskua ulos säännöllisesti.
Kiitos paljon kehuista! Joo kyllä ulkomaille videoilla pääsääntöisesti tähtään ja pikku hiljaa ne alkaa menee sinnepäin paremmin perille. Alkanu saamaan hyvää palautetta siltä suunnalta. Toki, vaikka englantia puhunkin, niin idea on myös suomalaisia katsojia saada messiin.
Olis joo ainaki kymmenkertaset katsojaluvut jos osais Tommi Mäkisen tapaan veistellä
Onpa ällöttäviä videoita...en katso enempää