CBB Roni Kanerva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Oiskohan jo aika siirtyä siihen suomen kieleen, kun videot ei selvästi ota tälläisenään tuulta alleensa. Muutamia satoja katsojia, suomen kielellä katsojamäärät varmasti tuplaantuisi.

Roni,

Älä anna joidenkin kommenttien masentaa tai muuttaa positiivista maailman katsomustasi. Itsensä dissaajia tässä maassa jo riittää.

Itse pidän videoistasi ja myös siitä kun suomalaisen Lontoon kielen takia ei tule myötähäpeää.

Kuten jo todettu, fitness vloggaajia on iso maailma täynnä, mutta uskon kuitenkin että pohjoiseurooppalainen kansainväliseksi profiloituneella kanavalla voi olla tulevaisuutta.

Pidä oma tyylisi ja jatka hyvien pätkien tekoa äläkä vielä stressaa tilaajamääriä. Kyllä se vielä hedelmää kantaa. Kunhan et ala mitään good fuc*ing morning goddamit- settiä heittään :)

Roni,

Älä anna joidenkin kommenttien masentaa tai muuttaa positiivista maailman katsomustasi. Itsensä dissaajia tässä maassa jo riittää.

Itse pidän videoistasi ja myös siitä kun suomalaisen Lontoon kielen takia ei tule myötähäpeää.

Kuten jo todettu, fitness vloggaajia on iso maailma täynnä, mutta uskon kuitenkin että pohjoiseurooppalainen kansainväliseksi profiloituneella kanavalla voi olla tulevaisuutta.

Pidä oma tyylisi ja jatka hyvien pätkien tekoa äläkä vielä stressaa tilaajamääriä. Kyllä se vielä hedelmää kantaa. Kunhan et ala mitään good fuc*ing morning goddamit- settiä heittään :)
Kiitos paljon kommentista! En anna masentaa, enhän mä noille tietyille kommenteille anna minkäänlaista arvoa. Teen just sitä mitä itse haluan ja miten haluan. Sen sijaan että piilottelisin sitä mikä tekee musta erilaisen niin tuon sen esille. :) Kiitos vielä kerran kommentista ja kehuista!!

Kun suuria tilaajamääriä tavoitellaan olisi sen sisällönkin oltava kiinnostavaa ja henkilön. Ei siinä riitä vaikka englanti taipuisi kuinka hyvin.

Kyllä se kannattaa ennemmin tehdä sellaista sisältöä kuin itse haluaa, jolloin tekijän persoona pääsee paremmin esille – tilaajia tulee jos on tullakseen. Itse en ainakaan katso sellaista tekemällä tehtyä paskaa, jonka tärkein tavoite on saada katsojia.

Mistä innostus englanninkieliseen materiaaliin? Äidinkielellä voisin perstuntumalla veikata että tuplaantuisi/triplaantuisi katsojamäärät. Vähän sama ongelma kun suomipojat koittaa twitchissä vääntää englanniksi,ihan kiva yritys mutta maailmalta löytyy jo satatuhatta samanlaista

Back
Ylös Bottom