CBB Roni Kanerva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Dean eli musta poika on kyll törkeissä lihoissa. Kaveri on reenaillut kehonrakennustyyppisesti n.vuoden kisat mielessä, lahjakkuutta löytyy siis. SM varten ottanut maija elovaaralta poseeraustunteja. Maija on siis päävalmentaja liitossa ja "ammattilaisposevalmentaja" Joten toivottavasti Dean esittää fysiikkansa paremmin ens lauantaina. Puntarilla painoa taisi olla tasan 90kg ja pituutta 180cm tjsp.
Hullun lahjakas jannu. Kehonrakennustason jalat ja ihan kipeän esteettinen keskivartalo. Selkää taas ei saanut millään posetettua, kun yritin miestä väännellä ja käännellä pyynnöstä ja saada poseja kohdalleen.

Varsinkin tuon mustan pojan lihat meni täysin hukkaan, kaikki poset päin vittua.

View: https://www.youtube.com/watch?v=tRTKWHsxz5o
Utti totesi tuossa ks videon analyyseissä, että kun hän itsekin oli siellä takahuoneessa ja seuraili valmistautumisia niin tämä tumma kaveri harjoitteli poseja tyyliin "ensimmäistä kertaa elämässään" huoltajansa avustuksella, ei ilmeisesti juurikaan ollut perillä mitä nämä vakiposeeraukset edes ovat.

Hullun lahjakas jannu. Kehonrakennustason jalat ja ihan kipeän esteettinen keskivartalo. Selkää taas ei saanut millään posetettua, kun yritin miestä väännellä ja käännellä pyynnöstä ja saada poseja kohdalleen.

Oli kyllä helkkarin lihaksikas mitä ohimennen näin rekkauksessa ja takahuoneessa. Luulin eka et menee kehoon

Ei pahalla mutta pistää miettimään. Tuli katteltua karsintakuvia Jyväskylästä ja mun silmään Ronin kunto näytti siellä aika pehmeältä, tuloksena olikin 8.sija. Lahdessa tuli oltua bäkkärillä ja verrattuna finaaliukkoihin kunto ei näyttänyt kovin sharpilta. Sitten tulee tämä video vastaan...Mua ihmetyttää kovasti tota videota katellessa että mikä hemmetin järki on vetää ennen kisaa torstaina tankkaukseen B&Jtä, berliininmunkkeja ja hampurilaisia?:eek: Onko nää nyt jotain kikka kuusi viimeistelyitä mitä en vaan ymmärrä?:david:

Ei pahalla mutta pistää miettimään. Tuli katteltua karsintakuvia Jyväskylästä ja mun silmään Ronin kunto näytti siellä aika pehmeältä, tuloksena olikin 8.sija. Lahdessa tuli oltua bäkkärillä ja verrattuna finaaliukkoihin kunto ei näyttänyt kovin sharpilta. Sitten tulee tämä video vastaan...Mua ihmetyttää kovasti tota videota katellessa että mikä hemmetin järki on vetää ennen kisaa torstaina tankkaukseen B&Jtä, berliininmunkkeja ja hampurilaisia?:eek: Onko nää nyt jotain kikka kuusi viimeistelyitä mitä en vaan ymmärrä?:david:
Saatoin jonkin verran antaa Ronille palautetta tuosta aikaisesta dirty bulk -päivästä, kun katsoin videon. :hyper:

Mua ihmetyttää kovasti tota videota katellessa että mikä hemmetin järki on vetää ennen kisaa torstaina tankkaukseen B&Jtä, berliininmunkkeja ja hampurilaisia?:eek: Onko nää nyt jotain kikka kuusi viimeistelyitä mitä en vaan ymmärrä?:david:

Ettei vaan olisi Roni liikaa katsellut sinun instagram kuvia ! :D

Saatoin jonkin verran antaa Ronille palautetta tuosta aikaisesta dirty bulk -päivästä, kun katsoin videon. :hyper:

Onko sulla tietoa oliko nää Ronin jotain omia viritelmiä vai miten perusteli tuon? Olisi kiva toki jos Roni tulisi itse valottamaan tuota ideaa.

Ettei vaan olisi Roni liikaa katsellut sinun instagram kuvia ! :D

Hahaa! :hyper::p

Joo Jyväskylässä jäi kunto pehmeäksi varsinkin jaloista ja sain Lahteen tiristettyä painoa vielä pois 2,5-3kg ja sain vikalla vkolla pakaratkin näkyviin paremmin. Ajatus lähti siitä että aikaisemmilla dieteillä ei kroppa tuntunu täydentyvän oikein mitenkään vaikka koko viikko tuli valmentajan ohjeiden mukaan tankattua puhtaasti joten ajattelin nyt tankata vasta parina päivänä ennen kisoja sitten enemmän sitä paskaa kun aina näyttäny paremmalta kisojen jälkeen kun käynyt kunnolla syömässä. Kunto ei kuitenkaan muuttunut mihinkään vielä to-pe välisenä yönä, vaikka tuli jätskiä ja pullaa vedettyä, ei huonompaan eikä parempaan ja painoakaan ei oikein ollut tullut lisää joten söin sitten vielä enemmän perjantaina jolloin la aamuna näytti vasta täydemmältä. Jalat oli kiristynyt selkeesti Jyväskylästä mutta niistä tosiaan jäi edelleen se terävyys puuttumaan. Vähän olis pitänyt saada vielä tiristettyä rasvaa pois jaloista.

Ja Tomin kanssa asiasta keskusteltiin ja ensi kerralla hoidetaan taas erilailla mutta tosiaan ei se kunto näyttäny mihinkään to-pe yönä vielä muuttuneen vaikka silloin to veti dirty bulk joten tankkasin sitten enemmän vasta pe. Opitaan näistä taas ja hoidetaan toisin ensi kerralla.

Hei roni onkos uusi iphone ollut hyvä? Kovasti tekisi mieli hankkia se mutta vähän epäilyttää! Kestääkö esim akku kuinka hyvin?

Hei roni onkos uusi iphone ollut hyvä? Kovasti tekisi mieli hankkia se mutta vähän epäilyttää! Kestääkö esim akku kuinka hyvin?
Ihan törkeen hyvä ollut. Päivitin tosiaan 5s tähän 7+ niin oli kyl tosi iso upgrade ja tykkään! Mukavan iso, tosi hyvä kamera, kirkas ja terävä näyttö, akku kestää hyvin jopa nuo omat kuvaamiset kun käytän nykyään tätä puhelinta pääsääntöisesti kuvauksissa. Törkeen hintainenhan tää on mut suosittelen. :D

Back
Ylös Bottom