CBB Roni Kanerva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pisti silmään että ekaan vertailuun kun ei päästy niin meni maku koko touhuun ja näytti ettei kiinnosta pätkääkään enää.. En tiedä vaikuttiko sijoitukseen mutta silti :D

Anyway mielenkiinnolla olen touhuja seuraillut ja hyvä tekemisen meininki!

Pisti silmään että ekaan vertailuun kun ei päästy niin meni maku koko touhuun ja näytti ettei kiinnosta pätkääkään enää.. En tiedä vaikuttiko sijoitukseen mutta silti :D

Anyway mielenkiinnolla olen touhuja seuraillut ja hyvä tekemisen meininki!
Joo pettymys oli kyllä erittäin suuri etten ekaan vertailuun päässyt, mutta ei tietysti sais sitä lavalla näyttää.. Kiristetään kuntoa vielä hieman ja hoidetaan homma tyylikkäämmin Lahdessa. :) Kiitoksia!

Tää jätkä tarvitsee valmentajaa ja kipeästi. Malliesimerkki siitä, kuinka vaikeaa on arvioida omaa kuntoaan objektiivisesti. Rehellisen itsereflektion taito puuttuu kokonaan. Häviötä selitellään ties millä, mutta kertaakaan ei pohdita että entä jos olenkin liian pieni ja pehmeä finaaliin? Kuulostaa melkoiselta itsepetokselta, jos voitto jossain vaiheessa tuntui oikeasti realistiselta vaihtoehdolta. En tarkoita tätä pahalla, ja toivotan kaikkea hyvää tulevaan, mutta paljon on töitä vielä edessä. Hyvään ja rehelliseen valmentajaan panostaminen on varmasti paras sijoitus mitä Roni voisi tässä vaiheessa tehdä. Aika harva noilla lauteilla on muutenkaan pärjännyt ilman valmentajaa.

Paljo täl kaveril mittaa ? Toi kondis vaan näyttää ohkaselta monin osin kaikella kunnioituksella, näyttää kuvaruudun välityksellä kuin likempänä 80kg. Hieno rohkeus toki olla jo international presentation, mutta itse kehoilu on vielä sellasta että toi lihamäärä noissa raameissa ei aiheuta isoja efektejä. Leveä selkä ja tuplahaukat takaa on kohtalaisen ok yläkropan osalta, mutta esim on jalat näyttää takaa aika ohuilta. mm. sisäreidet ja pohkeet on käytännössä "pois pelistä" , luulen et tarvii päästä yli 90kg kireänä että tuossa raamissa alkaa todelliset efektit lyömään läpi, ois vaa mielenkiintosta kuulla et mikä on pituus. Monien vuosien junttaamista todennäkösesti vaatii, eli kaiketi kaikki tapahtuu pitkällä systemaattisella työllä. Tarkotushan ei ole lytätä, mutta kun kerran ollaan illuusiolajin äärellä, niin siltä pohjalta tää nyt on nähtävä. Silti, jos tuntuu että lihaa tarttuu vuositasolla kokoajan niin ei kai siinä suuria muutoksia kannata tehdä, kunhan puurtaa menemään. Eiköhän se lihaskasvu ala jossakin vaiheessa näkymään videon välitykselläkin

Kyllä mä hieman ihmettelen finaalista poisjäämistä tuossa porukassa. Esiintyminen näyttää hyvältä ja poseerauksetkin pääasiassa. Oikeinkin hyvä selkä ja hyvä malli. Lisää lihaa tosiaan kaipaa ja rapeampaa kondista, mutta kyllä mahkuja on aivan selkeäti. Valmentaja voisi tosiaan olla kova juttu.

Yhtään Ronia moittimatta (päinvastoin pikemminkin, näyttäis suoriutuvan varsin hyvin), mutta nyt vittu ne poset kuntoon siellä.

Liitteet

• Screenshot_20161004-194915.webp
    Screenshot_20161004-194915.webp
    48,1 KB · Katsottu: 1 126
  • Screenshot_20161004-195006.webp
    Screenshot_20161004-195006.webp
    53,2 KB · Katsottu: 1 156
  • Screenshot_20161004-195257.webp
    Screenshot_20161004-195257.webp
    44,4 KB · Katsottu: 1 150
Dean eli musta poika on kyll törkeissä lihoissa. Kaveri on reenaillut kehonrakennustyyppisesti n.vuoden kisat mielessä, lahjakkuutta löytyy siis. SM varten ottanut maija elovaaralta poseeraustunteja. Maija on siis päävalmentaja liitossa ja "ammattilaisposevalmentaja" Joten toivottavasti Dean esittää fysiikkansa paremmin ens lauantaina. Puntarilla painoa taisi olla tasan 90kg ja pituutta 180cm tjsp.

Back
Ylös Bottom