Rolex tietäjiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohjassa pitää olla valmistajan sarjanumero, ja sama sarjanumero takuutodistuksessa (jos myyjällä sellainen on). Yleensä noissa on sellainen luottokortin mallinen takuukortti, johon se sarjanumero on painettu, ei siis käsin kirjoitettu.

Kellon pohjassa täytyy olla 18 k kullan leima 750 ja rannekkeessa taas 14 karaatin kullan leima 585.

Viimeksi muokattu:
Kiitti!
Ton kulta homman tiesinki, mut mites jos ja kun sitä takuukorttia ei kuitenkaan ole. Kai ne sen kuitenki liikkeessä pystyy todentamaan?

Saman näkösii pelei sai Thaimaasta 20 eurolla... :jahas:

Jossain Tag Heuerissa ois munaa, Rolexit on wanhoille... :jahas:

Jossain Tag Heuerissa ois munaa, Rolexit on wanhoille... :jahas:

No eipä tässä nyt munasta ollut kysymys. Ja epäilen ettet saa Thaimaasta tollasta 12eurolla. Johan tosta saa romu kultana sen tonnin. Se nyt ainakin on varma et toi kello on sentään kultaa. Tai sit myyjä on oikeesti ihan pihalla.

Aikanaan isäukko toi mulle Venäjältä semmosen todella tyylikkään näköisen ranta-Rolexin. Pari päivää siinä ne maalit kesti ja sitten se muuttui todella törkeän näköiseksi.

[mod]Muokattu poistetun viestin tiedot.-JohnnyB[/mod]Nykyään Rolexin kopiot tehdään melko hienosti, se on ihan turha niitä leimoja sieltä etsiä, niitä saa painettua kuka tahansa.
Kopioissa on nykyään automaattikoneisto, naarmuuntumaton lasi jne.

Aidon kullan tietysti tunnistaa, mutta on useita Rolexeja joissa ei ole kultaa yhtään.

Vie ihmeessä ammattilaiselle ennenkuin ostat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestin pointti oli?

Nykyään Rolexin kopiot tehdään melko hienosti, se on ihan turha niitä leimoja sieltä etsiä, niitä saa painettua kuka tahansa.
Kopioissa on nykyään automaattikoneisto, naarmuuntumaton lasi jne.

Aidon kullan tietysti tunnistaa, mutta on useita Rolexeja joissa ei ole kultaa yhtään.

Vie ihmeessä ammattilaiselle ennenkuin ostat.

Aion viedä ammattilaiselle tarkastettavaksi, mikäli meinaan ostaa. Itekin ihmettelin pointtia tohon peniksen jatke läppään. Mun mielestä tommonen Rolex on jo sijoituksenakin ihan ok, mikäli sit on aito. Ei varmaan arvo ainakaan putoa kauheasti jos hyvon pitää.

Aion viedä ammattilaiselle tarkastettavaksi, mikäli meinaan ostaa. Itekin ihmettelin pointtia tohon peniksen jatke läppään. Mun mielestä tommonen Rolex on jo sijoituksenakin ihan ok, mikäli sit on aito. Ei varmaan arvo ainakaan putoa kauheasti jos hyvon pitää.

Arvon pitämistä on vaikea ennustaa, mutta rehellisesti sanottuna... onhan toi vähän 80-lukua ;)

3500€:lla saa mun mielestä huomattavasti hienompia/tyylikkäämpiä kelloja, mutta makuasioista...jne..

Arvon pitämistä on vaikea ennustaa, mutta rehellisesti sanottuna... onhan toi vähän 80-lukua ;)

3500€:lla saa mun mielestä huomattavasti hienompia/tyylikkäämpiä kelloja, mutta makuasioista...jne..

Ei mua kiinnosta onko kasaria tai ei...Rolle on aina Rolle. Ja niinku sanoit et makuasioista on turha kiistellä. En mäkään ostais jotain Tag Heuria, mut se onkin vaan mun mielipide.:D
Sitäpaitsi käsittääkseni kasari on taas muodissa?

IMO aika karsean näköinen killutin vaikka aito rolex olisikin.

Jeps, suoraan sanottuna ruman näköinen, IMO. Jotain nuorekkaampaa etsisin, jos noin paljon olisi rahaa sijoittaa kelloon, mutta jos Widowmaker on vanhoillinen, niin siitä vaan! :D

IMO aika karsean näköinen killutin vaikka aito rolex olisikin.

Samoilla linjoilla. Mä en pitäisi vaikka ilmaiseksi saisin, en vaikka olisi kuinka Rolex. Sitähän ei normaali kadun tallaaja edes tiedä, katsovat vain että "ei helvetti että on ruma kello".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom