Rolex tietäjiä?

Toi on pirun bling.. me like.

Joo tosiaaan sinne liikkeeseen vaa näyttää sitä kelloo, kuten on 1000x jo sanottu. Eipä noista muuten voi enää olla varma..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tosiaan Rolexit ovat sellasia kelloja, että vaativat käyttäjältään samanlaista arvokkuutta ja tunnetta. Näen sellaisen pavun ruskean vanhan miehen hawajipaita päällä, istumassa Espanjassa, juoden sangriaa, sikaria poltellen. Hänellä on helvetin paksu kultaketju ja helvetin pramea Rolexi kädessä. Hopean vaalea tukka kruunaa kuvan.

Ei tuo alle 50 vuotialle sovi....

Kuvan kellohan on euroopan rumin nätisti sanottuna mutta joku tyttärestä ja toinen kissoista niinku sanotaan :) :piis:

Kyllä varmaan harmittas jättää tuo johonkin uimahallin pukukoppiin :wall: Uskaltaako sitä edes kaikissa kaupunginosissa pitää näkösällä.. :D Pitääkö sillä olla joku oma vakuutus?

Kiitos näistä asiantuntevista kommenteista...noh, olihan siellä asiaakin joukossa.

Tämän päivän Kauppalehti Pressossa oli Martin Kayn kokosivun ilmoitus. Kaveri tulossa kolmeksi päiväksi ostamaan vanhoja Rolexeja ja muita arvokelloja Suomeen - muutaman esimerkkikellon ostohinnat näkyvillä ilmoituksessa

Tämän päivän Kauppalehti Pressossa oli Martin Kayn kokosivun ilmoitus. Kaveri tulossa kolmeksi päiväksi ostamaan vanhoja Rolexeja ja muita arvokelloja Suomeen - muutaman esimerkkikellon ostohinnat näkyvillä ilmoituksessa

Hyvä, hyvä...tarviipa tsekata toi. :thumbs:
Näille ketkä kovasti haukkuu tota Rollea täällä, voisitteko Mersun ostaa?

Eihän kyseessä ole sellainen tapaus, että sun vain pitää saada rolex kuin rolex, kun noin halvalla kerta myydään? Usein "tarjoustuotteet" kun saa ihmisen harkintakyvyn heittelehtimään. Mut jos juuri tuota rollua oot etsiny, ni ei kannata antaa muiden mielipiteiden edes ärsyttää.

Eihän kyseessä ole sellainen tapaus, että sun vain pitää saada rolex kuin rolex, kun noin halvalla kerta myydään? Usein "tarjoustuotteet" kun saa ihmisen harkintakyvyn heittelehtimään. Mut jos juuri tuota rollua oot etsiny, ni ei kannata antaa muiden mielipiteiden edes ärsyttää.

Ei oo tosta kyse. Ja on mulla aiemminkin ollut Rolle. Ton vaan bongasin ja rupesin miettii ostoa...
Enkä mä välitä mitä muut mun kellosta sanoo...:D

Hyvä, hyvä...tarviipa tsekata toi. :thumbs:
Näille ketkä kovasti haukkuu tota Rollea täällä, voisitteko Mersun ostaa?

A sarjalaisen vai SLR:n, mersuja on niin monenlaisia, kuten Rolexejakin.
Ei ihmiset täällä Rolexeja moiti, vaan tuota kyseistä kelloa, joka tosiaan taitaa sopia paremmin yli 50vuotiaille, niinkuin joku yllä sanoi.

Pääasiahan on kuitenkin, että itse tykkää. :thumbs:

Onhan se jees jos on paksu kultainen kaulaketju ja rantarintakarvat. Tsekkaappa vaikka IWC ja Cartier, alkaa tuohonkin rahaan saamaan jotain tyylikästä

Onhan se jees jos on paksu kultainen kaulaketju ja rantarintakarvat. Tsekkaappa vaikka IWC ja Cartier, alkaa tuohonkin rahaan saamaan jotain tyylikästä

Jipii, jipii, En kai mä nyt mitään IWC:tä tai Cartieria osta, kun olen ostamassa Rolexia. Ei mua kiinnosta onko se muiden mielestä hyvännäkönen vai ei. Tässä treadissä oli kyse vähän muusta.

Eli oiskohan täällä ketään, jolla tietämystä kelloista? Tälläsen Rolexin meinasin hommata, mitä kaikkea mä tosta tsekkaan? Ainakin vien liikkeeseen arvioitavaksi ennen ostoa. Jos jollain oikeasti tietoa/tuntemusta tollasesta, oon kiitollinen avusta.

Edit; niin ja se linkki: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=40563620

Onko tuo Cellini Cellissima? Tuossa taitaa alunperin olla
vaaleanpunainen nahkaranneke? Cellissima taitaa olla
enemmän naisille suunnattu, mutta jos juuri tuollaisen
haluaa niin ei kun aitoustarkistus ja kauppaa hieromaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom