Roikkuva lättätakapuoli: kauanko kestää saada pyöreyttä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipsuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähtötilanne on huono: peppu on ihan muodoton, laatikko lättänä. Ei lihaksia. Olen laiha, joten kuitenkaan ongelmaa ei läskistä ole. Kuinka kauan kestäisi saada pyöreyttä? Siis onko se mahdollista vielä kesäheinäkuuksi vai meneekö ensi vuoteen? Jos katsoo että saa sitä 1800kcal päivässä (painan 50kg) ja kyykkää vaikka kaksi kertaa Viikossa syväkyykkyjä tms ja välillä lonkanloitontajia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tähän kesään mennessä voi kyllä saada näkyviä tuloksia, oikeasti hyvään kuntoon pääseminen voi sitten vaatia pari vuotta, viisi vuotta tai ikuisuuden. Mitä nopeampia tuloksia haluaa, sitä tehokkaammin pitää tietenkin treenata ja siitä treenien tehosta ei voi sanoa mitään netin kautta.

Muotoon saa tosi äkkiä "boonusta", vaikka ei massaa saisikaan. Jokatapauksessa se parantaa näkyvyyttä suuresti, näin vierestä seuranneena. 2kk aktiivisella porrasjuoksulla ja bulgarialaisilla sai eräskin pimu itsensä nopeasti paljon pirtsakampaan kuntoon, taisi siinä kuntokin hänellä kohentua.

Lihastohtorin pakaratreeneistä vinkkejä, kyllä se siitä äkkiä lähtee paranemaan.

Mielestäni kysymyksen ei pitäisi olla kuinka kauan kestää vaan kuinka paljon olet valmis panostamaan.

Jos sen laitat ykkösprioriteetiksi niin varmasti saat kesään mennessä muotoa.

Zone-sarja -42%
jos haluaa panostaa jalkoihin, niin ite olen saanut jo ihan pientä havaittavissa olevaa muutosta reilussa kuukaudessa niin että teen kerran viikossa jonkunlaisen loikkatreenin ja toisen kerran taas painoilla kyykkyä ja pari muuta raskasta jalkaliikettä... Mutta mulla onkin sitten tuota vararavintoa, että kai se jotenkin vaikuttaa siihen miten nopeesti lihasmassa kehittyy? Tai se kehittymisen alkulähdehän varmaankin ravinnosta kiinni...

Lähtötilanne on huono: peppu on ihan muodoton, laatikko lättänä. Ei lihaksia. Olen laiha, joten kuitenkaan ongelmaa ei läskistä ole. Kuinka kauan kestäisi saada pyöreyttä? Siis onko se mahdollista vielä kesäheinäkuuksi vai meneekö ensi vuoteen? Jos katsoo että saa sitä 1800kcal päivässä (painan 50kg) ja kyykkää vaikka kaksi kertaa Viikossa syväkyykkyjä tms ja välillä lonkanloitontajia.
Syö rohkeasti enemmän! Jos haluat kasvattaa lihasta, mikä siis sen takapuolen tekee niin tarvitset rakennusainetta. Kaksi kertaa viikossa jalat + pakara -treeni on hyvä. Jätä turha muu liikunta vähemmälle ja keskity salitreeniin niin varmasti tilanne on jo kesällä eri.

Mielestäni kysymyksen ei pitäisi olla kuinka kauan kestää vaan kuinka paljon olet valmis panostamaan.

Jos sen laitat ykkösprioriteetiksi niin varmasti saat kesään mennessä muotoa.
Nimenomaan juurikin näin. Alkaa ketuttaa nämä "kuinka kauan" alkuiset kysymykset. Jos vastaan että kaks kuukautta, nii saatko hyvän mielen että kahden kuukauden päästä mulla on beyoncen peba JES??
Otan ne lääkkeet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom