BB PRO Roelly Winklaar

Mä veikkaan että rölli ei kuuntele muuta kuin valmentajaansa ja veikkaan että valmentaja, tuo vanha nainen, otaksuu tietävänsä mitä tekee muita kuuntelematta, eikä välttämäti kiinnitä seikkaan tarvittavaa huomiota.

Tuo geenijuttu on kyllä luultavasti valitettavan totta, vaikka haluaisinkin uskoa siihen että bodari pystyisi oikealla treenillä kasvattamaan lihaksen kuin lihaksen isoksi.

Ps. ei tarvitse nimitellä mua "internet ammattilaiseksi" (SIC) tai muutakaan halventavaa, tai muuten nimittelen sua kohta takaisin :)

no uu, älä vaan nimittele mua :dD

eikö sua huoleta että luulet tietäväs asioista enemmän ku ammattilaiset? sä oot just samanlainen ku ne kaikki ääliöt ketkä kovaan ääneen huutaa telkkarille kuka pitäis vaihtaa ykköskenttään ja koska kenenki pitäis ampua. täytyy nyt tajuta että kaikki kasvaa eri tavalla, kaikki treenaa eri tavalla ja kaikki reagoi siihen eri tavalla, mä en käsitä miten sä voit "taviksena" kattoa jotain ammattilaistasolla olevaa tyyppiä ja väittää tietäväs, mitä sen pitäis tehdä.

nii ja tosiaan näät 10minsan videon jonku selkätreenistä ja tuut siihen tulokseen että reenataan väärin, no voi lol :D ehkä siitä ei saa koko kuvaa?

Mentulan tredi meni paskaksi giant settien takia ja tämä on vähitellen menossa paskaks koska rölli ei osaa reenata... Helvetin hienoa, etten sanoisi! Minä oon sitä mieltä, että kyllä ne ite tietää varmasti mikä toimii ja mikä ei. Ei meidän tarvii siitä stressata. Porukka ku keskittys omaan reeniinsä saman verran ku näiden pro-ukkojen reeniin niin saattais kehitystäkin tulla.

Mentulan tredi meni paskaksi giant settien takia ja tämä on vähitellen menossa paskaks koska rölli ei osaa reenata... Helvetin hienoa, etten sanoisi! Minä oon sitä mieltä, että kyllä ne ite tietää varmasti mikä toimii ja mikä ei. Ei meidän tarvii siitä stressata. Porukka ku keskittys omaan reeniinsä saman verran ku näiden pro-ukkojen reeniin niin saattais kehitystäkin tulla.
no mitä vittua taas, kai ihmiset nyt keskustelupalstalla saa omia mietteitään heitellä, tuskin tuo irvistelijäkään niistä niin välittää. tylsiä ketjuja sellaiset jossa vaan pelkästään ylistetään ja kehutaan, parhaat jutut tulee aina ku porukka antaa jotain vitun analyysiä.

^Tuo johtaa täällä siihen, että tredi menee pilalle tai tulee täyttä tepsua monen sivun verran. Lue bullin trediä, niin tiedät mitä tarkotan. Väittely on paskaa, sitä ei kannata kannata jatkaa liian pitkään.

no uu, älä vaan nimittele mua :dD

eikö sua huoleta että luulet tietäväs asioista enemmän ku ammattilaiset? sä oot just samanlainen ku ne kaikki ääliöt ketkä kovaan ääneen huutaa telkkarille kuka pitäis vaihtaa ykköskenttään ja koska kenenki pitäis ampua. täytyy nyt tajuta että kaikki kasvaa eri tavalla, kaikki treenaa eri tavalla ja kaikki reagoi siihen eri tavalla, mä en käsitä miten sä voit "taviksena" kattoa jotain ammattilaistasolla olevaa tyyppiä ja väittää tietäväs, mitä sen pitäis tehdä.

nii ja tosiaan näät 10minsan videon jonku selkätreenistä ja tuut siihen tulokseen että reenataan väärin, no voi lol :D ehkä siitä ei saa koko kuvaa?

Blaa blaa. Sä taas yrität nyt junttimaisesti sanella että mitä täällä saa sanoa ja mitä ei ilman että käydään järkevämmin argumentoimatta huutelemaan vastaan.

Mä sain tuosta videosta tietyn kuvan röllin selkätreenin periaatteista ja ilmaisin siihen liittyvän huolen. Edelleen, mä pidän kantani siitä että tuo voi hyvinkin olla syynä röllin huonoon selän kehitykseen, eikä sinun herättämäsi kyseenalaistukset siitä, ettenkö sellaista mielipidettä saisi muodostaa saatika ilmaista, sitä muuta.

Blaa blaa. Sä taas yrität nyt junttimaisesti sanella että mitä täällä saa sanoa ja mitä ei ilman että käydään järkevämmin argumentoimatta huutelemaan vastaan.

Mä sain tuosta videosta tietyn kuvan röllin selkätreenin periaatteista ja ilmaisin siihen liittyvän huolen. Edelleen, mä pidän kantani siitä että tuo voi hyvinkin olla syynä röllin huonoon selän kehitykseen, eikä sinun herättämäsi kyseenalaistukset siitä, ettenkö sellaista mielipidettä saisi muodostaa saatika ilmaista, sitä muuta.

On aivan järkyttävän sääli että kaikki maailman lahjakkaimmat ja parhaimmat joka-alan ammattilaiset tyytyy muihin duuneihin ja vaan auttamaan ihmisiä täällä internetissä.

Sun pitäis jakaa viisauttas muillekki eikä vain meille pakkislaisille.

On aivan järkyttävän sääli että kaikki maailman lahjakkaimmat ja parhaimmat joka-alan ammattilaiset tyytyy muihin duuneihin ja vaan auttamaan ihmisiä täällä internetissä.

Sun pitäis jakaa viisauttas muillekki eikä vain meille pakkislaisille.

Aion jatkaa kommentointia kyllä. Kukahan muu täällä uskaltaa tosin kommentoida mitään, jos kommentin perään tullaan huutelemaan henkilöön meneviä törkeyksiä kommentoimatta itse asiaa mistä puhutaan. Mieti nyt vähän. Pistä vähän pienemmälle se mitä höliset MUSTA. Et tunne mua, en irl sovi kuvaukseesi huutelevasta älämölötyypistä. Tuo on nyt jo ties kuinka mones viesti missä henk. koht. minua loukkaat. Sano vaikka miksi sun mielestä röllin tekniikka voi hyvinkin mennä perille, mutta mikä on sun arvio selän pienuudesta siitä huolimatta. Koita muodostaa vaikka yksikin lause mistä tulisi käsitys että näppäimistön takana on sivistynyt henkilö joka osaa asiallisesti ottaa osaa keskusteluun keskustelufoorumilla kuten kuluu niin että threadiin viitsii ottaa joku muukin kantaa.

Aion jatkaa kommentointia kyllä. Kukahan muu täällä uskaltaa tosin kommentoida mitään, jos kommentin perään tullaan huutelemaan henkilöön meneviä törkeyksiä kommentoimatta itse asiaa mistä puhutaan. Mieti nyt vähän. Pistä vähän pienemmälle se mitä höliset MUSTA. Et tunne mua, en irl sovi kuvaukseesi huutelevasta älämölötyypistä. Tuo on nyt jo ties kuinka mones viesti missä henk. koht. minua loukkaat. Sano vaikka miksi sun mielestä röllin tekniikka voi hyvinkin mennä perille, mutta mikä on sun arvio selän pienuudesta siitä huolimatta. Koita muodostaa vaikka yksikin lause mistä tulisi käsitys että näppäimistön takana on sivistynyt henkilö joka osaa asiallisesti ottaa osaa keskusteluun keskustelufoorumilla kuten kuluu niin että threadiin viitsii ottaa joku muukin kantaa.

Puuh, sanotaan nyt näin että selkä on kehittynyt, näyttää paremmalta ja tuntuu aina jäävän paskemmaks lavalla syystä tai toisesta, oli se sitte poseeraus tai joku muu.

Mua vaan huvittaa se, että me voitais jotenki analysoida ja tehdä päätelmiä bodareitten reeneistä youtube pätkien perusteella, kaikki kasvaa eri tavalla, kaikilla on eri kroppa ja koskaan me ei saada koko totuutta jostain videopätkistä joka on siis aivan selvä.

Tee toki päätelmiä, mutta päätelmät luokkaa "päättelen tän youtube pätkän perusteella selän aktivoinnin olevan vajaata, päättelen roellyn sekä hänen turvajoukkojensa uskovan sokeasti tätä valmentajaansa ja päättelen, että nainen on liian itsepäinen kuuntelemaan muita."
Ehkä tää on sun käsitys järkevästi argumentoinnista. Okei. Anna olla.

Mä en väitä tietäväni syytä roellyn "huonoon" selkään (joka on tosin parantunu ja näyttää aina olevan salilla paljo nätimpi ku lavalla) tai jonku muun bodarin hyvään tai huonoon lihasosan kehitykseen, mutta mä voisin vaan OLETTAA että ammattilaiset kenellä on joukko huippuluokan treenaajia niiden takana vois koittaa tehdä kaiken voitavansa saavuttaakseen optimaalisen kehityksen. Kaikki nyt vaan ei kehity samalla tavalla, kaikki lihakset ei reagoi samalla tavalla ja hitto, kaikki ei ees ota ravinteita vastaan samalla tavalla.

Ja niinkun tässä joku mainitsi, eikö tossa reenissä ollu kyseessä aika raskas reeni? Mä muutaman sekunnin youtubella löysin parit videot joissa selkä näyttää menevän ihan tappiin liikkeissä, niinku herra halusi.. miten selität tän? vai oletatko, että näkemäs klippi on roellyn selän huomioon ottaen pakko olla aito kuvaus miehen päivittäisestä reenistä?

mut hei mä lopettelen tähän, mä nyt en vaan yksinkertasesti alkais analysoimaan 5 minsan youtube klipin perusteella, yleensä totuus ei ole ehkä noin yksinkertainen.

Tuo blondi mies (tai nainen) en tiedä, no ei vaan. Vaikuttaa pähkähullulta professorilta joka on luomassa jätti kokoista hirviötä! :D

Tanko on hyvä... mutta ei voi kuin ihmetellä tota treenaamista. Joo joo, prot tietää jne., mutta silti ihmettelen. Kun alkaa painaa niin negatiiviset jätetään olemattomiin. Ja tossa bench around the worldissa ei vaan voi olla mitään järkeä - muuten voisi ollakin, mutta että positiivinen ja negatiivinen eri liikkeet?

Mä en väitä tietäväni syytä roellyn "huonoon" selkään (joka on tosin parantunu ja näyttää aina olevan salilla paljo nätimpi ku lavalla) tai jonku muun bodarin hyvään tai huonoon lihasosan kehitykseen, mutta mä voisin vaan OLETTAA että ammattilaiset kenellä on joukko huippuluokan treenaajia niiden takana vois koittaa tehdä kaiken voitavansa saavuttaakseen optimaalisen kehityksen. Kaikki nyt vaan ei kehity samalla tavalla, kaikki lihakset ei reagoi samalla tavalla ja hitto, kaikki ei ees ota ravinteita vastaan samalla tavalla.

Ja niinkun tässä joku mainitsi, eikö tossa reenissä ollu kyseessä aika raskas reeni? Mä muutaman sekunnin youtubella löysin parit videot joissa selkä näyttää menevän ihan tappiin liikkeissä, niinku herra halusi.. miten selität tän? vai oletatko, että näkemäs klippi on roellyn selän huomioon ottaen pakko olla aito kuvaus miehen päivittäisestä reenistä?

No niin NYT tuli hyvää kommenttia, minä kiitän. Mä tein tosiaan päätelmäni vain tämän yhden videon perusteella ja siitä nostin tämän keskustelun. Niinhän saa toki tehdä. On mielenkiintoinen seikka, jos näit tosiaan videoita missä selkätreeni näyttäisi menevän paremmin perille, mutta kuitenkin selkä on kuten on. Se antaisi osviittaa siitä että Roellyn selkä on yksinkertaisesti vain hankalasti kasvavaa sortia.

Tuli tuosta tangosta mieleen, että onkohan olemassa normi 20 kilosta tankoa josta saa hammer otteen? Tuntuisi ainakin että sais punnerrukseen enempi poweria ja toki ranteillekkin ystävällisempi.

Niinhän saa toki tehdä. On mielenkiintoinen seikka, jos näit tosiaan videoita missä selkätreeni näyttäisi menevän paremmin perille, mutta kuitenkin selkä on kuten on. Se antaisi osviittaa siitä että Roellyn selkä on yksinkertaisesti vain hankalasti kasvavaa sortia.

Joku treenaa vajailla liikeradoilla ja toinen pidemmillä. Toisella selän treeniliikkeet koostuvat samassa treenissä leventävistä, että paksuntavista liikkeistä, kun taas toinen on jakanut nämä omille treenipäivilleen jne. Siis se mitä näkee jollain videolla tai se mitä näkee salilla ei kerro mitään siitä meneekö sen treenaajan selkätreeni perille vai ei. Sen perusteella ei voi mennä juurikaan arvioimaan, että meneekö se sinne treenattavaan lihakseen vai ei. (Päin p*****tä treenaajat sitten asia erikseen) Sitä ei voi tietää miltä mikäkin kenessäkin treenajassa tuntuu. Joku vajaa toisto voi tuntua hyvinkin pahalta ja saada aikaan kehitystä ja samoin liikkeet jotka eivät ehjä sovi omaan ajatusmaailmaan sen suhteen, että niillä voisi saada tuloksia aikaiseksi voi toiselle olla hyvinkin tehokkaita.

Harvemmin näiden Pro ukkojen treenit on muutenkaan samoja vkosta toiseen. Mielestäni kenenkään treenit eivät tulisi olla samoja vkosta toiseen vaan pitäisi löytyä järkevää vaihtelua. Tietysti on olemassa niitäkin joiden ohjelmaan on merkitty rintatreeniin penkkipunnerrus 5x8 ja hauiskääntö 5x10 niin sitä noudatetaan sitten orjallisesti vuosi putkeen ajattematta lainkaan onko tässä edes mitään järkeä.

Kehonrakennuksessa se kenellä on ne lihakset oikeissa kohdissa ja fysiikka tasainen kauttaaltaan pärjää hyvin. On siis tasaisen hyvä. Paljon näkee sitten niitä kenellä on freekkejä lihasryhmiä. Monesti tässä tulee sitten se ongelma, että huomio kiinnittyy paljon juuri niihin friikkeihin kohtiin ja jo hyviin lihasryhmiin. Nämä lihakset on jo kehittyneet sopivasti ja treenaajalla treeni ottaa sinne kohtaan hyvin treeniä vastaan.

Tässä voi tulla se ongelma vain eteen, että sitten, kun pitäisi fysikkaa pyrkiä saamaan tasaisemmaksi niin jatketaan edelleen noiden jo kovien lihasryhmien systemaattista treenaamista edelleen yhtä kovaa ja samanaikaisesti pyritään parantamaan niitä puutteitakin. Kehitys jos jatkuu tasaisena niin samanaikaisesti ne hyvätkin lihakset kehittyvät samassa suhteessa niiden heikkojen rinnalla edelleen jolloin mitään näkyvää muutosta ei välttämättä edes tunnu tapahtuvan. Vaikka todellisuudessa lihasmassaa onkin tullut lisää.

Tuli tuosta tangosta mieleen, että onkohan olemassa normi 20 kilosta tankoa josta saa hammer otteen? Tuntuisi ainakin että sais punnerrukseen enempi poweria ja toki ranteillekkin ystävällisempi.

25kg swiss bareja on tarjolla esim. Selkäinahon kaupassa. Olkaystävällinen tanko on monessakin liikkeessä perinteistä levytankoa miellyttävämpi..

Back
Ylös Bottom