Aion jatkaa kommentointia kyllä. Kukahan muu täällä uskaltaa tosin kommentoida mitään, jos kommentin perään tullaan huutelemaan henkilöön meneviä törkeyksiä kommentoimatta itse asiaa mistä puhutaan. Mieti nyt vähän. Pistä vähän pienemmälle se mitä höliset MUSTA. Et tunne mua, en irl sovi kuvaukseesi huutelevasta älämölötyypistä. Tuo on nyt jo ties kuinka mones viesti missä henk. koht. minua loukkaat. Sano vaikka miksi sun mielestä röllin tekniikka voi hyvinkin mennä perille, mutta mikä on sun arvio selän pienuudesta siitä huolimatta. Koita muodostaa vaikka yksikin lause mistä tulisi käsitys että näppäimistön takana on sivistynyt henkilö joka osaa asiallisesti ottaa osaa keskusteluun keskustelufoorumilla kuten kuluu niin että threadiin viitsii ottaa joku muukin kantaa.
Puuh, sanotaan nyt näin että selkä on kehittynyt, näyttää paremmalta ja tuntuu aina jäävän paskemmaks lavalla syystä tai toisesta, oli se sitte poseeraus tai joku muu.
Mua vaan huvittaa se, että me voitais jotenki analysoida ja tehdä päätelmiä bodareitten reeneistä youtube pätkien perusteella, kaikki kasvaa eri tavalla, kaikilla on eri kroppa ja koskaan me ei saada koko totuutta jostain videopätkistä joka on siis aivan selvä.
Tee toki päätelmiä, mutta päätelmät luokkaa "päättelen tän youtube pätkän perusteella selän aktivoinnin olevan vajaata, päättelen roellyn sekä hänen turvajoukkojensa uskovan sokeasti tätä valmentajaansa ja päättelen, että nainen on liian itsepäinen kuuntelemaan muita."
Ehkä tää on sun käsitys järkevästi argumentoinnista. Okei. Anna olla.
Mä en väitä tietäväni syytä roellyn "huonoon" selkään (joka on tosin parantunu ja näyttää aina olevan salilla paljo nätimpi ku lavalla) tai jonku muun bodarin hyvään tai huonoon lihasosan kehitykseen, mutta mä voisin vaan OLETTAA että ammattilaiset kenellä on joukko huippuluokan treenaajia niiden takana vois koittaa tehdä kaiken voitavansa saavuttaakseen optimaalisen kehityksen. Kaikki nyt vaan ei kehity samalla tavalla, kaikki lihakset ei reagoi samalla tavalla ja hitto, kaikki ei ees ota ravinteita vastaan samalla tavalla.
Ja niinkun tässä joku mainitsi, eikö tossa reenissä ollu kyseessä aika raskas reeni? Mä muutaman sekunnin youtubella löysin parit videot joissa selkä näyttää menevän ihan tappiin liikkeissä, niinku herra halusi.. miten selität tän? vai oletatko, että näkemäs klippi on roellyn selän huomioon ottaen pakko olla aito kuvaus miehen päivittäisestä reenistä?
mut hei mä lopettelen tähän, mä nyt en vaan yksinkertasesti alkais analysoimaan 5 minsan youtube klipin perusteella, yleensä totuus ei ole ehkä noin yksinkertainen.