BB PRO Roelly Winklaar

Eipä noissa off-season filmeissä selkälihoissa ole varsinkaan paksuutta yhtään. Eli ei ihme jos dieetin jälkeen lihat ovatkin poissa, karu totuus. Jotenkin miehen liikevalinnatkin selälle ovat melko erikoisia kuten tekniikatkin, mutta ei täältä tietty kannata alkaa isiään neuvomaan.

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_839856&v=dJpTvWWC0zk&src_vid=WlEaO1iqumo&feature=iv

Tuossa osan 1 linkki, flexonlinen video ei jotenkin toimi. IMO näyttää aikamoiselta heilumiselta tuo röllin treeni. Nuo leuat eivät kyllä ainakaan mene perille, ja tuo kulmasoutukin näyttää hieman nykimiseltä. Tietty kontrolli ja puristus puuttuu? Kun isoilla ollaan vähän heiluttu niin sitten päälle hieman pumppailua hilupainoilla, ja illuusio siitä että siellä selässä tapahtuu jotain kasvua on valmis.

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_839856&v=dJpTvWWC0zk&src_vid=WlEaO1iqumo&feature=iv

Tuossa osan 1 linkki, flexonlinen video ei jotenkin toimi. IMO näyttää aikamoiselta heilumiselta tuo röllin treeni. Nuo leuat eivät kyllä ainakaan mene perille, ja tuo kulmasoutukin näyttää hieman nykimiseltä. Tietty kontrolli ja puristus puuttuu? Kun isoilla ollaan vähän heiluttu niin sitten päälle hieman pumppailua hilupainoilla, ja illuusio siitä että siellä selässä tapahtuu jotain kasvua on valmis.

katoks sä usein AMMATTILAISKEHONRAKENTAJAN reenivideoita ja pädet että niillä ei mee reeni perille ja tekniikka on väärä?

aika helvetin hyvä illuusio täytyy kyl myöntää, jätkä on kuitenki yks lupaavimmista kehonrakentajista ja repi siitä ammatin..

Kaikki tietävät että selkä on röllin heikkous. Hänen tuolla kyseenomaisella videolla käyttämiensä suoritustekniikoiden laatu, varinkin esimerkiksi näennäisesti kontrollin ja loppusupistuksen puute aiheuttivat mulle epäilyksen että selän heikkous johtuisi mainituista seikoista.

Olisiko sulla Kapukkiino kommenttia tähän tekemääni havaintoon, vai jatkatko vain kommentointia siitä että mulla on otsaa kommentoida moisia? :)

Jos tuolla heilumisella saavat silminnähtävää kehitystä selkäosastolle niin kaikki kunnia sille, vaan epäilenpä.. Kuten reenailija tuossa totesi niin kontrollin & loppusupistuksen puuttuminen pistää silmään ja eipä nuo liikeradat/tekniikatkaan näytä ihan siltä mitä vaadittaisiin.

En tota youtube-pätkää ole kattonut vielä, mutta ei tossa flexonlinen pätkässä ainakaan mistään huonoista tekniikoista ja surkeista supistuksista voida puhua. Muutenkin naurettavaa nillittää ihmisten suoritustekniikoista.. vanhan sanonnan mukaan suoritustekniikat on kuin persreikä - jokaisella on omansa.

Et katsonut youtube-pätkää mistä oli nimenomaan kyse, mutta tulit silti kommentoimaan? :)

Naurettavaa puhua suoritustekniikoista? Katso tuo youtube-pätkä, katso röllin selkää, sitten mene katsomaan vaikka kaitsun selkätreeniä tai kaitsun mietteitä suoritustekniikoista ja siihen päälle kuvaa kaitsun selästä. Mielestäni siinä on todistetta. Tiedän että prot tekevät melko vapailla tekniikoilla kunnon romuilla, mutta usein näkee että siinä on tietty hyvä kontrolli. Mun mielestä tuossa youtube-pätkässä se puuttui...

Selkätreenejä moni varmaan katsonut satoja ja kyllä Winklaarin selkätreenit ovat nimenomaan nysväämistä, varsinkin kun verrataan huippuselkien omistajiin, oli kyse sitten vaikkapa -70, -80 ja 2000-luvun treenaajista. Ei kukaan heistä ole selkiään pelkillä geeneillä, sapuskalla ja myrkyillä kehittänyt. Se vaatii kuningas-luokan treenit myös.

Et katsonut youtube-pätkää mistä oli nimenomaan kyse, mutta tulit silti kommentoimaan? :)

Naurettavaa puhua suoritustekniikoista? Katso tuo youtube-pätkä, katso röllin selkää, sitten mene katsomaan vaikka kaitsun selkätreeniä tai kaitsun mietteitä suoritustekniikoista ja siihen päälle kuvaa kaitsun selästä. Mielestäni siinä on todistetta. Tiedän että prot tekevät melko vapailla tekniikoilla kunnon romuilla, mutta usein näkee että siinä on tietty hyvä kontrolli. Mun mielestä tuossa youtube-pätkässä se puuttui...

Tossa on kaksi eri selkätreenipätkää ihan peräkkäin. Toi youtuben pätkä ei todellakaan ole se Flexonlinen pätkä. Puhun nyt siis tästä Flexonlinen pätkästä. Isojen romujen päivät on erikseen, mutta kyllä se selkä tuossa aktivoitui.

sanotaan nyt näin:

jos sä internet ammattilaisena spottaat kehonrakentajien huonot tekniikat,voisi OLETTAA että ammattilaisten ympäröimät ammattilaiskehonrakentajat spottais kans omat huonot tekniikkansa näiden valmentajiensa avustuksella.

Jos on jotain parannettavaa ja jos jotain on vialla, voisi OLETTAA että Roelly & kumppanit olis tehny asialle jotain jo paljon ennen ku sä "spottasit" sen yhestä youtube videosta. väi hä?

Lähetä toki sähköpostia Roellylle ja kerro mikä on vikana.

Mä veikkaan että rölli ei kuuntele muuta kuin valmentajaansa ja veikkaan että valmentaja, tuo vanha nainen, otaksuu tietävänsä mitä tekee muita kuuntelematta, eikä välttämäti kiinnitä seikkaan tarvittavaa huomiota.

Tuo geenijuttu on kyllä luultavasti valitettavan totta, vaikka haluaisinkin uskoa siihen että bodari pystyisi oikealla treenillä kasvattamaan lihaksen kuin lihaksen isoksi.

Ps. ei tarvitse nimitellä mua "internet ammattilaiseksi" (SIC) tai muutakaan halventavaa, tai muuten nimittelen sua kohta takaisin :)

Selkätreenejä moni varmaan katsonut satoja ja kyllä Winklaarin selkätreenit ovat nimenomaan nysväämistä, varsinkin kun verrataan huippuselkien omistajiin, oli kyse sitten vaikkapa -70, -80 ja 2000-luvun treenaajista. Ei kukaan heistä ole selkiään pelkillä geeneillä, sapuskalla ja myrkyillä kehittänyt. Se vaatii kuningas-luokan treenit myös.

OpoQQ.jpg

Mä veikkaan että rölli ei kuuntele muuta kuin valmentajaansa ja veikkaan että valmentaja, tuo vanha nainen, otaksuu tietävänsä mitä tekee muita kuuntelematta, eikä välttämäti kiinnitä seikkaan tarvittavaa huomiota.

Tuo geenijuttu on kyllä luultavasti valitettavan totta, vaikka haluaisinkin uskoa siihen että bodari pystyisi oikealla treenillä kasvattamaan lihaksen kuin lihaksen isoksi.

Ps. ei tarvitse nimitellä mua "internet ammattilaiseksi" (SIC) tai muutakaan halventavaa, tai muuten nimittelen sua kohta takaisin :)
helppohan se on tuon muorin ottaa kunniaa tuloksista kun treenattava on yksi maailman lahjakkaimmista tuohon hommaan. esim. ojentajatreenit on mielestään varmasti aivan vitun hyviä. no, sittenpä näkee.

Back
Ylös Bottom