Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78
Monelle kamppailua harrastamattomalle tulee aina jotenkin yllätyksenä, että vastustajalla on myös suunnitelma jota toteuttaa ja varsinkin jos vihulla on tuollainen maailmanlopun moukari käytössä mitä Wilderillä niin kyllä se väkisin vaikuttaa ottelun kulkuun. Vituttaahan se kun keskustelupalstalla luodaan vaihtoehtoinen narratiivi miten yhtäkkiä matsi onkin 50/50 ja aletaan jo tähyilemään mahdolliseen mestaruusmatsiin. Se että Helenius matsasi tuolla on hieno saavutus, varsinkin ilman hiilihydraattia (kevennys).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maailman paras ja fiksuin ottelija jos mitataan taitoa träpätä vastustaja kävelemään oikeaan. Robbe taas, noh, ei niin fiksu.
Joo, eihän noi tyrmäykset vahingossa tule. Edelleen pitää muistaa, että siellä on Furykin nuuhkinut kehän pintaa useamman kerran Wilderin toimesta.
 
Viimeksi muokattu:
Turha lähteä haukkumaan, lopputulos odotettu mutta tuli liian nopeasti. Olen samaa mieltä vartalosuorista, aika riskaabelia tässä tapauksessa.
Onko Robbe kommentoinut ottelua jo?
Mitä luulette, lopettaako vai otteleeko pari matsia vielä? Itse veikkaan että se oli siinä
 
Turha lähteä haukkumaan, lopputulos odotettu mutta tuli liian nopeasti. Olen samaa mieltä vartalosuorista, aika riskaabelia tässä tapauksessa.
Onko Robbe kommentoinut ottelua jo?
Mitä luulette, lopettaako vai otteleeko pari matsia vielä? Itse veikkaan että se oli siinä
Tässä eri mieltä. Robben vahvuudet ovat vartalolyönnit. On käyttänyt niitä aina kaikkia vastaan. Aika erikoista olisi jättää oma paras ase pois. Tuloksen kannalta silti yhdentekevää. Ei olisi voittanut vaikka olisi jättänyt vartalo lyönnit pois. Minä uskon että ura jatkuu. Nythän hän vasta on päässyt huipulle ja taso on huipussaan. Ottelee helposti vielä useita otteluita jos saa nopeasti sovittua.
Monelle kamppailua harrastamattomalle tulee aina jotenkin yllätyksenä, että vastustajalla on myös suunnitelma jota toteuttaa
Hyvin sanottu. Puhuttiin vain Robben taktiikasta kuinka se olisi ylivertainen Wilderin vastaavaan. Unohdettiin että myös Wilderillä on oma taktiikka. Ja se söi Robben taktiikan suihinsa. Hienosti imutti Robbea lähemmäs ja pakotti hyökkäämään odottaen paikkaa takakädelle. Hyökkääminen ei ole koskaan ollut Robben vahvuus. Kirjoittelin jo ennen matsia ettei koko uransa puolustaen otellut voi tuosta vain vaihtaa tyyliä hyökkääväksi. Käy huonosti.
 
Tässä eri mieltä. Robben vahvuudet ovat vartalolyönnit. On käyttänyt niitä aina kaikkia vastaan. Aika erikoista olisi jättää oma paras ase pois. Tuloksen kannalta silti yhdentekevää. Ei olisi voittanut vaikka olisi jättänyt vartalo lyönnit pois. Minä uskon että ura jatkuu. Nythän hän vasta on päässyt huipulle ja taso on huipussaan. Ottelee helposti vielä useita otteluita jos saa nopeasti sovittua.

Hyvin sanottu. Puhuttiin vain Robben taktiikasta kuinka se olisi ylivertainen Wilderin vastaavaan. Unohdettiin että myös Wilderillä on oma taktiikka. Ja se söi Robben taktiikan suihinsa. Hienosti imutti Robbea lähemmäs ja pakotti hyökkäämään odottaen paikkaa takakädelle. Hyökkääminen ei ole koskaan ollut Robben vahvuus. Kirjoittelin jo ennen matsia ettei koko uransa puolustaen otellut voi tuosta vain vaihtaa tyyliä hyökkääväksi. Käy huonosti.
Joo robbe on käyttänyt paöjon vartalolyöntejä ennenkin, jopa tyrmännyt vartalolyönnillä mutta oliko se fiksua nyt kun erittäin nopea kaveri vastassa jolla on tyrmäysvoimaa? Suojausta ei ollut ollenkaan. Lopputoksen kannalta ei merkitystä
 
Joo robbe on käyttänyt paöjon vartalolyöntejä ennenkin, jopa tyrmännyt vartalolyönnillä mutta oliko se fiksua nyt kun erittäin nopea kaveri vastassa jolla on tyrmäysvoimaa? Suojausta ei ollut ollenkaan. Lopputoksen kannalta ei merkitystä
Robben suojaus on ollut aina tuollainen. Kädet tippuvat vaikka ei löisi vartaloon. Ei se välttämättä ole virhe. Sananlainen tyyli on monella muullakin huipulla. Kuten Wilderillä ja Furylla. Tsekkaapa kun Wilder lyö sarjoja. Näyttää kauhealta mutta toimii hänelle. Harvempi ottelee nykyään tiukassa paketissa.
 
Vartalolyönnit toimivat hyvin, kun vastassa on joku hitaasti löntystelevä läskipallo, joka on jättänyt keskivartalon treenaamatta. Wilderin kondis kun oli mallia rautakanki, niin eipä nuo olisi kovin äkkiä alkaneet purra, jossain kohtaa toki silläkin.

Valot katosi sen jäljeen kun Robbe veti vasurilla alas ja tämän jälkeen yritti vielä ehtiä ylös, mutta Wilder ehti kilauttaa väliin.
 
Kauanko kestää että suomalainen kamppailu-urheilija pääsee samalle tasolle olkoot mittarina nyt sit vaikka tienestit mitä Helenius tuosta ansaitsee ?
 
Tässä eri mieltä. Robben vahvuudet ovat vartalolyönnit. On käyttänyt niitä aina kaikkia vastaan. Aika erikoista olisi jättää oma paras ase pois. Tuloksen kannalta silti yhdentekevää. Ei olisi voittanut vaikka olisi jättänyt vartalo lyönnit pois. Minä uskon että ura jatkuu. Nythän hän vasta on päässyt huipulle ja taso on huipussaan. Ottelee helposti vielä useita otteluita jos saa nopeasti sovittua.
Helposti, useita ja vielä nopeasti. Ja kohta puhuu kuin Amin Asikainen tai jotain pahempaa. Toivottavasti ymmärtää lopettaa, koska huipulle ei ole enään asiaa.
 
Kauanko kestää että suomalainen kamppailu-urheilija pääsee samalle tasolle olkoot mittarina nyt sit vaikka tienestit mitä Helenius tuosta ansaitsee ?
Kauan. On sieltä vissiin jotain amatöörinyrkkeilijöitä tulossa, mutta kuka tietää mihin asti paukut riittää tai riittääkö mihinkään.
 

Pekka Mäki näki heti, että Robert Heleniuksella oli jotain pielessä – sitten rysähti: ”Aivan järkyttävää”
Pekka Mäen mielestä Robert Helenius ei ollut oma itsensä ottelussa Deontay Wilderia vastaan.

– Mä katsoin heti alusta asti, mitä Heleniukselle oli oikein tapahtunut. Hänen kehäilmeensä oli aivan järkyttävä. Hän oli kömpelö, liike oli vaikean näköistä eikä hän tehnyt mitään asioita hirveän hyvin, Mäki sanoo Ilta-Sanomille.

Mäki muistuttaa, ettei Wilder edes saanut ladattua vartaloaan tyrmäyspommin taakse, vaan isku oli ”pelkällä käsivarrella lyöty”.
 
Helposti, useita ja vielä nopeasti. Ja kohta puhuu kuin Amin Asikainen tai jotain pahempaa. Toivottavasti ymmärtää lopettaa, koska huipulle ei ole enään asiaa.
Ei se automyyjäkään lopeta jos tulee välillä heikompi myyntivuosi. Elantonsa saa ja ei Heleniusta ole usein tyrmätty.
On sekin huipulla kun on top 12 tai 15
 
Viimeksi muokattu:
Robben suojaus on ollut aina tuollainen. Kädet tippuvat vaikka ei löisi vartaloon. Ei se välttämättä ole virhe. Sananlainen tyyli on monella muullakin huipulla. Kuten Wilderillä ja Furylla. Tsekkaapa kun Wilder lyö sarjoja. Näyttää kauhealta mutta toimii hänelle. Harvempi ottelee nykyään tiukassa paketissa.
No kyllä Furyllä on toinen käsi duojaamassa, ja väistelee ihan eri malliin. Robbe veti nyt "takki auki" ja PAM.
Taktiikka oli hyökätä mutta Wilder osasikin lyödä sieltä takajalalta vaikka muuta yleisesti luultiin.
 
L
Turha lähteä haukkumaan, lopputulos odotettu mutta tuli liian nopeasti. Olen samaa mieltä vartalosuorista, aika riskaabelia tässä tapauksessa.
Onko Robbe kommentoinut ottelua jo?
Mitä luulette, lopettaako vai otteleeko pari matsia vielä? Itse veikkaan että se oli siinä
Screenshot_20221016-144147.png
lyhyesti instassa on
 
"
HALAUKSEN lopuksi Helenius tiputtaa ison uutisen.

– Minun täytyy sanoa: olen ulkona. Olen 38-vuotias, ja olen tehnyt tätä 35 vuotta. Kiitos, että annoit minulle tämän mahdollisuuden, Helenius sanoo videolla ja halaa Wilderia uudestaan.


Ottelijoiden kohtaamisesta välittyy lämpö ja syvä molemminpuolinen arvostus. Wilder kehuu vuolaasti Heleniuksen asennetta ja luonnetta.
"
 
Ei se automyyjäkään lopeta jos tulee välillä heikompi myyntivuosi. Elantonsa saa ja ei Heleniusta ole usein tyrmätty.
On sekin huipulla kun on top 12 tai 15
Kolmesti tyrmätty. Ikää rupee olemaan jo vähintään 40v, kun seuraavan kerran ottelisi. Kyllä siinä joutuu puntaroimaan aika paljon, että kannattaako ns. pienempiä otteluita otella. Palkkiot kuitenkin murto-osan siitä mitä näistä muutamasta ottelusta saannut.

https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000009138446.html Toivottavasti tuossa on jotain totuutta mukana.

Edit: kerkesitkin linkkaamaan saman uutisen.
 
Back
Ylös Bottom