Mukavasti kyllä pöhisee ton kohtaamisen ympärillä, "meidän mies" on sitä myötä tosi paljon esillä kun toi Wilder on melkoinen superstara. Itse paljon yritän päivittäin katsoa sellasia uusia videoita komnentteineen, joissa hyvin näyttökertoja.
Hyvä sota siitä tulee. Vaikka Kownacki oli ihanteellinen vastus jonka tietenkin myös Wilder olisi voittanut, niin huomioitava ton toisen kohtaamisen alku, periaatteessa Kownacki otti sellasia osumia siinä mitä usein otetaan, mutta Robertilla on nyt niin kova tollanen lyhyt peruslyöntikin että vahinkoa tulee ja kone hyytyy. Oon sitä mieltä ettei Adam tullu niin huonona, vaan häntä lyötiin alusta lähtien niin kovaa että se hyydytti ja sai pian liikkeen ja reaktiot hitaalle. Näkyy hidastuksista hyvin, miten kova paine noissa peruslyönneissä on, vaikkei ne äkkiseltään näytä miltään kun ne tulee niin luontevasti ja ilman ylimääräistä showta. Luotan itse että Wilder myös joutuu niitä nyt imuroida alusta saakka eikä saa konetta käyntiin. On ihan eriasia ottaa niitä "pikku osumia" Furyltä ja muilta kuin Robbelta. Ihan ilman sinivalkoisia laseja Robert on tosi lujakätinen monipuolisesti. Toki Wilder on äärettömän vaarallinen ja nopealiikkeinen ja Robertin yrittäessä omaa plääniään hänen kanssa, voi herätä kanveesista lääkärin taputteluun..
Robert ei ole niin taitava ja nopea ja muuntautuva kuin Fury, joka pysty pelata ulos Wilderin ja Klitschkon. Toki Furykin olisi lyönyt eka erissä kunnon KO jos se olis hänen työkaluissa. Lujaa tietenkin kaikki tuolla lyö, mutten muista Furyltä sellasia totaaliseen uneen johtavia KO voittoja mitkä taas on Wilderin ja Robertin tavaramerkki. Wilder ja Robert on molemmat hiukan avoimia ja oikein kumpikaan ei saa imasta osumia, sillä erotuksella että Robert satuttaa ja tyrmää myös vasemmalla ja vaikka peruutusvaihteelta. Toivotaan nyt että molemmat pysyy terveenä jne, ja toi toteutuu.