Toteutuessaan on helposti.Onko tässä kaikkien aikojen isoin suomalainen nyrkkeilymatsi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toteutuessaan on helposti.Onko tässä kaikkien aikojen isoin suomalainen nyrkkeilymatsi?
Kunhan mahdollinen tappio ei tule ensi sekunneilla Jos Robbe selviää ensimmäisistä eristä niin on jo voittaja. Mutta voittokin on tietenkin aina mahdollinenHuh. Tässä on vaan voitettavaa. Haastajana lähtee. Mutta on tuo treenileireiltä tuttu vastus. Robertilla monipuolinen arsenaali kovia lyöntejä laitettavaksi vastapalloon siihen Wilderin aika avonaiseen hyökkäystyyliin. Ja vaikka tulisi tappio, niin hyvän esityksen jälkeen saa varmasti hyviä otteluita jatkossakin eikä ranking heti romahda.
Jep,please ei samanlaista tappiota kuin Asikaisella oli Macklinia vastaa. Se oli ankeeta.Kunhan mahdollinen tappio ei tule ensi sekunneilla Jos Robbe selviää ensimmäisistä eristä niin on jo voittaja. Mutta voittokin on tietenkin aina mahdollinen
Näinpä, sieltä missä Robert seisoo ei pääse eteenpäin kuin näiden yli:Toivottavasti toteutuu matsi. Heleniukselle toivoo pelkkää hyvää ja että saa hyvät palkkiot viimeisistä matseista. Vastus on kyllä todella kova mutta niin se pitääkin tässä vaiheessa.
En halua vähätellä entisaikojen huippuja mutta itse pidän tulevaa Helenius vs Wilder matsia paljon kovempana.Gunnar Bärlund vs. Lou Nova vuodelta 1938 on minusta suunnilleen samaa tasoa.
En halua vähätellä entisaikojen huippuja mutta itse pidän tulevaa Helenius vs Wilder matsia paljon kovempana.
Voisitko itse valottaa mihin tuo Barlund vs Nova matsi perustuu? Aivan rehellinen kysymys siis, en ole ikina kuullutkaan kyseisista ottelijoista ja veikkaan etta 99.9% jengista ei ole myoskaan kuullut. Arvostan laajaa tietoasi talta alalta.Millä perusteella?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gunnar_Bärlund kyllä nyt vähän useampi on hänestä kuullut kuin 0.1%...Voisitko itse valottaa mihin tuo Barlund vs Nova matsi perustuu? Aivan rehellinen kysymys siis, en ole ikina kuullutkaan kyseisista ottelijoista ja veikkaan etta 99.9% jengista ei ole myoskaan kuullut. Arvostan laajaa tietoasi talta alalta.
Lajin taso kovempi nykyään ja Wilder ehkä yksi kovimmista nyrkkeilijöistä koskaan.Millä perusteella?
Jo tuon jälkimmäisen lauseen perusteella uskallan todeta, ettet ole kovinkaan hyvin perillä ammattilaisnyrkkeilystä tai sen historiasta.Lajin taso kovempi nykyään ja Wilder ehkä yksi kovimmista nyrkkeilijöistä koskaan.
Kamppalulajeissa on se ongelma että ei ole mitään varmaa keinoa verrata kuka on paras, jos vertaa vaikka 100m juoksuun tai johonkin vastaavaan.Jo tuon jälkimmäisen lauseen perusteella uskallan todeta, ettet ole kovinkaan hyvin perillä ammattilaisnyrkkeilystä tai sen historiasta.
Maailmassa on lahes 8 miljardia ihmista. Vaitatko etta yli 8 miljoonaa tietaa hanet, jonkun joka on otellut lahes sata vuotta sitten?https://fi.wikipedia.org/wiki/Gunnar_Bärlund kyllä nyt vähän useampi on hänestä kuullut kuin 0.1%...