Wilder olisi nyt esillä olleista nimistä varmasti rahakkain matsi, mutta mielestäni myös aika ylivoimaisesti epätodennäköisin voitettava. Wilderin nyrkkeihin on nukahtanut hänen vastuksistaan kaikki muut paitsi Fury (Stiverne selvisi ekassa pisteille, mutta uusinnassa ei selvinnyt edes ensimmäisestä erästä). Jopa Fury kävi useammankin kerran selällään kolmen ottelun aikana. Nukutettujen joukossa myös Duhaupas sekä Washington, joilla on KO-voitot Robbesta. Toki nuo matsit eivät merkkaa paljoa nykyään ja Robbe vaikuttaisi olevan paremmassa iskussa, kuin noihin aikoihin, mutta silti hyvä mainita, että ottelijat jotka ovat onnistuneet Robben voittamaan, ovat myös pyörtyneet Wilderin käsissä.
Robbe tosiaan ottaa tyypillisesti jokusen kovankin osuman matseissaan ja Wilderilta tähän ei varmasti ole varaa.
Wilder on näistä kahdesta varmasti se joka voi enemmän valikoida vastuksiaan. Robbe ja Wilder ovat sparrailleet keskenään ja jos nyt Wilder ilmoittaa haluavansa otella Robben kanssa, niin on syy epäillä, että hän kokee Robben kohtuullisen helposti voitettavaksi, perustuen kokemuksiinsa sparreista. Itse en ainakaan tuossa asemassa kaikista vaihtoehdoista valitsisi sitä ottelijaa, joka on minua nimettömämpi, mutta jonka kanssa on sparreissa tehnyt tiukkaa.
Suomalaisena kannatan kyllä Robbea ja toivon hänen voittoaan. Tähän vielä lisäksi se, etten pidä Wilderin persoonasta ja en olisi pahoillani senkään puolesta jos Robbe löisi hänet levyksi. Kuitenkin objektiivisesti ajatellen näen Robben mahdollisuudet juuri tuossa ottelussa äärimmäisen pieninä ja toisaalta tappion tullessa se on erittäin suurella todennäköisyydellä vielä tyrmäystappio.
Toivoisin itse jotain muuta vastusta esim. Ruiz, Ortiz (näillä kahdella toki on jo keskenään sovittu ottelu), Dubois, Sanches, Wallin, Hunter, Joyce, Parker tai vaikka uusinta Whyten kanssa.