Rips - uutuus snacks

http://www.rips.fi/

Elikkäs tämmösiä on ilmestynyt kaupan hyllylle. Käytännössä nuo ovat kuivattuja ruisleivän paloja mausteilla. Maistoin tuota valkosipuliversiota ja ihan hyvää oli.

Ravintoarvot per 100g:

E 388 kcal
P 11,0 g
HH 72,5 g
R 6,0 g

Eli vihdoinkin suht terveellinen snacksi saatu kauppaan :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos näitä näille suunnille tulee kauppoihin, niin kyllä voisi ostaakkin. Erityisesti tuo salami kuulostaa houkuttavalta, vaikka en oluen ystävä olekkaan ;)

Katsoin joku aika sitten noita kaupan hyllyssä ja naureskelin kuka maksaa noin paljon (en muista hintaa) ruisleipäpaloista jotka on maustettu. Jos itsellä tekisi tollasia mieli nii kuivattelisin ja maustaisin issekseni kun ei ole iso vaiva. Itse leivän ostan kyllä valmiina leipänä enkä rukiin siemeninä ja peltona.

edit: tottakai paljon parempia snackseja kuin karkit ja sipsit, oli sitten ripsejä tai itse tehtyjä!

Onkohan nämä sellaisia pieniä ruisleivän kuutioita? Kun ei ole kuvaa missään. Itse oon tehnyt kotona ruissnaksejä. Olen pilkkonut ruisleivän pieniin paloihin (2cm*4cm) jotka olen paistanut kuumalla pannulla oliiviöljyssä. Oliiviöljyn olen maustanut valkosipulilla, niin että olen pilkkonut valkosipulin ja laittanut lasiin öljyn kanssa ja antanut muhia noin 30min.

Herkkuja on. vähän tossa on vaivaa, mutta on ne vaan hyviä.:kuola:

Minä taas olen paistanut ruisleivän palat öljyssä ja lisännyt vähän pippuria ja reilusti ketsuppia. Paistellaan kunnes on rapeita ja ketsuppi on imeytynyt leipiin. Ei ehkä niin terveellistä, mutta hyvää kuitenkin...

Oli ihan pakko nostaa aihe esiin ja kysyä et minkälaisia porukalla on kyseisistä tuotteista? Onko iha jeez treenaavalle henkilölle satunnaiseen herkutteluun?

Oli ihan pakko nostaa aihe esiin ja kysyä et minkälaisia porukalla on kyseisistä tuotteista? Onko iha jeez treenaavalle henkilölle satunnaiseen herkutteluun?
On jeez. Oikeestaan mikä vain on kelle vain hyvää satunnaiseen herkutteluun, ei nää ravintoasiat saa olla tavalliselle juntille liian tärkeitä ja tiukkoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom