Rintalihastreeni-haaste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyi monipuolinen n. 30 minuutin treeniohjelma rintalihaksille. Olisi mielenkiintoista kuulla kuinka pitkälle pakkotoiston soturit kyseistä treeniä pääsevät.
Treeni muodostuu punnerruksista, joita tehdään omalla kehonpainolla. Videossa on tarkat ohjeet treenin suorittamiselle ajastettuine taukoineen.

Itsellä tyssäsi kohtaa: 16:00 min.

Jos kilpailuviettiä löytyy, niin antaa palaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä lopetin 54 sekunttiin...siis videon katsomisen.

Tainnut myös äidinkielen kurssi päättyä 54 sekunTiin? En ymmärrä miksi jonkun täytyy kommentoida vittumaisesti asiasta, joka häntä ei nähtävästi kiinnosta? Kai se on vaan se kusipäinen perusluonne, että ääneen täytyy päästä vaikkei asiaa olisi.

Eikö tuo olisi sama pumppailla pohkeita sitten omalla painolla?
Ei. Kyseisen videon esittämässä treenissä rintalihaksia treenataan monesta eri kulmasta kehonpainon kera. Jos oletetaan, että lähdet pumppailemaan
sun pohjelihaksia, et saa läheskään yhtä suurta vastusta esim. M. Soleuksen alueelle, jota treenatessa polven täytyy olla koukistettuna, jolloin on hyvin vaikea saada omasta kehonpainosta riittävä vastus kyseiselle lihakselle.

Suosittelen edelleen ihmisiä kokeilemaan, hiton kova treeni!

Tainnut myös äidinkielen kurssi päättyä 54 sekunTiin? En ymmärrä miksi jonkun täytyy kommentoida vittumaisesti asiasta, joka häntä ei nähtävästi kiinnosta? Kai se on vaan se kusipäinen perusluonne, että ääneen täytyy päästä vaikkei asiaa olis

Mistä tiedät että on äidinkieli ?Älä ainakaan kommentoi mun kirjoitusvirheitä.Suomi on mun kolmas kieli mutta haluan silti kirjoittaa täällä ja bannia ei ainakaan vielä ole tullut.
Video ei ollut mun juttu mutta voi olla ihan hyvä treeni.

Näytti sen verta raskaalta ettei tohtinu yrittää, 25 minuutin jälkeen muuttu koko ukko mustaks. Toisaalta ois siin taas jätkille työmaalla ihmettelemistä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nimimerkkisi nähtyäni oletuksena jo olikin, että suusi suoltaa vain turhaa paskaa.

Ei näkynyt penkkiä? :/

Täh?? Kaveri varmaankin tarkoitti etunojapunnerruksia.
Ei asiasta tarvii olla niin peppukipeä, vaikka jengi nyt ei ottaisikaan tuota videota ja haastetta hirveällä innolla vastaan. :rolleyes:

Täh?? Kaveri varmaankin tarkoitti etunojapunnerruksia.
Ei asiasta tarvii olla niin peppukipeä, vaikka jengi nyt ei ottaisikaan tuota videota ja haastetta hirveällä innolla vastaan. :rolleyes:

Aina kannattaa kuitata vastaan jos kommentit on edellisten tasoisia. Kokeilkoot tai olkoon kokeilematta, turha sitä on koko threadin täydeltä paskaa jauhaa, varsinkaan jos kommentit on yllä näkyvää s24:n tasoa. Brn2:n kommenttiin vastasin väsyneenä. Itseasiassa koitin muokata kyseistä kommenttiani pian kirjoittamisen jälkeen, mutta en kerennyt. Hänen Kommenttinsa kuitenkin oli edeltäviin verrattuna ihan asiallinen.

Myönnettävä se on, ettei tää threadi ottanut tulta alleen. Toivottavasti joku sai ohjelmasta irti jotain :) Aivan kuin jostain kummelin sketsistä ollut kommentit. Kuittaan jollekin vittuilijalle, että kirjoittaisit oikein edes ne kolme sanaa, joilla yrität sanoa ideaa paskaksi. Niin eikä mitä, toisella nimimerkillä varustettu herra tulee valittamaan, että "mitamitamita sina sanoa, älä alka minun suomikieli haukkua". Lisäksi henkilö "faggot" -nimimerkillä varustettuna tulee kertomaan, että muodostaa mielipiteensä valtaosan mielipiteiden varaan. Oh well whatever nevermind.

Varmaan on rankka treeni, mutta itse liian laiska yrittämään. :D Oli muutenki nii kova selkäreeni tänää et pelkästään ton ajattelu alkaa väsyttää pirusti. :D

Ei vittu mitä porukkaa täälä taas... Ei katota edes videota kokonaan ja silti tuomitaan treeni paskaksi ja vinoillaan postaajalle. :D Niin ja tuon brn2 kommentit kannattaa aina skipata suoraan. Ei oo tullu vastaan vielä yhtäkään järkevää taikka asiallista kommenttia häneltä.

Eikö tuo olisi sama pumppailla pohkeita sitten omalla painolla?
Kokeilkaa joskus tätä. Normi peruskova pohjetreeni ja päälle vielä pohjenousut omalla painolla failureen, tempo 111. Sekunti ylös, sekunti alas, sekunti venytystä, sekunti ylös jne. Tuli yllättävän paljon kehitystä pohkeisiin tuolla, vaikka toistoja tuli pitkästi toistatuhatta jossain vaiheessa. Helpompi onkin ottaa aikaa kuin laskea toistoja, jos kykenee pitämään vauhdin vakiona. Pari sarjaa istuen pudotuksilla, pari sarjaa seisten pudotuksilla ja sitten toi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom