rintalihas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cvieri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tein dippiä melko kapealla otteella että kohdistuisi ojentajiin ja toisella sarjalla tuntui kuin olisi rintalihas revähtäny tai jotain vastaavaa. Kuului sellainen naksahdus ylärinnassa ja nyt on vähän kipeä kun hengittääkin. Onko sattunut vastaavaa? Kannattaako pitää suosiolla vaikka viikon tauko ja kattoa miltä tuntuu vai mennä lääkäriin? Kuulosti kuin olisi pähkinöitä murskannut. Mikä neuvoksi?

cvieri sanoi:
Tein dippiä melko kapealla otteella että kohdistuisi ojentajiin ja toisella sarjalla tuntui kuin olisi rintalihas revähtäny tai jotain vastaavaa. Kuului sellainen naksahdus ylärinnassa ja nyt on vähän kipeä kun hengittääkin. Onko sattunut vastaavaa? Kannattaako pitää suosiolla vaikka viikon tauko ja kattoa miltä tuntuu vai mennä lääkäriin? Kuulosti kuin olisi pähkinöitä murskannut. Mikä neuvoksi?

Kokeile saada siihen pienet lämmöt ja venyttää rintaa jonkun aikaa muutaman kerran, ei välttämättä pahasti menny, onko turvonnut ?

PS. kannattaa aina olla kunnon lämmöt ennen treeniä :)

Jollain oli rintalasta murtunut kun oli tehnyt dippejä. Täällä pakkiksella just siitä sillon puhukin. Tosta äänestä ja siitä että hengittäessä kipee veikkaisin sitä että sullaki voi olla jonkun asteen murtuma siinä. Tosin sitten jos ei ole kipeä muuten kun pelkästään hengittäessä niin se on eri. Hengityshän vaan juuri laajentaa ja supistaa rintaa niin siks se saattas aiheuttaa kipua jos on vaikka joku hiusmurtuma.

Minä olen venäyttänet toisen rintalihaksen dipissä ojentajille. kuumeen pukkas sen jälkee. nyt oon tehny dipin tilalla ja se ei ainakaan rinnassa tunnu.

mulla tuntuu aina siinä lastassa dippiä tehdessä, siks jätinkin pois, koskaan ei oo mitään naksahtunu mut ei tunnu luonnolliselta.Sinuna ehkä jättäisin dipin tekemättä jatkossa

Jos se kunnolla on kipeenä ja vähääkään turvoksissa niin suosittelisin lääkärillä käyntiä. Pikkuveljellä revähti rintalihas penkkaillessa ja se ei heti lekurissa käynyt, olisi vaatinut jotain operaatiota, se olikin sitten myöhästä tehdä mitään kun viikkojen jälkeen meni. Oli tullut jotain arpikudosta tai vastaavaa? Eikä varmaan koskaan ole enää täysin kunnossa.

En halua pelotella, mutta ei se suuri vaiva ole käydä lääkärillä näyttämässä.

Hmmph, lainailen threadiasi...

Mistäköhän johtuu kun minulta tulee joskus dipatessa "joku" kipeeksi tuolta lapaluun luota, vain vasemmalta puolelta. teen ne kyllä aika syvälle..

En tiedä, mutta ite en saa dippiliikettä tuntumaan rinnassa en sitten millään. Teen rinnat vinopenkissä ja ristikkäistaljassa.

Meikällä on kanssa vähän omituinen juttu rintalihasten välissä rintalastassa. Välillä esim. aivastaessa tai rintalihaksia venytellessä (molempia käsiä taivuttaa taaksepäin) saattaa kuulua rusahdus rinnasta ja sen jälkeen mm. hengittäminen ja sängystä nouseminen tekee kipeää. Paranee parissa päivässä kunnes taas joskus rusahtaa uudelleen jne. Ei mikään mukava homma mutta kun ei ole (ainakaan vielä) mitään vakavampaa sattunu niin olen jatkanut elämää entiseen malliin :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sairaslomaa

Joo lääkäri määräs sitten n. kuukauden sairasloman rintatreenille... kuulemma rustoja oli menny jne. särkylääkkeitä viikoksi ja sen jälkee pitäis alkaa paranemaan tai jos ei ni uudestaan lääkärille. Jalkatreeniä sitten vaan :)

Jos lihas revähtää/venähtää, sitä lihasta ei saisi heti, tai edes seuraavana päivänä venytellä... pitäis antaa pari päivää rauhassa parantua ja sitten vasta venytellä KEVYESTI..

Mutta jokainen tyylillään..tai jotain..

detox666 sanoi:
Meikällä on kanssa vähän omituinen juttu rintalihasten välissä rintalastassa. Välillä esim. aivastaessa tai rintalihaksia venytellessä (molempia käsiä taivuttaa taaksepäin) saattaa kuulua rusahdus rinnasta ja sen jälkeen mm. hengittäminen ja sängystä nouseminen tekee kipeää. Paranee parissa päivässä kunnes taas joskus rusahtaa uudelleen jne. Ei mikään mukava homma mutta kun ei ole (ainakaan vielä) mitään vakavampaa sattunu niin olen jatkanut elämää entiseen malliin :).

mullakin välillä rusahtaa rinnassa kun molempia käsiä taivuttaa taakse mutta ei kipua tunnu.

Toi rintalasta taitaa olla aika monella vinksallaan. Yks fysioterapeutti sanoi että se voi olla joskus jopa irti paikaltaan! Eli sellanen rutina taitaa kieliä siitä et se ei oo ihan kohillaan. Mulla kerran jäi joku hermo puristuksiin rintalastan väliin ja kipua tuntui oikeassa rinnassa, selässä ja oikeassa kädessä.

Kipu laukes kun aivastin lujaa ja rintalasta taas rusahti jotenkin paikoilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom