Rintalihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen treenannut useammin viime aikoina, 4-5 kk, 2-3 kertaa viikossa. Olen huomannut että vasen rintalihas on osittain kehittynyt enemmän kuin oikea. Oikeaan rintalihakseen jää sisempään keskikohtaan tyhjä kohta… Paremmin en osaa selittää.
Tuleeko tämä korjaantumaan?
Onko minun oikea rintalihas kiinnittynyt osittain eri kohtaan kuin vasen?

21266.png

Saattaa johtua myös siitä, että kylkiluut ovat erilaiset ja vasen puoli rintakehästä on hieman isompi kuin oikea.

.Oliskohan esim penkissä oteleveys enemmän vas. rintaa kuormittava. Tai sitten ihan nostotyyli--> nouseeko tanko vaakasuorassa vaiko jompikumpi puoli edellä?

Onko olkapäät samalla tasolla ja samassa asennossa? Useilla (esimerkiksi jääkiekkoilijat tavallisesti) on hartiaseudulla epätasapainoa tai virheasentoja, jolloin toinen rintalihas paitsi aktivoituu nostossa eri tavalla, on eri asennossa myös levossa ja saa rinnan näin näyttämään epäsymmetriseltä. Itse kuulun myös tähän joukkoon. Aivan selvästi näkee esim peilin edessä dippiä tehdessä miten olkavarren asento ja liikerata on, ellei sitä keskity korjaamaan, erilainen eri puolilla.

Hei, vaikea sanoa mikä tekniikassa mättää.. Täytyy hieman tarkistaa otteet jne..
Tuntuu siltä että en edes saa ongelmakohtaa jännitettyä/treenattua..

Onkohan genetiikassa vai tekniikassa vikaa.

Onko olkapäät samalla tasolla ja samassa asennossa? Useilla (esimerkiksi jääkiekkoilijat tavallisesti) on hartiaseudulla epätasapainoa tai virheasentoja, jolloin toinen rintalihas paitsi aktivoituu nostossa eri tavalla, on eri asennossa myös levossa ja saa rinnan näin näyttämään epäsymmetriseltä. Itse kuulun myös tähän joukkoon. Aivan selvästi näkee esim peilin edessä dippiä tehdessä miten olkavarren asento ja liikerata on, ellei sitä keskity korjaamaan, erilainen eri puolilla.
Tämä viesti[emoji106]. Olen useasti ihmetellyt olkapäideni epätasapainoisuutta ja miettinyt mistä voisi johtua, mutta tässä mainittu jääkiekko sen si varmaan selittää. Pelattua tuli kumminkin liki 11v[emoji2].

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom