Rintalihakset symmetriseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rade73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No voi jumalauta... sama juttu täällä. Mäkin luulin olevani tämän jutun kanssa ainoa. Mulla vasen rintalihas selvästi isompi kuin oikea. Heti ekan penkkisarjan jälkeen vasen on jo kunnon pumpissa ja silloin eron näkee parhaiten. Olen paniikissa heti ja yritän koko lopputreenin keskittyä siihen oikeaan rintalihakseen. Onpa hyvä, että tää ei ollutkaan sitä et mä olisin ollu jotenki vammane. Tai sit me ollaan kaikki vammaisia. Tästä lähtien yritän unohtaa koko jutun, ja keskityn vain itse treeniin.
Oli miten oli, niin sutenööri se vitut välittää.

Mä luulin et oon ainoo tän onkelman kaa :D. Melkeen kaikilla siis vasen rintalihas isompi ku oikea? :D. Hullua

Jep, täällä myös sama homma. :jahas: Tuntuu välillä että koko vasen puoli kropasta on isompi, Olkapäät , hauis , rinta jne...

Mulla oikee ja vasen puoli eriparia. Oikee puoli on raskasrakenteisempi ja asteenverran lyhyempi raajoista.
Vasen hintelämpi kaikin tavoin. Ei sitä kukaan muu pahemmin huomaa, mutta itte huomaan ja se riittää häiritsemään välillä:jahas:

Jokaisella on epäsymmetriaa kropassa. Mullakin vasemmassa ja oikeassa hauiksessa on kokoeroa ja mallikin on ehkä hiukan eri.

Ei kannata treenailla toista puolta yhtään enempää. Veikkaan, että rintaa toispuoleisesti tahkoamalla saa vaan olkapään paskaksi. Sitä kuntoutellessa kaikki lihakset jää liian pieniksi :D

Liikkeissä, jossa treenataan eri raajaa vuorotellen tekee vaan sen heikomman ensin ja toiselle raajalle tahkoaa saman toistomäärän. Ei enempää eikä vähempää.

Ps. Huomasin jonkin aikaa sitten, että mulla on aika paljon eroa jalkojen pituudessa. Mietin ja pähkäilin, että kuinka vitussa ainoa luonteva asento tehdä jalkaprässiä on siten, että vasen jalka on vähän ylempänä. Onpa hyvä etten harrasta mitään kestävyysjuoksua yms. :lol2: Vois nimittäin selkä ja lonkat olla aika huonossa hapessa.

En ole varsinaisesti edes aloittelija. Salitaustaa on taukoineen ~5 vuotta. Suurin osa epäsymmetriasta tasoittuu kyllä kun nostelee ihan normaalisti.

Onko ne, joilla oikea puoli on isompi, vasenkätisiä?

Onko ne, joilla oikea puoli on isompi, vasenkätisiä?

Ei. Itse ainakin olen oikeakätinen, ja oikea käteni on hieman isompi kun vasempi, kun taas vasen jalka on hieman isompi kuin oikea. Niin pieniä ne erot kyllä on että ei niitä kukaan muu varmaan edes huomaa :D

plaah.

itellä ongelman on yllätys yllätys rintalihasten epäsymmetrisyys. vasen on isompi kuin oikea ja paljon kiinteämmän näköinen kun oikea.. penkkiä kun on tehnyt nii molemmat rintalihakset rasittuvat/kipeytyvät samalla tavalla mut oikea puoli ei tunnu kasvavan millään

Back
Ylös Bottom