Rintalasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bone
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Haualla yritin löytää vastaavan laista, mutta en ainakaan nyt tähän hätään löytänyt.

Elikkä nyt oon sellaisen 8kk aktiivisesti käynyt salilla ja olen tehnyt kaikkia lihaksia suht saman verran ja tasapainoisesti. Nyt on kuitenki sellanen homma, että kun oon tässä rintalihaksia pönkittänyt, niin mitään ei mene tähän rintalastan kohdalle. Minulle on syntynyt todella typerän näköinen kuoppa keskelle rintaa.
Tiedän, että siihen ei mikään erillinen lihas kasva tai kehity, mutta kun siihen koskee on vain luuta ja nahkaa. Oon erinlaisia vippas konsteja yrittänyt, ja liikuntamaikkanikaan ei tiennyt oikeen, että mikä neuvoksi.
Elikkä miten tai millä liikkeillä saisi tasattua tätä rintalihasta ja siten, että jotain sinne rintalastanki päälle menisi.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja vaivannäöstänne, jos te tänne postaatte :)

Kerropa tarkemmin, että millaisesta kuopasta on kyse. Jos se on rintalihasten välissä, niin juuri mitään ei ole tehtävissä, sillä rintalihaksesi eivät siirry keskemmälle vaikka kuinka treenaisit. Ellet sitten hanki niin perkeleen paksua rintaa, että ne joutuvat puristumaan yhteen.

Joo se on niinku keskellä rintaa, rintalastan kohdalla. En nyt tarkemmin osaa kuvailla.

edit. Rintalihakset eivät ole yhteenkasvaneita, siinä kuuluu olla kuoppaa välissä :D

Tiedän, että siihen ei mikään erillinen lihas kasva tai kehity, mutta kun siihen koskee on vain luuta ja nahkaa.
Elikkä miten tai millä liikkeillä saisi tasattua tätä rintalihasta ja siten, että jotain sinne rintalastanki päälle menisi.

QUOTE]

Ymmärrät varmaan että noilla perusteilla on kysymykseesi kohtalaisen vaikea vastata:D

Lihasten kiinnityskohdat kun on siellä missä ne on,niin ei taida muu auttaa kuin keskittyä lihasten kasvatukseen.Eiköhän tuollaiset "kuopat" ole aika pikkujuttuja sentään.
Eli perus rintaliikkeillä saa parhaiten massaa kerättyä.Vippaskonstit ja erikois vetkutukset mielestäni aika turhia.

Dipillä pystyy vähän kohdistamaan tuntumaa rintalihasten väliin, tiedä sitten muuttuuko muuksi, mutta voihan sitä kokeilla jos et ole tehnyt. Selän lihaksetkin vaikuttavat jonki verran tohon rinnan muotoon myös.

Mulla on kans tuossa samanlainen kuoppa, mutta en oo antanu sen sen kummemmin häiritä yöuniani;) . Kyllä se siittä umpeen kasvaa/kapenee kun aikansa pumppailee (toivottavasti)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom