rintakipua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stobez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Vasenta puolta rinnassa tuntuu välillä pistävää kipua. Päivittäin, yleensä liikkuessa. onkohan vika pumpussa vai missä? joskus tuntuu vähän oikeassakin rinnassa. oon käyny hierojal, mut venytelly en oo paljoa.

ja niinjoo.. ikää alle 20v ja painoa tullu aika paljon lyhyessä ajassa.

samaa vikaa ittelläniki :) voi varmaan johtua vaikka mistä. Terkkari on pistäny kaikki mun rintakivut ja hengenahdistukset stressin piikkiin, joten mitenkäs se sulla..

Originally posted by purkkis
samaa vikaa ittelläniki :) voi varmaan johtua vaikka mistä. Terkkari on pistäny kaikki mun rintakivut ja hengenahdistukset stressin piikkiin, joten mitenkäs se sulla..

kirjotan ny eri nickil ku oon toisel koneel, t: stobez.

on vähä stressii ollu mut ei nii hirveesti. Viimeks kun olin pyöräilees aamusti nii vähä yli tunnin jälkee alko tulee verta nenästä, ennen ei oo noi käyny. Ja penkkii kun yritin pari päivä kokeilla ei pystynyt tekee yhtään toistoa sattu niin pirusti. nyt on ollu muutama päivä taukoo jos menis koht kokeilee taas... täytyy toivoo etten kuole siihen paikkaan. :eek:

hui.. etkös sä oo lääkärissä ehtiny käydä! mars vaan hoitoon, toi voi pahimmillaan olla tosi vakavaa

Joo leikkikää nyt vaan jonku penkin kanssa ku rinnasta ottaa, asiat tärkeysjärjestykseen; ensin penkki sitten oma henki:rolleyes:

mars lekurille:curs:

Back
Ylös Bottom