Rintaan sattuu dipatessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMS-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jese. Nyt on jo tollasen kuukauden ajan tuntunu tollane pistävä kipu rinnassa aina ku dippaa. En oikee osaa keksii mitään mikä siihen ois syynä. Penkissä en pompauta tankoa rinnalta. No joskus ehkä pari toistoo menny pompauttamalla mut yleisesti en pompauta. Mut eniten tos hämää toi kun tää kipu tuntuu ainoastaa dipatessa ja se on sen verran kova et kyllä ne dipit jää väliin. Tuntus et kipu olis tos rintalihasten välissä. Ei niinkään lihaksissa. Mistähän mahtas johtua?

Rintalastasta johtuu luultavasti. Kyynärpäät reippasti ulospäin dippaaminen kunnon painoilla ja syvään venyttää noita rustoja, mikä aiheuttaa kipua.

Pidä ryhti kunnossa dippejä tehdessä. Koko yläkroppa pystysuorassa, rintakehä reippaasti ulos ja siitä vetelet ittees ojentajilla ylös ja alas. Rintalihaksilla tehdyt dipit on ihan tappoliike ainakin itselleni eli siis semmoinen etukenossa rönöttäminen. Siinä alkaa hyvin nopeasti koskemaan.

Joo se johtuu vissiin rintalastasta :rolleyes: . itellä on joskus sama homma. Ekan dipin kun ottaa syvältä kuuluu v*tunmoinen rusaus, sen jälkeen ei satu. Tuskin on kovin vaarallista, kun ei oo ikinä oireillu dipin jälkeen. Jotkut on sitä mieltä, että dipillä hajotetaan paikat, mutta mun mielestä se on yksi parhaita liikkeitä millä saadaan ojentajaan voimaa & kokoa.

Treenikaverilla sama vaiva dipatessa, ja viimein murtui rintalasta viime talvena... Enpä suosittelisi tekemään ko liikettä, jos kova kipu.

mulla on kanssa ollut kipua juuri tossa rintalihasten välissä ja olen miettinyt mistä ihmeestä se johttuu, teen punttiharjoittelua vain kevyenä tukiharjoitteluna. mulla kohta on todella kipeä kun painaa vaikka sormella :confused:

Mulle tuli intissä, kun vitutuksissa dippasin punkkien välissä, samanlainen vaiva. Välillä aina vaivaa, ja ei tarvii muuta kun jännittää rintalihasta niin tuntuu kun joku löis veitsellä rintalihasten väliin... Oon kokeillu eksentristä penkissä ja on jeesannu hiukan..

re

Juu .. on tosiaankin ollu sama ongelma ton rintalastan kanssa.
Suosittelen että vältät dippiä ja jos et sitä raaski pois jättää niin tee ainakin rajoitetulla liikeradalla. nykyään kaikki kipu on hävinnyt ...alkaakohan tässä oleen jo täys vihannes :D

Sipsit menee alas kyllä ilman dippiäkin .

Liikunnanopettaja kertoi viimetunnilla kun oli dippitesti että se johtuu väärästä asennosta kun sattuu rintaan dipattaessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom