rinta kettuilee

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

keisari88

Banned
en tiiä onks teil muil tälläsii ongelmii.Mut mul on aina tälläinen kettumainen ongelma kun teen rinta liikkeit ni mulla tulee vaa kädet kipeeks eikä se tunnu ottavan yhtään rintaan...eli vaikka penkis leveel otteel ni tiedän et siin tulee normaalistkin käsiin rasitusta mutta ku mä en tunne mun rintalihaksii ollenkaan :eek:

Penkki antaa rintalihakseen aika huonon tuntuman. Muissa liikkeissä taas vain tarvii keskittyä tekemään liike rintalihaksella ja oikein.
Viisaammat korjaatkoon :thumbs:

Penkki käsipainoilla ja ristikkäistalja ottaa paremmin tisseihin. Ainakin oman kokemukseni mukaan paras on tehdä ristikkäistaljassa. Saa hyvän tuntuman rintalihaksiin eikä tarvitse kuitekaan vehata käsipainojen kans kuten käsipainoilla penkkiä tehessä.

Mullakin menee se vähän niin, että ainoo liike millä saa edes jonkunlaista poltetta ja tuntumaan tisseihin on ristikkäistalja. Kaikilla muilla liikkeillä tuntuu, et etuolkapäitä treenais :(

Edit. Taidan alkaa tekemään penkkiä 5 kertaa viikossa ni sit saan siihen tuntumaan!1!11! :david:

Normipenkillä ei todella saa kovaa poltetta rintaan. Mutta penkki yhdistettynä vaikkapa peck-deckiin antaakin jo ihan erilaisen tunteen.

Mutta kyllä se penkki perille menee rintaankin, huomaahan sen hiton hyvin jos on vaikkapa parin viikon tauko ja nykäseen kunnon penkkitreenin. Tissin on muutaman päivän kunnolla kipeenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
keisari88 sanoi:
latsit yhteen?

Lapaluita yrittää vetää yhteen ja rintaa ulos. (Latsit = leveäselkälihas)

Käsipainopenkki tehdään käsipainoilla, jolloin tulee parempi polte rintaa.

Kokeile vipunostoja sivulle maaten. Jos se ei tunnu rinnas niin sitte ei mikää.

Mä teen normipenkin kaveriksi aina vinopenkin, tämän kombon jälkeen on jo selkeä pumppi rinnassa. Siihen päälle vipunostot makuulla + pec-deck tai crossovertalja aina on tissit hellänä pari päivää.

joo eli viimeks tuli tehtyy ristikkäistaljaa
kysymys kuuluukin kuinka hyödyllinen liike on kyseessä
tässä threadissä ainakin kehuja on paljon sen puolesta tullut mainittua

Hyvä liike, hyvää vaihtelua työntäville liikkeille (penkki, vinopenkki). Tekniikka kannattaa tosin tsekata kuntoon, ettei mene rasitus hauiksille :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom