Rinta aina ensin??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rinta on mullakin maanantaina, aikasemmassa jaossa oli tiistaina. Ei ole ikinä muina päivinä ollut. Meinasin vielä vähän aikaa sitten laittaa kädet maanantaina, kun tuntuu vähän vaikeammalle niiden kasvatus. Nyt tosin en taida, kun on tätä threadia lukenut. Päätin meinaa siirtyä voimatreeneihin, eli taidankin rakentaa kaiken jalkakyykyn, penkin ja maastavedon ympärille.

Originally posted by Fixxxer
No sen rinnan minäkin olen jättänyt perjantaille ja tarkoitus olisi siellä se myös pitää (hauiksen kanssa)...

Kyllä minulla itellä on riittänyt vielä selän jälkeen voimaa tehdä jotain muuta ja tässä tapauksessa ojentajat siis, mutta kyllä sinä oikessa olet siinä että kannattaisi selkä tehdä ihan omana päivänään!!! Eli taidan kuitenkin siirtään ojentajat vaikka olan ja hartian joukkoon tai jotenkin!!?

Saa nähä onnistuko tuo lainaus mitenkä mutta varmaan Tuulimuna tajuaa että siltä otin ton!

No jos neljään jaetulla ohjelmalla teet niin sitten selkä on hyvä pitää ihan omana päivänään, muuten on vähän pakko siihen ottaa vaikka hauikset kaveriksi...

No jos neljään jaetulla ohjelmalla teet niin sitten selkä on hyvä pitää ihan omana päivänään, muuten on vähän pakko siihen ottaa vaikka hauikset kaveriksi...
Jees täytyy sitten niin tehdä että selkä ja jalat kanssa omina päivinään!!! ja muut sitten rinta/hauis, olka/hartia/ojentaja...?!

Originally posted by timba79
Joo no oon minäkin tota miettinyt ja ratkaisuna löytyi nelipäiväinen jako 8 päivän kierrolla, eli joka toinen päivä punttia...

Jako on:

Rinta-Hauis
Jalat
Olkapäät-Ojentajat
Selkä

tolla systeemillä kun tekee niin ei oo viikon ekaa ja vikaa reeniä...tämä on hyvä jos pystyy käymään myös viikonloppusin...

Treenannut samalla ohjelmalla nyt kuukauden päivät ja toimii mullakin helvetin hyvin. Ainoa miinus on selkäpäivän jälkeen kun treenaat rinta/hauis, niin itselläni on vielä hauberit hellänä selkäpäivästä. Selkäpäivänä treenaan seuraavasti : ylätalja 4x10-12. Yhden käden soutu 3x8-10. Alatalja 3x12-15. Olankohautus 3x12.

Treenannut samalla ohjelmalla nyt kuukauden päivät ja toimii mullakin helvetin hyvin. Ainoa miinus on selkäpäivän jälkeen kun treenaat rinta/hauis, niin itselläni on vielä hauberit hellänä selkäpäivästä.
Niin hyvä pointti Dbolilla!!! *Ja niin vaihtuu rinta/hauis maanantaille, selkä keskiviikolle, ojentaja/olka/hartia perjantaille ja jalat sunnuntaille...* tai sitten ma,ti,,to,pe,,...!!!

sen takia selkä ennen jalkoja koska esim. kyykyssä ja MVSJ tarvitaan selkää ja muutenkin ollu muutaman vuoden selkä vähän "jumissa"...

Originally posted by Hulkki
Tuo yleinen "maanantai = rinta- eli penkkipäivä" -ajattelu on osin perinteistä rintahauispelleilyä kun sitä penkkiä pidetään universumin tärkeimpänä liikkeenä

Minä teen penkkipunnerrusta maanantaina, rinta on heikoimpia lihasryhmiäni. Mielestäni on turhaa väittää, että maanantaina treeni kulkisi parhaiten. Ennemminkin maanantainna treeni kulkee heikommin arkeen paluun takia. Lauantai on paras treenipäivä, ja silloin treenataan <font size=+4>etureisiä!</font>

edit: Jalat siis vahvin lihasryhmä.

Originally posted by Dbol
Treenannut samalla ohjelmalla nyt kuukauden päivät ja toimii mullakin helvetin hyvin. Ainoa miinus on selkäpäivän jälkeen kun treenaat rinta/hauis, niin itselläni on vielä hauberit hellänä selkäpäivästä. Selkäpäivänä treenaan seuraavasti : ylätalja 4x10-12. Yhden käden soutu 3x8-10. Alatalja 3x12-15. Olankohautus 3x12.

No minä opettelin tekemään selän tuntumalla ja ilman egopainoja, ei tule hauikset läheskään niin kipeiksi ja selkäkin on jopa ruvennut kasvamaan, että tämä on mulla paras jako, en ole huomannut hauisten olevan kipeet!! Ja selkäliikkeet on Alatalja, kulmasoutu, ylätalja eteen ja ylätalja yhdellä kädellä ja sitten alaselälle vartalon nostoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom