Rinnat miehellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mies17v
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen jo kohta 17v ja mulla on jo neljä vuotta ollut semmonen ongelma nimeltä isot rinnat.En tiedä että onko täällä kellään muulla miehellä ollut semmosia löysiä paskoja ja sitten vielä että eniten niistä tekee isot turvonneet nännit.Keksikää jotain että mitä niille vois tehdä.Pliis.

noi turvonneet nännit voi johtua murrosiästä?ainakin mun mielestä

Originally posted by toni da rookie
noi turvonneet nännit voi johtua murrosiästä?ainakin mun mielestä

Samaan tapaan kuin kuolema vanhuudesta? :)

Asiahan on niin että jos tulen esim kylmästä suihkusta niin rinnat on ihan normaalit,mutta sitten kun iho lämpeää niin nännit turpoaa.Eli muuten olisivat normaalit,mutta kun nännit on turvonnu.Jos tää liittyy murrosikään niin onko tietoa että milloin menee ohi kun alkaa pikkuhiljaa vituttaan kun ei kehtaa olla edes t-paita päällä.

joo mullon sama ongelma. kylmä ku on ni ihan normaalit, mutta sitten normaalilämpötilassa on aika turvonneet. rinnoissa ei oo mitään ihmeellistä.. en oo antanu asian häiritä.

Originally posted by mies17v
Asiahan on niin että jos tulen esim kylmästä suihkusta niin rinnat on ihan normaalit,mutta sitten kun iho lämpeää niin nännit turpoaa.Eli muuten olisivat normaalit,mutta kun nännit on turvonnu.Jos tää liittyy murrosikään niin onko tietoa että milloin menee ohi kun alkaa pikkuhiljaa vituttaan kun ei kehtaa olla edes t-paita päällä.

Jokseenkin tuttu ilmiö. Mulla tosin paljon lievempää toi nännien turpoaminen. Jostain luin, että jos gynekomastiaa on ilmennyt yli 2 vuoden ajan, se ei tule poistumaan enään itsestään. Leikkaus lienee sitten ainoa vaihtoehto ? Btw, tietääkö kukaan missä hinnoissa gynon leikkaukset liikkuu ?

ootko ylipainonen? useinhan sita ylipainon mukana tulee miehillekkin lievat tai sitten ei niin lievat kannut :}

muuten mie tosin veikkaisin etta seo jotai murrosian hormooni hassakoit.. meet lekurille ja kysyt mista kana pissii ni eikoha homma oo sen jalkee saletti. turha se nyt viela on alkaa jollai tauti kauhujutuilla pelottelemaa..

Originally posted by Malevolent
meet lekurille ja kysyt mista kana pissii ni eikoha homma oo sen jalkee saletti.
Tiedätkös mitä suurin osa lekureista toteaa tuohon? "Tuo on normaalia, terve mies, mene kotiin, perusta meijeri..." Näin se monesti on, ellei omaa hyviä puhelahjoja ja tiedä just mitä haluaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nooh.. yksityiselle sitten jos alkaa pahasti vaivaamaan. ne ainakin viitsii sitten jotain asialle tehda.. mutta maksssaaa

Treenaa niitten munkkiesi alle aivan HELVETINMOISET rintalihakset niin kukaan ei edes huomaa pientä löysää tai kookkaita nännejä.

Originally posted by Tomi
Ensimmäisestä postista luulisi, että kyseessä on nimenomaan turvonneet nännit.
Njaa. Mun mielestä kuulostaa että rinnassa on vaan sellasta löysää ja nänninpihat muodostaa 'ketunnenät'. Tollanenhan voi lähteä pudottamalla rasvat pois, vai?? Eli pelkkä löysyys tossa ei tarkoita gynoja, jos tekee vaikka tomin gynotestin pitäisi jotain rintarauhasta tuntua että vaivaa voisi sanoa gynoksi ja sellaisena hoitaa? :confused:

Originally posted by mies17v
Olen jo kohta 17v ja mulla on jo neljä vuotta ollut semmonen ongelma nimeltä isot rinnat.En tiedä että onko täällä kellään muulla miehellä ollut semmosia löysiä paskoja ja sitten vielä että eniten niistä tekee isot turvonneet nännit.Keksikää jotain että mitä niille vois tehdä.Pliis.

Mulla oli joskus ala-asteen lopulla / yläasteella samanlainen homma. Jalkapalloa pelatessa kävi aivan vitun kipeää ku otti pallon rinnalla alas. Suihkussa turvotus laski mutta muuten ne oli turvoksissa. Nyt olen 19-vuotias enkä kyllä muista, milloin nuo häipyi mutta poissa ne on kuitenki ollu jo useampia vuosia.

Menee yksityiselle lääkärille niin kyllä sieltä parempaa palvelua saa kuin terveyskeskukselta. Ja kun siitä maksetaan vaikkapa 50e niin tuskin se lääkäri kehtaa vaan todeta, että toi on normaalia ja mee poika kotiis kasvamaan. Varmasti tekevät asialle jotain mutta kaikki maksaa...

Paino/ pituus olisi hyvä tietää.
Eiköhän tuo ole normaalia murrosiässä. Olin kanssa lukevinani jostain, että poikienkin rinnat kasvavat hieman murrosiässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom