Mulla on rinnalle viikossa vain 8 - 9 sarjaa:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tapsaboy sanoi:ma: penkki (12-10)-8-6-4-2-(1), pec deck (12-10)-8-6-4-2-(1)
ke: (vinopenkki/kapea penkki (12-10)-8-6-4-2-(1) ) pec deck
pe: penkki, pec deck
MrIks sanoi:Vielä kauheampaa oli kuin sen jälkeen tein pystypunnerruksen kp; normaalisti teen 22.kg kässäreil jonkun 8, mutta tänään en saanut 17.5kg edes ilmaan. Voiko sillä olla noin iso vaikutus kaikkeen kun pitää perseen kiinni penkissä ja ottaa siinä vähän pidempiä sarjoja, vai mitä?!
itelläni ainakaan ei vaikuttanut ihan noin paljoa. perseilmassa 112,5 penkistä meni päivänä x ja kuukausi myöhemminen perse penkissä meni 110. tuolla välillä kehitys oli jostain syystä melko hurjaa, joten veikkaan että semmonen 5kg verran tipautti perseen lasku. tekniikkaa joutu vähän uusiksi hiomaan, mutta suht nopeeta sai senkin kuntoon.MrIks sanoi:Kuinka paljon uskotte olevan perseen nostolla eroa penkkiin? Mä mäsennuin tänään aika lailla salilla, kun vaihdoin vähän ohjelmaa; perse ilmassa olin nostanut 100kg ja tehnut 90kg 3x3, mutta tänään kun pidin perseen penkissä, meni 70kg 9 toistoa. Vielä kauheampaa oli kuin sen jälkeen tein pystypunnerruksen kp; normaalisti teen 22.kg kässäreil jonkun 8, mutta tänään en saanut 17.5kg edes ilmaan. Voiko sillä olla noin iso vaikutus kaikkeen kun pitää perseen kiinni penkissä ja ottaa siinä vähän pidempiä sarjoja, vai mitä?! :(
MrIks sanoi:Kuinka paljon uskotte olevan perseen nostolla eroa penkkiin? Mä mäsennuin tänään aika lailla salilla, kun vaihdoin vähän ohjelmaa; perse ilmassa olin nostanut 100kg ja tehnut 90kg 3x3, mutta tänään kun pidin perseen penkissä, meni 70kg 9 toistoa. Vielä kauheampaa oli kuin sen jälkeen tein pystypunnerruksen kp; normaalisti teen 22.kg kässäreil jonkun 8, mutta tänään en saanut 17.5kg edes ilmaan. Voiko sillä olla noin iso vaikutus kaikkeen kun pitää perseen kiinni penkissä ja ottaa siinä vähän pidempiä sarjoja, vai mitä?! :(
Palatumisestahan tuo on kiinni. Sanoisin, että tuossa on mahdollisesti liikaa treeniä rintalihaksille, koska koko kroppa on treenattava kerralla. Eli todennäköisesti ei ole tasainen treeniohjelma jos rintalihaksille on 2 liikettä. Jos haluat rinnalle enemmän rasitusta kun yhdeen liikkeen verran niin valitset ojentaja liikkeeksi sellaisen joka rasittaa myös rintaa, kuten dipin tai kapean penkin. Eiköhän sillä tule toimeen. Kannattaa muutenkin tarkestella, että liikkeet on tasapainoisesti lajiteltu koko kropalle, eli suurimmille liharyhmille (jalat&selkä) on suhteessa eniten treeniä, eikä rintaa ja hauiksia hinkata niitä enempää.Nilzinator sanoi:Ei kait oo liian usein rintareeniä ku teen koko kroppa 3 kertaa viikossa -ohjelmaa ja teen jokasella kerralla penkissä 2*6 ja käsipainoilla 2 sarjaa penkillä??
Nilzinator sanoi:Ei kait oo liian usein rintareeniä ku teen koko kroppa 3 kertaa viikossa -ohjelmaa ja teen jokasella kerralla penkissä 2*6 ja käsipainoilla 2 sarjaa penkillä??
no laske ite Nilzinator, 3 x 4 = 12 ei toi niin isolta vaikuta kuin 30 sarjaa
tapsaboy sanoi:mutta voimasta ei ole puutetta: penkistä 180 ilman paitaa, ilman vyötä, perse penkissä, hartiat kiinni penkissä. repikääpä siitä boys
Bodaaja sanoi:Mulla on rinnalle viikossa vain 8 - 9 sarjaa:(
tapsaboy sanoi:mutta voimasta ei ole puutetta: penkistä 180 ilman paitaa, ilman vyötä, perse penkissä, hartiat kiinni penkissä. repikääpä siitä boys