Rinnalleveto [oikea tekniikka]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frodo
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
En nyt saanut oikein vastausta tuolta muualta niin teenpä sitten uuden tredin.

Eli rinnallevedon tekniikka ois kaiken lähtökohta: voisiko joku laittaa dokumenttia miten rinnalleveto suoritetaan oikeaoppisesti.

Ja jos jostai sais vaikka jonku malliesityksen videona tai animaationa niin ois hyvä.

-Ja tässähän voidaan sitten käsitellä rinnaltavetoa muutenkin.

-kiitokset-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ainakin KIHU:lta (www.kihu.fi) saa erittäin hyvän cd:n, jossa on opetettu kaikki perus painonnostoliikkeiden tekniikat. Erittäin selkeä ja hyvä materiaali itse opetteluun. Olen myös käyttänyt opetuskäytössä junioreille sitä. Hinta taitaa olla parin kympin luokkaa.Netistä tai kirjastosta lötynee myös joku opas. ;)

Niin siis ajattelin ottaa rinnallevetoa koko kroppaa vahvistamaan. Ja nykysi o tullu vedettyä tollasia kevysiä raakoja vetoja.

Ajattelin että vois harjotella tekee homma niin oikein että voi sitte tehä vähä raskaamminki. tollasilla alta 100 kilon raakatempuilla ei sillei itteesä säre, mutta jos oppis tekee kyykyn kera niin vois olla turvallisempaa ?

SLÄM: n videosivusta en saanu mitää selkoa :D

tuon teoria osuuden luulen taitavani, mutta käytäntö kusee :D, ois kiva nähä tosiaan joku mallivideo... oon kattellu aina kaikenmaailman kisoja mutta en oo kiinnittäny huomiota tekniikoihin

Rinnalleveto on tempauksen ohella sellainen liike jota en kyllä lähtisi netin välityksellä opettelemaan. Tarttis jonkun kattomaan sitä sun tekemistä ja neuvomaan, koska vaikka kuinka kehossa tuntuu siltä että teet samanlailla kuin videolla joku osaava sen tekee, saatat tehdä jotain aivan muuta..

Ainakin KIHU:lta (www.kihu.fi) saa erittäin hyvän cd:n, jossa on opetettu kaikki perus painonnostoliikkeiden tekniikat. Erittäin selkeä ja hyvä materiaali itse opetteluun. Olen myös käyttänyt opetuskäytössä junioreille sitä. Hinta taitaa olla parin kympin luokkaa.Netistä tai kirjastosta lötynee myös joku opas.

Tosta cd:ltä en ainakaan tempausta katsoisi :) mutta kyllä se rinnalleveto on hyvä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pekkaniska sanoi:
Rinnalleveto on tempauksen ohella sellainen liike jota en kyllä lähtisi netin välityksellä opettelemaan. Tarttis jonkun kattomaan sitä sun tekemistä ja neuvomaan, koska vaikka kuinka kehossa tuntuu siltä että teet samanlailla kuin videolla joku osaava sen tekee, saatat tehdä jotain aivan muuta..

Tosta cd:ltä en ainakaan tempausta katsoisi :) mutta kyllä se rinnalleveto on hyvä.

Mikäs siinä nyt mättää?? :) Kailajärven Jaska (ME-mies) on kuitenkin ollut tekemässä videota joten eiköhän ne teknisesti ole vähintäänkin ok. Mutta olet oikeassa jos meinaat että pelkän videon avulla lähtee liikenteeseen. Kannattaa hommata seurausapua treeneihin. Usein liikkeissä pääsee nopeasti jyvälle kun tajuaa helpoimman tavan hinata kuorma ylös! :whip:

yks mikä o vaa vittumaista on se ettei mulla mene kovin syvää kyykky, nyt ei mene ku hieman yli 90 astetta, ja ku kattoo noitte toisten vetoja niin... :D, yks ammattitaitoinen sälli on tuossa salilla niin kyselenpä siltä vielä jotai :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Frodo sanoi:
yks mikä o vaa vittumaista on se ettei mulla mene kovin syvää kyykky, nyt ei mene ku hieman yli 90 astetta, ja ku kattoo noitte toisten vetoja niin... :D, yks ammattitaitoinen sälli on tuossa salilla niin kyselenpä siltä vielä jotai :)

Etukyykkyjen hinkkaamisella ainakin mä olen saanut kyykyt niin syvälle kuin menee.

Raejuusto : johtuu polvistani... sattu onnettomuus tuossa aikaisemmin...

Ämmbee: Tajusin noista linkeistä miten pääsee kattoo kaikkia muitakin videoita, kattelen ja vertailen :)

ehdottomasti joku kattomaan vierestä mikä siinä rinnallevedossa menee pieleen. alkuun on turha lähteä tekemään vetoja helvetin syvään kyykkyyn, tärkeintä on oppia tangon oikea nosto läheltä kroppaa ja lantion liike. syvä kyykky tulee ajan myötä. mulla auttoi alussa ylikorostettu pompautus reisiltä. Hosseinin "pompautus" näyttis lähtevän yli munien korkeudelta, mut sillä onki levee ote ja lyhyet paksut kädet :david: ja se on nostellut hieman enemmän kuin minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom