mikä on oikea oteleveys? käsittääkseni sama leveys koskee rv:tä, työntöä ja etukyykkyä? Jto, oli siitä kyynerpäästä puhetta toisessa tredissä ja taisin keksiä mistä johtuu, nimittäin vaihdoin etukyykyn otteen ristiotteesta painonnosto tyyppiseen otteeseen ja saman reeniin päätteeks tein dippiä missä "säteily" ilmeni.
siis 3x2x70%-6x4x85% progressio? kuulostaa järkevältä. pidemmissä sarjoissa ei rinnallevedon tekniikka pysy kunnolla kasassa, ainakaan mulla.
onko mikä merkitys tekeekö rv:eet raakana, lattialta vai lattialta kyykkyn? siis perusvoimailijalle? vai onko tässäkin vaihtelu hyödyksi. nyt olen tehnyt lattialta mutta en mene kyykkyyn asti, tarvii sitä tekniikkaa vielä kepin/tangon kanssa kerrata. keppi on kyllä loisto apuväline!
edit:
näille ajattelin toisen kahdesta reeni kerrasta /vko "uhrata"
rv, työntö, etukyykky.
lisäks tulee leukoja, vatsoja ja penkki variaatio.
tulisko noiden järjestelyyn vinkkejö mieleen? kamalasti kysymyksiä, mutta olisi hienoa saada mielipiteitä ja neuvoja. kannattaako tuota yllä mainittua proggista soveltaa myös etukyyhyn? itse olen ottanut siinä nyt 8 toistoja.
aika onnettomat on tulokset rv+t en ykkös maksimia ole kokeillut mutta 70kg kakkosen oon tehny, sehän menee aikapaljon työnnön mukaan, vai? etukyykkyä tehny viimeks 4x8x70kg.
edit2: ainiin, kun tekee työnnön ja rv:n yhdessä niin tuleeko rinnalle vedon allemenosta palautua suoraksi ja siitä aloittaa työntö (eli "niiata") vai työtää siitä allemenon palautuksesta suoraa... noin niikuin "oikeaoppisesti"