Ring-A-Ling!!1111 VOIhan nyt himpskatti

rintafile

Stifmeister
Ikä
40
Ring-A-Ling!!1111 VOI VISVAVALAAN VITTU SENTÄÄN!

Pakkiksen kanavalta suoraan copypastea.

Onko joku muukin erehtyny kattomaan tota ringalingiä!?!?!

Vittu voiko olla PASKEMPAAA TOIMITTAJAA!!!
Mut voi jumalauta! Mä en oikeesti ees kehdannu kattoo sitä jätkää, kun se sopertaa jotain.
Vittu ei osaa puhuu eikä mitään ei osaa vittu tehä mitään Sellanen hinttivirne päällä kokoajan: "Ja hyvät katsojat TEILLÄ on vielä kaksi minuuttia aikaa. Hyvät katsojat potissa on 2000 euroa. Minä lähtisin maailman ympärimatkalle. HYvät katsoja 2000 euroa. 2 minuuttia aikaa.. Hyvät sillä voi lähteä vaikka maailmanympäri matkalle. Menisin Veneziaan heiluttelemaan persettäni niille gondolikuskeille. Niil on melkeen yhtä tyhmän ja hintahtavan näköset kuteet kun mulla! Hyvät katsojat puoli minuuttia. Vielä kerkiää! Pitäkää kiirettä. Potissa on 2000 euroa. Minä kertaan vielä näitä asioita... "

Vittu se jätkä on säälittävä juustohammas (- (C) Wintikka) paskiainen, jota pitäs tökkiä philip patekin kuulakärkikynillä silmiin ja polttaa bensalla.

Ei vittu mikä sirkkeli se jätkä!

Vittu täs rupee sauhuumaan kohta! Pitää vähän hillitä itteä.

Ei VOI olla ärsyttävämpää eikä säälittävämpää jätkää.

Mä oon kelannu jo tökkästä sukkapuikolla korvat ja silmät puhki kun oon vahingossa kattonu tota.

Over and out :kuola:

Onko jotain jolle voisin puhua asiasta. Mä tarvin ammattiapua oikeesti että selviin elämässäni tästä lähtien. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No entäs sen ärrävikaisen rantapallon juontama BONUS? "Pirrrrrrrjo!!111! Voitit juurrrrrrri 20 euroa!!!11!! Mitä aiot tehdä rahoilla?"

Toista se oli silloin, kun tietokilpailutkin olivat vielä tietokilpailuja. Kaikki Jyrki Otilan ja Reijo Salmisen tietovisailut varsinkin olivat aika helmiä ja hiton hyviä kasvattamaan yleistietoa.

Hähää Bonuksen ukko ärsytti minuakin aluksi (okei, olen katsonut bonusta yli kymmenen (10) kertaa) kunnes oivalsin ettei formaatin oksettavuus ja voittojen säälittävyys ole juontajan vika. Ärrävikakaan ei harmita kun juontaja kuitenkin on tämän hetken TV-ernoista nokkelaälyisintä kärkeä. Puujalkavitsejä tai ei, verbaalisesti lahjakas sälli jota on ihan hauska joskus iltapäiväkoomassa kuunnella.

Originally posted by Tomi
Toista se oli silloin, kun tietokilpailutkin olivat vielä tietokilpailuja. Kaikki Jyrki Otilan ja Reijo Salmisen tietovisailut varsinkin olivat aika helmiä ja hiton hyviä kasvattamaan yleistietoa.

Oujeah beibe, Kolmosvisa rulaa! :worship:

Nämä nykyajan "visailut" sensijaan herättävät poikkeuksetta suoranaisen oksetusreaktion, varsinkin Heikoin lenkki ja Giljotiini:urjo:

Rintafile, mä editoin tosta topicista sen "visvavalaan vitun" pois. Mun tekisi mieli paloittelusurmata sut rangaistukseksi, keittää sun pää ja esitellä sitä Rapelle ja Markulle Veijon pubissa, mutta en oikein ehdi. Voisitko tehdä sen mun puolesta? Pakkaa pää esim. muovipussiin ettei paikat sotkeennu. kthx.

Joo saa editoida ihan rauhassa. Kunhan sanoma menee perille :rolleyes: Tän threadin tarkotus on herättää HENKEVÄÄ keskustelua siitä, minkälaista kuraa TV:stä näytetään :) ja etenkin nää mobiilipelihässäkät. Mä en oikeesti ymmärrä, että kuka niitä "pelaa"....

Originally posted by rintafile
ja etenkin nää mobiilipelihässäkät. Mä en oikeesti ymmärrä, että kuka niitä "pelaa"....
"LOGO LEHMÄ LAITTAKAA DAIM OHJE!11! DANAE, OOTSÄ MUN KSÄT-SISCO? *TARJOAA RINTAFILEELLE KUPPOSEN LÄMMINTÄ TEETÄ. :GOATSE:"

mul 2 (kax) marsuu ja toisen nimi niistä on Tomi! se lähettää tergui sulle tomi, vilkuta mun marsulle tomi, joox. kiitti, terveisii kaikille marsupoitsuille ja tytöille nivalaan!1*%

Palatakseni vielä tuohon Bonuksen juontaja- asiaan, minuakin Halli ärsytti alussa, mutta nyt jonkin aikaa ukkoa hampaat irvessä seurattuani alan jopa pitää kaverin tyylistä. Vaikuttaa oikeasti ihan terävältä kaverilta.

Toi uus otsikko on aika mainio :lol2: Mutta hei, kertokaa nyt sivistymättömälle moukalle, mikä tää ringaling tms. oikein on ja miltä kanavalta tulee? Pakko katsoa noin onnettomalta vaikuttava tekele :P)

Originally posted by rintafile
ja etenkin nää mobiilipelihässäkät. Mä en oikeesti ymmärrä, että kuka niitä "pelaa"....

Tuota olen minäkin ihmetellyt jo pitkään! Siis jos jonkun pelin pelaaminen maksaa lähemmäs euron per viesti ja yhden pienen pelin läpipelaamiseen tarvitaan mahdollisesti kymmeniä viestejä, kuka IDIOOTTI pelaa semmoista peliä!? Netistäkin löytyy 100 kertaa parempia ja käyttömukavuudeltaan ylivertaisia pelejä ILMAISEKSI! Ja sitten nämä TV:n chatit ja tietokilpailut! Kuka IDIOOTTI osallistuu chattiin ja maksaa jokaisesta viestistä 90 senttiä!? Ja kun se viestien tasokin on jotain luokkaa "moro! miten pesee!?", niin mitä ne chattaajat saa noista TV-chateista irti!? En ymmärrä! :kuola:

Originally posted by Tomi

Hanki sellainen "10000 kysymystä ja vastausta" -kirja. Sieltä Reijo ainakin 90-luvun alussa kopioi ne kysymyksensä suoraan. Ite näin, kun jouduin Salmisen viereen lentokoneessa; koko matkan se niitä kysymyksiä ahkeroi ruutupaperille sieltä opuksesta.

kyllä "haluatko miljonääriksi" on mun mielestä aika loistava, lasse lehtinen rlz!

Juupajoen TOP5 jätkät!

Soitoääniä puhelimeen mista saa? puheli 3110.!!!mikxei mun edellistä viestiä nä

Jippii potari soita mulle *** ****

< hasselhoff

olinko eka.paljo viive

ootte tymiä kun kirjotatte tänne onko isi ostanu teille puhelimen on kallista miettikää

Originally posted by ketjupökäle
Juupajoen TOP5 jätkät!

Soitoääniä puhelimeen mista saa? puheli 3110.!!!mikxei mun edellistä viestiä nä

Jippii potari soita mulle *** ****

< hasselhoff

olinko eka.paljo viive

ootte tymiä kun kirjotatte tänne onko isi ostanu teille puhelimen on kallista miettikää

Haha oli hiano!! Niin aito ettei osaa sanoo onko?

Chattii...:

"Hei lähettäkää Heinolan top 3 muijat!!1!11"

"165/47, oonko ylipainoinen? Pliis vastatkaa, en tiedä mitä tehdä!"

Saatana:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom