Riittävä ruoka ja refluksitauti

elikkä minulla on tuo edellämainittu vaiva enkä oikein saa syötyä kunnolla normaalia ruokaa, neste kyllä menee ihan hyvin alas. Haittaako pahastikkin treeniä jos ei saa ruokaa syötyä? pitäisikö vaan juoda sitten mahdollisimman paljon proteiini juomia? onko muilla täällä kirjoittelevilla samanlaisia ongelmia?
painoa on tällä hetkellä 70 kiloa ja pituus 174 eli ihan rimpula en ole mutta koitan painon saada tuonne yli 80 kilon..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sitten vaan proteiinijuomia, suosittelen että sekoitat myös soijaa, halpaa ja makuunkin tottuu. tee maito+hera+soijaproteiinia juomia, ja isoja tuoppeja, niin paljon kuin sheikkeriin menee, ja syöt sen juoman kanssa mitä menee, mieluiten hiilaria, koska juomasta tulee se proteiini

selvä homma

juu pitää tilata tota soijaa sitten, olen tähän asti käyttänyt tuota hera80:stä ja maltoa sekä kreatiiniä, yleensä olen tuon nauttinut illalla ennen treeniä.

et sinä yhdellä prodedrinkillä päivässä saa päivän proteiinitarvetta täytettyä.. Jos meinaat lähes kaiken proden ottaa jauhoista niin niitä tarvitaan ainakin 4kpl..

no siis salin jälkeen vesi/mehu+malto+hera+kreatiini, päivädrinkkinä, tai muutenkin prodejuomana soija+hera+maito,+mauste( esim. kaakao ) ja vaikka banaani

juu kiitoksia, pitää pari kertaa päiväs sitten koittaa juoda tota soija hera sekotusta viel lisäks =)

kyllä mulla joo lääkkeet on jotka maksaa 30euroo kuussa ja ne jonki verran auttaaki mut silti polttaa ruokatorvea ja kurkkua kuivaa ja janottaa kokoaja.

Itsekään en voi päivisin juuri kunnon sapuskoja syödä, sillä närästys on armoton jo ihan parista haukkasusta leipää. :eek: Liharuokia, maustettuja ruokia, keittoja tms "normipöpeitä"...ei toivoakaan niistä ennen treeniä. Liikun kuitenkin melko paljon, ja olen huomannut proteiinidrinkkien ja -patukoiden ohella hyväksi puuron maitorahkalla. Ei tunnu missään.

Illalla syön isoimman ateriani, koska sen jälkeen ei enää tarvitse höntyillä, eikä oikein kyllä närästäkään.

mulla taas on aamulla on kaikkein pahin aika silloin ei voi es kuvitella syövänsä mitään, päivällä menee jonki verra ruokaa mut oon nyt vetäny tota heraa ja soijaa aina ruoan päälle. Tupakointi lisää tota poltetta aika pahasti mut ei oo vielä sitäkään saanu lopetettua, mut ehkä sit tossa kevveemmällä :)

hei sellasta viel että onko niitä kaloreita myös tultava tarpeeksi jotta lihaksen kasvu olisi edes mahdollista?

en saa nimittäin tällä mun ruokavaliolla menee ruokaa alas millään edes 2000 kalorin edestä ellei sit just syö jotai bic mac aterioita.

kertokaa kaikkia hyviä nestemäisiä kalorilähteitä jotka olisivat myös suht terveellisiä :)

edellisessä tekemässäni keskustelussa joku mainitsi sen puristetun oliiviöljyn eli sitä sitten ainekin on ostettava.

saan suunnilleen sen 1000-1200 kaloria noista juomista mitä juon päivässä.
kiitokset kaikille jotka jaksavat vastata :]

ainiin se viel että oon joku 5-6kk puntilla käyny nyt mut paino ei oo noussu ku about kilon :/

En muista diagnositoitiinko mulle aikoinaan refluksitauti, vai oli vaan niin, että on taipumusta sen oireisiin. Jokatapauksessa närästää usein, ja pahastikin, mutta ei se kyllä koskaan ole mun syömisiä haitannut. Ruoka maistuu - mutta toki tietyt ravintoaineet aiheuttaa sitten lisää närästystä.
Mut enää en edes kovin usein tartte Nexiumia, kun reseptivapaa Pepcid Duo-purutapletti tehoaa hyvin.

KamiKaz3 sanoi:
hei sellasta viel että onko niitä kaloreita myös tultava tarpeeksi jotta lihaksen kasvu olisi edes mahdollista?

en saa nimittäin tällä mun ruokavaliolla menee ruokaa alas millään edes 2000 kalorin edestä ellei sit just syö jotai bic mac aterioita.

kertokaa kaikkia hyviä nestemäisiä kalorilähteitä jotka olisivat myös suht terveellisiä :)

edellisessä tekemässäni keskustelussa joku mainitsi sen puristetun oliiviöljyn eli sitä sitten ainekin on ostettava.

saan suunnilleen sen 1000-1200 kaloria noista juomista mitä juon päivässä.
kiitokset kaikille jotka jaksavat vastata :]

Energian ylimäärä on ehkä se kaikkein merkittävin tekijä lihasmassan kasvatuksen kannalta. On aivan sama kuinka puhtaaasti tai kurinalaisesti syö ja mitenkä paljon jotakin tiettyä ravintoainetta saa, jollei niitä kaloreta tule yli kulutuksen. Lue tuo mun sigu, siinä MC kiteyttää lihasmassan kasvatukseen tähtäävän ruokavalion perusperiaatteen.

Jollet saa edes 2000 kcal täyteen päivässä, on turha unelmoida kasvavansa. Jamppa kuin jamppa tarvitsee vähintään 2500-2800 kcal, jotta kasvaa. Ylivoimainen enemmistö urheilevista miehistä ylittävät kulutuksensa vasta jossain 3000 kcalin jälkeen.

Hyviä nestemäisiä kalorilähteitä ovat maito ja öljyt. Öljyjä voi lisätä kaikkeen ruokaan, jolloin aterioiden kaloripitoisuus nousee kuin huomaamatta.

ja tähän tarkoitukseen on massanlisääjiä. osta jotain weiderin mass mega giga super 4000 vai mikä olikaan, siinä tais olla kunnolla kaloreita. pari sellasta juomaa, mitä siinä neuvotaan ( ja sekään öljyä jos menee ja vaikka punasta maitoa ja kaikkee paskaa sekaan ) muiden juomien ja ruokien lisäksi

okei, ei muuta ku kauppaan sit =)

mulla on muuten kaapissa tuota rainbown oliiviöljyä, siinä näyttäs olevan melkee 900 kalorii / 100g. voiko sitä juoda paljonkin päivässä sitten? desin ? 2desiä? :P

viel semmonen juttu että paljonko noita hiilareita pitäis saada suurinpiirtein yhelle päivälle?

KamiKaz3 sanoi:
mulla on muuten kaapissa tuota rainbown oliiviöljyä, siinä näyttäs olevan melkee 900 kalorii / 100g. voiko sitä juoda paljonkin päivässä sitten? desin ? 2desiä? :P
Tulisi ainakin tarpeeksi omega-3:sta sekä K- ja E-vitamiinia päivälle :)

:) entäs ne hiilarit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom