Samaa mieltä Powerhousun kanssa. Uskotko sä edes ite näitä juttujas?ykä17 sanoi:olkapäässä on kolme lihasta minun mielestä kannattaa tehdä vähintään kaksi liikettä haukkaril esim levytangolla kapeammalla ja leveällä otteella
Itse asiaan sellasta, että IMO kyllä monen lihasryhmän kohdalla yksi liike riittää kunhan sen tekee kunnolla. Esimerkiksi kuten tuolla toolaten sigussa sanotaan:
"GO GET YOUR HEAVIEST AND I MEAN ABSOLUTE HEAVIEST HACK SQUAT FOR 10 REPS YOUVE EVER DONE---now take that weight and I DONT CARE HOW THE FUCK YOU DO IT, I DONT CARE IF YOU DIE WHILE DOING IT, I DONT CARE IF YOU TAKE 20 BREATHES (WITHOUT RACKING IT) BETWEEN EVERY REP FROM 11 TO 20 BUT YOU FIND SOME WAY -SOMEHOW TO GET TO 20, AND if AFTER THAT STILL---YOU COME IN HERE THE NEXT MORNING AND SAY "HEY IM STILL NOT SORE"---Ill quit"
Tuolla menttaliteelillä kun vetelee jokaisen sarjan niin kovin on vaikea kuvitella, että yhdellekään lihasryhmälle montaa sarjaa jaksaa vedellä, puhumattakaan monesta eri liikkeestä.
Seuraavaksi tähän joku postaa, että "parempi kurittaa lihasta eri kulmista ja eri liikkeillä ja eri palautuksilla ja eri pituisilla piik könträksöneillä jne jne" mutta itse en vain usko siihen ja ne jeesustelut on jo joskut käyty eli ei lähdetä siihen enää tässä tredissä.
Edittiä:
Eikös tuon ongelman voi poistaa lisäämällä progressiivisesti malmia tankoon?MKM sanoi:Lihaskudos on tyhmää, mutta hermosto tietää mitä liikkeitä tehdään. Kun hermosto oppii liikkeiden tehokkaan suorittamisen, sen ei tarvitse rekrytoida niin paljoa kudosta työskentelemään. Ajan myötä hermosto oppii itsetuhoista ihmispoloa suojellakseen rakentamaan estomekanismeja tuntemiaan veemäisiä rasituksia vastaan ja tutut liikkeet menettävät tehoaan.