Riittääkö tämä safka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikos116
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Ekassa ateriassa söin noin 1/4 lautasesta perunamuussia, 6 lihapullaa, 100 gr raejuustoa, jossa puoli purkkia tonnikalaa. ja ketsuppia piälle. ja noin 3 desiä maitoa. päivällä tinttasin about 150 grammaa vanilja jäätelöä. ennen puntille lähtöä vedin noin 2 dl rasvatonta jugurttia ja protskuja, ( n. 80 gr/100 ). Hiilareita 1,6 ja rasvaa n. 3.6 gr/100. siinä oli protskun tärkeimmät tuotteet. sekoitin 1 desin jauhetta 500 ml vettä. Puntin jälkeen vedin 1/4 lautasesta perunamuussia ja 4 lihapullaa sekä 100gt raejuustoa/ja loput siitä tonnikalasta. sekä ketsuppia päälle, ja n.4 dl vichy novellea... ja 0.5 l pirkka sitruuna jääteetä.... Tzori etten ole laskenut kaloreita itse, jos joku pystyis heittämän arvion paljon tuossa tuli, ja riittäisikö tuo kasvattamaan lihaksiani?

Puntti ohjelma jonka tänään vedin sisälsi:

Lämmittely
Penkki 3x10
Vinopenkki 3x10
Ristikkäistalja 2x10

Vipunostot Sivuille 4x10 käsipainoilla
&
Pystysoutu tangon kanssa 3x10

Kiitos Rakentavasta palautteesta
Niko

[EDIT] Unohdin mainita raamini :D 181/73 olisi pituus ja paino..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
No eipä tosta taida tulla paljo paskaakaan protskua tai kaloreita, eli niitä enemmän. Ei kuitenkaan kannata repiä niitä kaloreita kuitenkaan mistään pullasta, jätskistä ym. vaan kunnon ruokaa paljon.

Viimeksi muokattu:
aamupala oli se eka ateria, kun heräsin niin myöhään, on jo duunit loppu, ja 1 viikko lomaa.. niin nukun mahd. pitkään.. No olen viellä niillä vaiheilla vedänkö palautus juoman tänään. kun olen niin HERKKÄ saamaan ylimääräistä rasvaa vatsan alueelle ( geeni perimä ). Joten olen tosi varovainen syömisieni kanssa..

Nikos116 sanoi:
kun olen niin HERKKÄ saamaan ylimääräistä rasvaa vatsan alueelle ( geeni perimä ). Joten olen tosi varovainen syömisieni kanssa..
Nikos116 sanoi:
päivällä tinttasin about 150 grammaa vanilja jäätelöä.
Eikös tässä nyt ole jonkun näkönen ristiriita :jahas:

:P no teki mieli :D ja syön sitä niin harvoin :)

[EDIT] enkö muka protsku juomasta, raejuustosta, tonnikalasta, ja lihapullista ole saanut tarpeeksi protskuja? ja hiilareita olen yrittänyt tietoisesti vähentää...

Miten muuten öljy, esim rypsi-öljy vaikuttaa lihasten kasvuun? kun olen selaillut täällä niin moni näyttää käyttävän?

Kannattaa nyt varmistaa ainakin tuo proteiinin saanti. Ei sen laskeminen ole niin vaikeaa. Sun pitäis saada noin 150-210g protsuja per päivä. Tuosta satsista ei minusta niin paljon tule millään.

no jos mä vetäisin viel sen palautus juoman tänään nii tulis hiilareita about 30 gr ja protskuu 40 grammaa...

Nikos116 sanoi:
ja hiilareita olen yrittänyt tietoisesti vähentää...
Älä yritä. Massaa kun haluat, niin kannattaa niitä hiilareitakin syödä paljon. Saat sitten niitä kaloreitakin tarpeeksi ja pystyt treenaamaan kunnolla. Dieetillä homma on sitten toinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aamupala ja palautusjuoma on sun tärkeimmät ravinnot päivän aikana, joten ala nyt ihmeessä niitä vetämään.

oukei, kohan se massa ei tulis läskin muodossa :D lihaksen muodossa se on enemmän kuin toivottua, just tinttasin palautus juoman lärviin..lisäsin kolme ruokalusikallista rypsi öljyä.. johan tuli ärjyn makuista soosia :D

[EDIT] Miljoonasti kiitoksia kalorilaskurista

Herranjumala.. laskin et tän päivän mun kokonais kulutus olis ollu vähän päälle 2600 kcal
nii olen saanu tän päivän safkan mukaan VAAN 1582 Kcal. Proteiinia 162 grammaa. hiilareita 124 grammaaja rasvaa 52 grammaa...... :O mut eihän mun vatsaan mahdu yhtää enempää safkaa, et saisin noi kalori määrät kohdillee, jotain on kyl menny pieleen nyt... tosin noi protsku arvot on hyvät.

Nikos116 sanoi:
Herranjumala.. laskin et tän päivän mun kokonais kulutus olis ollu vähän päälle 2600 kcal
nii olen saanu tän päivän safkan mukaan VAAN 1582 Kcal. Proteiinia 162 grammaa. hiilareita 124 grammaaja rasvaa 52 grammaa...... :O mut eihän mun vatsaan mahdu yhtää enempää safkaa, et saisin noi kalori määrät kohdillee, jotain on kyl menny pieleen nyt... tosin noi protsku arvot on hyvät.

No proteiinit sulla on ainoot mitä on riittävästi. Hiilareita pitäis saada ainakin 4 g/painokilo eli sulla joku lähemmäs 300 g ja rasvaakin pitäis saada 1 g/painokilo eli reilu 70 g ja kannattaa välttää huonoja rasvoja. Eli rypsäriä vaan kehiin :thumbs:

-eidt- Niin ja myös nopeita hiilareita kannattaa välttää paitsi palautusjuoma on eriasia. Eli ei kannata pahemmin mitään sokeripitoista syödä, menee vaan turhaksi fläsäksi jota et varmaan halua.

Nikos116 sanoi:
just tinttasin palautus juoman lärviin..lisäsin kolme ruokalusikallista rypsi öljyä..
Kannattaa muuten jättää öljyt pois palautusjuomasta, kun se hidastaa tuota imeytymistä aika lahjakkaasti. :)

DoDo sanoi:
Aamupala ja palautusjuoma on sun tärkeimmät ravinnot päivän aikana, joten ala nyt ihmeessä niitä vetämään.

miten musta tuntuu että selviää elämässä ilman palautusjuomaakin?

Nikos116 sanoi:

itsekin kun aloin bulkata niin välillä meni sormi suuhun että kuinka tästä nyt saa sellaiset reippaat 3200-3500kcal päivässä ku napa ei vedä. mutta yritin kuitenki ja kyllähän sitä ruokaa alkoi sitten upota, ikäänkuin keho tottui että syödään paljon. sitte ku meni dieetille nii meinas kuihtua. toi on mun mielestä psykologinen juttu

Porkkanaraastin sanoi:
itsekin kun aloin bulkata niin välillä meni sormi suuhun että kuinka tästä nyt saa sellaiset reippaat 3200-3500kcal päivässä ku napa ei vedä. mutta yritin kuitenki ja kyllähän sitä ruokaa alkoi sitten upota, ikäänkuin keho tottui että syödään paljon. sitte ku meni dieetille nii meinas kuihtua. toi on mun mielestä psykologinen juttu
Niin, ja sitte kun on tottunu syömään paljon niin "alle 3000 kalorista päivässä ei tule muuta kuin vihaiseksi" :D

Jäätelö oli ihan onneton veto sinänsä ja aamupala on tärkeää normaaleille ihmisille,vähänkin enemmän harrastaville jokainen ateria on tärkeä.

ok, vedin tossa leffaa kattellessa viellä ruis leipää kolme palaa, päälle hiukan kevyt levitettä. ja reilummin rae juustoa, kevyt perunasalaattia ja sitten viellä tuore kurkkua.. eli lisää protskua tuli. Mikäs ei oo sit sitä nopeeta hiilaria? eli kuuluuko pastat yms hitaisiin? vai miten on?

ainiin, lisäsin leipien päälle viellä kiinalaista salaatti kastiketta ku siinä tuntu olevan hiilareita.. on muuten ihan törkeen hyvää :D

Back
Ylös Bottom