Riittääkö jaloille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Funky
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen laiska enkä jaksanut lämmitellä söörtsiä.

Eli nyt kysymys.
Riittääkö jaloille seuraavat liikkeet.
prässi
Kyykky
askelkyykky.

Nämä siis jalkapäivänä. Selkäpäivänä sjmave:ssa tulee vedettyä takareidet "epäsuorasti". Pohkeita unohtamatta tietenkään.

En mielelläni alkaisi vetelemään reiden ojentajia/koukistajia, sillä polvet eivät oikein tykkää ko. laitteista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Funky sanoi:
Olen laiska enkä jaksanut lämmitellä söörtsiä.

Eli nyt kysymys.
Riittääkö jaloille seuraavat liikkeet.
prässi
Kyykky
askelkyykky.

Nämä siis jalkapäivänä. Selkäpäivänä sjmave:ssa tulee vedettyä takareidet "epäsuorasti". Pohkeita unohtamatta tietenkään.

En mielelläni alkaisi vetelemään reiden ojentajia/koukistajia, sillä polvet eivät oikein tykkää ko. laitteista.

riittävät hyvin, ovat jopa liikaakin mikäli meinaat vetää joka liikkeesä monta sarjaa kovalla teholla.

itse tekisin ensiksi pari kovaa sarjaa kyykkyä jonka jälkeen askelkyykky ja lopuksi prässi mikäli tarpeen.

arni sanoi:
riittävät hyvin, ovat jopa liikaakin mikäli meinaat vetää joka liikkeesä monta sarjaa kovalla teholla.

itse tekisin ensiksi pari kovaa sarjaa kyykkyä jonka jälkeen askelkyykky ja lopuksi prässi mikäli tarpeen.

Entäs pohkeet?

abine sanoi:
Entäs pohkeet?

mä käsitin että pohkeet vedetään selkäpäivänä...

Sori, mun moka.
Pohkeet tulee jalkapäivänä vedettyä kyllä. (tuli laitettuu toi vähän epämääräisesti totohn "väärään" kohtaan)

Zone-sarja -42%
Mä oon aina luullu et noi koukistukset/ojennukset ois erittäin polviystävällisiä.
SJMV on takareisiliike, jossa takareidet saavat suoraa treeniä.

Riippuen salista ihan, minulla paukkuu etureidenojennus laitteessa polvet rikki nykyisellä salilla :( pitää korvata parilla spesialetureisiraiskausprässisarjalla.

kyykkyä ja prässiä pystyin tekemään hyvin ilman kipuja mut reisiojennusta en pystyny edes 10kg:lla :( ei sovi mun polville...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom