Riisiproteiini

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by astro
edit:
Jylli: valitettavasti siitä ei lukenut mitään :( On se kumma, kai siitä jotain luulisi löytyvän.
Thanks anyway! Pitää sitten varmaan jossain vaiheessa testata itse ihan vain MUTU-henkisesti miten riisiproteiini pitää nälkää loitolla. :D

Originally posted by VahvaJussi
1. Haluaisitko keke selkeällä suomenkielellä kertoa mikä tekee siitä riisistä huonomman?

2. Jos per-luku on 80% maidosta, niin miksi pitäisi ottaa 1,5-2,0x enemmän?

1. Jo(i)tain välttämätöntä aminohappoa on liian vähän _suhteessa_ muihin välttämättömiin aminohappoihin.

2. Ok, korjataan. Tuon per-suhteen mukaan pitäisi ottaa 1,25x enemmän.

Originally posted by Dragon
Tryptofaani Vahvajussi, Tryptofaani :)

Tryptofaania näyttisi olevan herassa 1,4g ja riisissä 0.8g, eli jos ottais päivässä 30g tota riisiproteiinia sanotaan vaikka just heran sijasta, niin tulisi 0.18g vähemmän tota tryptofaania. Onko tämä järin merkittävä määrä?

Meikämannekin pistää riisiproteiinit tilaukseen...vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tavaralta. Tuosta saa varmasti tehtyä aikas edullista välipalatököttiä :thumbs:

Oho. Löysinpähän ihan mielenkiintoisen kommentin eräältä riisiproteiinin valmistajalta Yhdysvalloista;
"If you have been diagnosed with Celiac-Sprue disease, we do not recommend our product. In the enzymatic processing we use one particular enzyme derived from Barley. While this enzyme is free from barley antigens (proteins), there is a miniscule possibility that your system might not tolerate it well."

Itse kun olen aika lailla pahimmanlaatuinen keliaakikko niin väkisinkin tulee mieleen onko valmistusprosessi samanlainen kuin edellämainittu.

Edit: Milloinkahan hamppuprotskut rantautuu Suomeen? Tän täytyy olla hyvä juttu...

-> "Nutiva Organic Hemp Protein - Enjoy Nutiva's 100% Raw Organic Hemp Protein Powder, packed with 37% protein, 43% fiber, 0% "net" carbs (subtracting fiber from total carbs), 9% beneficial fats and vitamin E, and iron.
Hemp's superior 66% edistin and 33% albumin protein structure is the highest in the plant kingdom, making it the Gold Standard of Plant Protein."

Pssst, nyt se on kuukauden tarjouksena, 32€/5kg!!!11 :)

Originally posted by Kekkuli
Itse aion käyttää riisiproteiinia kaikkeen muuhun paitsi treenin jälkeiseen palautumisjuomaan.

Oletko jo kokeillut kyseistä tuotetta?

Pssst, nyt se on kuukauden tarjouksena, 32€/5kg!!!11 :)

Juu..pistin tarjoussäkin tuossa eilen tilaukseen :kuola:

Oletko jo kokeillut kyseistä tuotetta? [/B]

En oo kokeillu...on kuiteskin sen verran uutuus tuote. Toivottavasti säkin hinta ei heijastu makuun...on suht koht sääli, jos nurkassa lojuu 5 kiloo sukkahien makuista pulveria :D

En oo kokeillu...on kuiteskin sen verran uutuus tuote. Toivottavasti säkin hinta ei heijastu makuun...on suht koht sääli, jos nurkassa lojuu 5 kiloo sukkahien makuista pulveria :D

Kerrothan kokemuksia, kun saat testattua tota...? Lähinnä maku ja sekoittuvuus kiinnostaa.

Kerrothan kokemuksia, kun saat testattua tota...? Lähinnä maku ja sekoittuvuus kiinnostaa.

Joo...voin infota sitten kun oon hetken sitä tesmannu.

Joo...voin infota sitten kun oon hetken sitä tesmannu.

Do diih...nyt on jonkinverran käyttökokemuksia tuosta riisiproteiinista. Halpa hinta kyllä etukäteen hieman epäilytti ja pelkäsin, että tuote maistuu ihan paskalle taikka sitten ei sekoitu kirveelläkään. Mutta suurimmat pelot osoittaituivatkin turhaksi, sillä esim. sekoittuvuus näyttäisi olevan aivan riittävän hyvä...pienellä vatkauksella saa mielestäni ihan juotavaa kamaa. Mitä tulee tuohon makuun, niin se on mielestäni aika persoonallinen. Maku ei ole mitenkään hirveä mutta kuitenkin suht koht voimakas...aikas persoonalliselle maistuu...jotenkin pahvimaiselle. Vaikea kuvailla. Olen yrittänyt tappaa tuota makua kaakaolla mutta aika suuren määrän sitä saa lappaa, että saa maun muuttumaan. Itseasiassa rasvaton maito neutralisoi mielestäni riisiproteiinin makua paremmin kuin kaakao. Tuotetta pystyy myös vetämään ihan vedenkin kanssa...joskin toistaiseksi joutuu kyllä aika lailla irvistelemään, että sen saa alas :whip: Luulen kuitenkin, että pienellä totuttelulla kama alkaa uppoon ihan helposti vedenkin kanssa. Joten eiköhän tuo 5 kilon säkki saada käytettyä:)

:kippis1: Jep samanlaiset kokemukset täällä. Ja Kokeileppas heittää sekaan makeutusainetta ja banaani, se on siis aivan uskomattoman hyvä maku

Suositut

Back
Ylös Bottom