"Riipputissien" fiksaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phiit
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salitreenaamista on tullut harrastettua enemmän ja vähemmän aktiivisesti kolmisen vuotta jalkapalloilun ohessa, ja olenkin tuloksiin melko tyytyväinen muutamaa pikku yksityiskohtaa lukuunottamatta: Tissin pirulaiset ovat hieman turhan laiskanoloiset levossa, terhakkuutta kaivattaisiin. Mokomat ovat kyllä melko "kiinteät", mutta vasta yläkroppaa jännittäessä ne pääsevät oikeuksiinsa (onpas epäheterohenkisen kuuloista) :rolleyes: Olen huomannut vastaavanlaisen ilmiön monilla muillakin, jotka ovat melko mukavassa kunnossa. Ja asiaan: minkälaisia liikkeitä suosittelisitte tissien yläosan vahvistamiseksi ja tasapainoisemman näköisen yläkropan saavuttamiseksi? :worship:

Vinopenkki käsipainoilla ja tangolla. Ristikkäistalja ylhäältä. Levitykset "flyesit" sivulta. Tasapainoisen kropan saat treenaamalla jokaista lihasryhmää ja heikoimman lihasryhmän voit tehdä useammin.

Lihat saat näkyviin diettaamalla :)

Edit. Eipä mitään enää.
Rasvaa tiputtamalla kehosta "tisuistakin" tulee terhakammat, koska turha rasva lähtee päältä pois tai ainakin vähenee.

auttaisiko rintalihojen sisäosien reenaus... parhaiten tämä itselläni on onnistunut jo edellä mainituilla dipeillä. Flyesit pitäis auttaa kans.
Niin, ja sitte se dietti...

Saanko kysyä, ootko mies vai nainen? Miehillähän ketunnenätissit on ihan periytyvää ja rasvaprosentin aiheuttamaa.

Saanko kysyä, ootko mies vai nainen? Miehillähän ketunnenätissit on ihan periytyvää ja rasvaprosentin aiheuttamaa.

Et saa kysyä, minä kysyin ja kiitokseksi viestini poistettiin..

Käyttäjän profiilista ei ainakaan selviä mikä sukupuoli on kyseessä, enkä oikeasti kyllä tuon viestin perusteellakaan ole varma kummasta sukupuolesta on kyse.

Jos saisin sukupuolen selväksi, voisin minäkin kantaa korteni kekoon ja antaa kysyjälle vinkin mitä tissien kiinteyttämiseksi voisi koittaa tehdä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei rasvaa voi kiinteyttää, sitä voi vain vähentää, joten miten tuossa nyt kukaan kelaa onko kyseessä nainen?
Naisetko tietää tuon poikkeuksetta? Vai mitähä?:D
Ei mulle ainakaan tissien terhakkuudesta tule mies mieleen ensimmäisenä..enkä esitä tyhmää, olen vaan kai sitten.

Niin, tossahan on kyse varmaan siitä, että ylärinta on rankasti jäljellä alarinnasta, jolloin rintalihakset näyttää boobseilta jos on vielä rasvaakin vähän.

Tissin pirulaiset ovat hieman turhan laiskanoloiset levossa, terhakkuutta kaivattaisiin. Mokomat ovat kyllä melko "kiinteät", mutta vasta yläkroppaa jännittäessä ne pääsevät oikeuksiinsa (onpas epäheterohenkisen kuuloista) :rolleyes:

Tuota tuota...en kyllä itse ymmärrä miten tällaista kirjoittanut olisi automaattisesti mies. Ei miehet puhu terhakkaista tisseista :D

Tuossahan kaikki viittaa mieheen. Varsinkin "laiskanoloiset levossa". Vai kovettuvatko naisten tissit penkkipunnerruksessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom