Riippumista ja roikkumista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
44
Mitäpä sitä ihminen ei omaksi huvikseen ja ilokseen tekisi (puolustuspuhe), joten ajattelin nyt alkaa viikoittain roikkumaan tangosta. Hartioiden levyinen myötäote. Ensimmäinen roikunta takana :D ja 45sek pysyin hollilla, sitten loppui voimat ja oikea käsi lipesi. Tavotteena olisi 5min (sitten joskus).
Painoa 97kg.

Mitäpä teidän omat ennätyksenne ovat?

Niin ja onkohan tuollasesta niin maan pienintäkään hyötyä minkään suhteen (omankivan lisäksi)? Näppivoimat kasvaa ainakin, mutta mitenkäs kun muistan täältä joskus lukeneeni, että noin 25 ikävuoteen saakka pystyisi jollainlailla 'leventämään' yläselän / lapojen aluetta. Pitäneeköhän paikkansa vai onko ihan :david: juttuja?

Kokeile yhellä kädellä roikkumista, niin ei tarvi niin kauaa nitkutella.. :) Itse kykenen noin 30 sekunnin roikuntaan yhdellä kädellä, oma paino 85 kg

Free weight

strike sanoi:
Niin ja onkohan tuollasesta niin maan pienintäkään hyötyä minkään suhteen (omankivan lisäksi)?

Banaanipainotteisella ruokavaliolla saat tulokset ylös ja mainion otsaparran.

Ainakin roikunta tekee tosi hyvää selälle.

Itse en roikuntaa puristusvoimia kasvattaakseni tee, kun kyynärvarret on niin helppo treenata tukkoon ja sit niistä ei paljon voimaa irtoa. Olen asian esim. maastavedossa todennut. Liikaa staattista puristusta ja isot raudat ei enää otteessa pysy. Itse voin vetää polvista 300kg ilman oteongelmia (ristiotteella tietysti, en mä mikään rautakoura sentään ole), mut jos treenaan kyynärvarret tukkoon (esim. tekemällä raskaat yläselän liikkeet aina ilman remmejä), ei pysy edes 250kg näpeissä. Mut roikunta tekee tosi hyvää alaselän nikamille aukaisten puristuneet nikamien välit. Yhden käden roikunta (remmi avuksi jos tarttee) venyttää tosi kivasti leveää selkälihasta. Itse venytän aina leveän selkälihaksen selkätreenin jälkeen yhden käden roikunnalla. Tietysti siihen täytyy itse löytää se oikea asento, joka venyttää parhaiten.

Suositut

Back
Ylös Bottom