- Ikä
- 45
-Paikallisessa baarissa kaverin kanssa istuskeltiin syrjässä olutta juomassa, kun eteen tulee seisomaan itseäni nuorempi kaveri silmät sirrissä. Niitä näitä jutellaan ja alkaa tivaamaan yhtäkkiä "paljo penkki?" Ei kelpaa mikään vastaus ja kaveri tokaisee yhtäkkiä "mun kaveri penkkaa 120, haluutko tapella sen kanssa!?" Kieltäydyn kohteliaasti ja kääliö jää seisoskelemaan siihen eteen vaikka olen kääntynyt jo poispäin ja jatkan juttelua kaverini kanssa. Yllättäen alkaa iskemään mua ja kyselee mitä olen mieltä persepanosta. En antanut. Kaveri tajusi poistua.
Ei nyt varsinaisesti riidanhaastaminen, mutta hauska tilanne.
-Muutaman kaverin kanssa katsomassa kulahtanutta stripparia paikallisessa baarissa joskus 19-vuotiaana. Väliäajoilla normikansa päästettiin tanssilattialle heilumaan ja muutama känninen siellä "tanssikin". Meidän pöydän eteen tulee tanssimaan Suomi-paitanen, röllykkämahainen äijä. Heiluttaa lantiota eroottisesti ja esiintyy oikein huolella. Shown jälkeen nousee pienen kynnyksen yli ja astelee pöytään. "Lähetkö tanssiin?!" Kieltäydyn kunniasta ja äijän pää alkaa punottaa. Karjaisee perkele ja lyö nyrkin pöytään. Tuijottaa hetken ja häipyy.
Minäkö homomagneetti?
Ei nyt varsinaisesti riidanhaastaminen, mutta hauska tilanne.
-Muutaman kaverin kanssa katsomassa kulahtanutta stripparia paikallisessa baarissa joskus 19-vuotiaana. Väliäajoilla normikansa päästettiin tanssilattialle heilumaan ja muutama känninen siellä "tanssikin". Meidän pöydän eteen tulee tanssimaan Suomi-paitanen, röllykkämahainen äijä. Heiluttaa lantiota eroottisesti ja esiintyy oikein huolella. Shown jälkeen nousee pienen kynnyksen yli ja astelee pöytään. "Lähetkö tanssiin?!" Kieltäydyn kunniasta ja äijän pää alkaa punottaa. Karjaisee perkele ja lyö nyrkin pöytään. Tuijottaa hetken ja häipyy.
Minäkö homomagneetti?