Riidan jälkeen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu

Ilc81

Banned
Anteeksi näin alkuun. Näitä rakkausthreadeja syntyy kuin sieniä sateella. Amor tainnut ampua koko nuoliviininsä kankkuuni näin kevään kunniaksi.. :rolleyes:

Asiaan.

Miten lepytätte tyttö/poikaystävänne riidan jälkeen? Sovintoseksiä tietenkin ( :D ) mutta ostatteko hänelle kenties jotain kivaa? Ruusun, suklaata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä tyttöystävä aiheuttaa meillä kaikki riidat tai ainakin aloittaa riitelyn, joten saa tyytyä siihen sovintoseksiin, joka ei itsessäänkään ole hullumpaa. Suklaalevyn voin sitten ostaa itselleni jälkeenpäin jos käy hiukomaan enkä ole dieetillä ;)

Nää alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan...

Lepyttää, miksi? Itse se jostain aina kiehahtaa niin saa itse leppyäkin :arvi:

Mikä sovintoseksi?

Nimim. Married with children

Sovintoseksiä EI harrasteta! :)

Kerran ostin ruusun, joskus suhteen alkuaikoina, nykyiselle avokilleni, koska riitelimme itseaiheuttamastani aiheesta. Oli muuten otettu tuosta ruususta!

Nykyään se leppyy ihan vaan heittämällä jonkun hyvän läpän, tai tarjoamalla hierontaa, urheiluhieroja kun olen. Jos se on oikein pahasti suuttunut, niin ei kyllä parane mennä lähellekään, vaan leppyy sitten itsestään, jos leppyy :D

Mikä ihmeen sovintoseksi? Liian sovinnainen sana siihen vaatteiden repimiseen ja luolamiesmenoon.

Ikinä en oo häntä lepyttäny eikä hän mua. Ja hyvin menee :haart: .

EDIT: muistin just että enhän mä oo ees suuttunu ikinä mistään.

Mua vähän vituttaa se, jos toinen tulee lepyttelemään pari minuuttia alottamansa riidan jälkeen. Toisaalta naisilta sitä voi odottaakin, kun mielipide vaihtuu 5minuutin välein (ainkin tiettyyn aikaan kuukaudesta) ;)

Riita voidaan sopia, mutta eikai sitä aloteta sen takia, että päästään siihen lepyttelyvaiheeseen. Enkä kyl pitkävihanen ole..

Lepyttely sopii sellaseen tilanteeseen, että on vahingossa aiheuttanu jotain ja sitä yrittää korvata. Mutta sellaseen tilanteeseen se ei sovi, että tahallaan on jotain aiheutettu vittuspäissään ja yritetään lepyttää..

eddy sanoi:
Mua vähän vituttaa se, jos toinen tulee lepyttelemään pari minuuttia alottamansa riidan jälkeen. Toisaalta naisilta sitä voi odottaakin, kun mielipide vaihtuu 5minuutin välein

Sama. Mua ainakin alkaa vaan vituttamaan entistä enemmän, jos on itse vielä pirun kiukkuinen ja sitten tullaan halailemaan ja höpöttelemään pehmeitä. Tartten sen oman rauhoittumisajan ennenkuin suostun mihinkään...

-Marchi- sanoi:
Why didnt I get this?

Joo ei mitään. Perun koko jutun :).

edit. tarkotus oli siis saada hiffaamaan mitä hän mielestäni tarkoitti. Mutta se olikin sitten vähän liian syvällinen analyysi.

Jos normaalissa suhteessa mies ostaa naiselle ruusun joka riidan päätteeksi, niin nainen voisi ryhtyä kukkakauppiaaksi.

Täytyy muistaa että asiat riitelee, ei ihmiset (tjsp). Sovintoseksiä meillä ei harrasteta, valitettavasti, mutta yleensä vaan käperrymme köllöttelemään sohvalle. Harvoinhan sitä meillä riidellään.

Mun on aina ollu vaikee myöntää se, että ehkä minäkin voin olla väärässä. Jos oon kovat pannut vetänyt, en millään pysty antamaan periksi ja pyytämään anteeksi, vaikka tiedän riidan syyn olevankin minussa. Usein se mies onkin sitten joutunut lepyttelemään mua:) (mikä ei tietenkään ole oikein, olen paska yyyyyyyyy!..) Kuitenkin, kun mun antaa rauhottua vähän aikaa, mä kyllä sitten yleensä tajuan että ehkä mäkin nyt vähän ylireagoin ja pyydän jopa ekana anteeks. Edellinen ei vaan millään meinannu antaa mun olla sillon rauhassa kun oikein pahasti kiehu, ja siitähän seuraskin sitten aina kunnon tappelu..

No, jokainen voi parantaa itseään ihmisenä, enköhän mäkin joskus opi leppymään/pyytämään anteeks ekana. Sen jälkeen on kuitenkin aina niin hyvä olla kun on saanut sovittua ison riidan kumppanin kanssa, riitely puhdistaa mun mielestä parisuhteen ilmapiiriä ihan älyttömästi. Suosittelen!;) Sovintoseksikin on ihan jees, ehkä naisen saa kuitenkin lepyteltyä parhaiten ostamalla/tekemällä jotain mistä tiedät naisesi tykkäävän. Siis jos et ole mitään hirveän vakavaa/pahaa tehnyt! Meillä naisilla vaan on silloin tällöin ne päivät, että pienikin ärsyke voi tehdä meistä oikeita raivopäitä.. :nolo: Yrittäkää ymmärtää.. :rolleyes:

Kun ollaan oltu useita vuosia yhdessä ja jos sitten ruetaan ostamaan jokaisen kränän jälkeen lahjomaan niin rahat ja lahjaideat loppuvat aika nopeaan. Joten ei enää lahjoja vaan ihan reilua keskustelua ja anteeksi pyyntöjä. Jotenkin nuo lahjat tuntuvat kliseiseltä riidan jälkeen.

Oon ollut vähän yli kaksi vuotta naimisissa ja sitä ennen seurusteltiin 9 kuukautta... Tänä ajanjaksona ei oo vielä tullut yhtään riitaa :thumbs:

Sinttu sanoi:
Mun on aina ollu vaikee myöntää se, että ehkä minäkin voin olla väärässä. Jos oon kovat pannut vetänyt, en millään pysty antamaan periksi ja pyytämään anteeksi, vaikka tiedän riidan syyn olevankin minussa. Usein se mies onkin sitten joutunut lepyttelemään mua:) (mikä ei tietenkään ole oikein, olen paska yyyyyyyyy!..) Kuitenkin, kun mun antaa rauhottua vähän aikaa, mä kyllä sitten yleensä tajuan että ehkä mäkin nyt vähän ylireagoin ja pyydän jopa ekana anteeks. Edellinen ei vaan millään meinannu antaa mun olla sillon rauhassa kun oikein pahasti kiehu, ja siitähän seuraskin sitten aina kunnon tappelu..
Meillä emäntä oli vähän vastaava alkuaikoihin, mutta on huomattavasti rauhoittunut. Myös oppinut sanomaan, että antaa aikaa rauhoittua. Tosin kun tämänkin 10 vuotta yhdessä ollut alkaa nuo tappelutkin olemaan aika harvinaisia...

JPK sanoi:
Oon ollut vähän yli kaksi vuotta naimisissa ja sitä ennen seurusteltiin 9 kuukautta... Tänä ajanjaksona ei oo vielä tullut yhtään riitaa :thumbs:

Ja tässä mennään jo viidettä vuotta ja ei mekään alkuaikoina..... ;)

eddy sanoi:
Mua vähän vituttaa se, jos toinen tulee lepyttelemään pari minuuttia alottamansa riidan jälkeen.
Hahaha, toi oon minä. :D Huonona päivänä saatan ottaa pultit jostain mitättömästä asiasta, jonka jälkeen suutun vielä enemmän itselleni siitä, että olen ottanut pultit niin mitättömästä asiasta. :david: Sen jälkeen tajuan yleensä nopeasti idioottimaisuuteni, jonka jälkeen onkin vuorossa sovinnon hieromista ja anteeksipyytelyä häntä koipien välissä. :nolo: Muutaman kerran olen ostanut jonkun typerän episodin jälkeen ruusuja, mutta toisaalta ostan niitä muutenkin, ihan ilman varsinaista syytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom