Rich Piana

en ymmärrä sitä lentävää lausetta "parempi päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana". Meni ehkä loppulause väärin mut ajatus on sama. Määritelkää nyt ensin se "leijona" :D On kyllä älytön ihmiselämää halventava lausahdus, typerimpiä, mitä olen koskaan kuullut. Nämä kaikki on mun omia mielipiteitä. Vilpitön osanottoni kuitenkin kaikille Richin faneille.
Useemmin olen kuullut 10v leijonana, 100 lampaana. No tuon heiton pointti ei varmastikaan ole miellyttää kaikkia. Joillain ihmisillä on tapana verrata elämäntapaansa "voimaeläimiin" ja siihen liittyy valinnat sekä elämätyyli, lammas on sen sijaan lammas, u nöy? Jos nää tämmöset vertaukset heti aukee kuulijalle, ei ole tarkotuskaan

Kyllähän tuota "leijona, lammas/hiiri" -vertausta tässä lajissa käytetään nimenomaan steroidien käytön yhteydessä. Aika laimea lausahdus se olisi kehonrakennusta kuvaamaan natikan suusta. :rolleyes:

Elämän halveksunnalla voi olla monia näkökantoja. Joidenkin mielestä Piana varmaan eli täyttä elämää loppuun saakka ja "oikeaa elämää", "Leijonana" ja "lähti saappaat jalassa" , machomaisten korulauseiden mukaan. Omasta mielestä Piana taas eli elämää halveksuen jo pitkään. Jätkällä oli riittävästi rahaa, että olisi voinut elää leppoisaa loppuelämää ja nauttia autoista, matkoista ja elämästä yleensä. Hienon brändin Piana sai luotua tyhjästä, sitä ei käy kiistaminen. Ja kyllähän miehen viihdearvo skenessä oli ennen näkemätön. Mutta tuon brändin ja viihdearvon ylläpito taas vaati jatkuvaa esillä oloa ja friikkeyttä. Joka taas vaatii valintoja, joita normaali ihminen ei voi ymmärtää muuten kuin korkeintaan halveksien. Kysymys, tekisitkö jotain toisin jos... jää jälleen vaille vastausta. Mutta "What ever it takes" tuli siihen päätökseen, johon lause ironisesti viittaakin. Joka tapauksessa, kevyet mullat miehelle.

En ota kantaa Pianan valintoihin elamassa yleensa, mutta hieman hairitsee taalla laajasti vallalla olevat kommentit kaverin rahatilanteesta. Puhutaan autoista ja siita miten on rahaa elaa loppuelama kepeasti. Omaan silmaan ei ole nakynyt firman tulostietoja tai dataa hanen omista tuloistaan. Olenko missannut jotain? Amerikan mallia hyvin tuntevana voin sen verran todeta, etta ei kannata vetaa isoja johtopaatoksia ihmisten nettovarallisuudesta perustuen siihen milta ulkokuori nayttaa.

Mitäs näin radikaalia herra Piana on tehnyt?

Öööh... vetäny parin apteekin verran steroideja, käyttänyt täyteaineita lihaksiin, käyttänyt kirjavan kirjon huumeita... Tällainen elämäntyyli vain on normaalin ihmisen mielestä halveksuttavaa, vaikka se ilmeisen valitettavaa onkin, kun pakkiksella ollaan. Koska täällähän tuo on huisin hienoa "leijonana elämistä" ja ainoa muu vaihtoehto on vetää viikonloppuisin pitsaa, spydäriä ja kolme kosanderia, olla ylipainoinen liikuntaa välttelevä hikoileva sika.

Mun silmään näytti ja korvaan kuulosti notta juuri tuota Piana tekikin.

Olipas huonosti ilmaistu tuo oma lauseeni. Toki tähän liittyy se olettamus, että olisi saanut nauttia rahoistaan pidempään toisenlaisilla valinnoilla.

En ota kantaa Pianan valintoihin elamassa yleensa, mutta hieman hairitsee taalla laajasti vallalla olevat kommentit kaverin rahatilanteesta. Puhutaan autoista ja siita miten on rahaa elaa loppuelama kepeasti. Omaan silmaan ei ole nakynyt firman tulostietoja tai dataa hanen omista tuloistaan. Olenko missannut jotain? Amerikan mallia hyvin tuntevana voin sen verran todeta, etta ei kannata vetaa isoja johtopaatoksia ihmisten nettovarallisuudesta perustuen siihen milta ulkokuori nayttaa.

Eikös tuo kertonut saaneensa kiinteistökaupoilla ja omistuksilla varallisuuden että loppuelämä oli rahallisesti turvattu, se menestykö 5% nutrions oli varmaa se ja sama. Näin siis itse ymmärtänyt

Öööh... vetäny parin apteekin verran steroideja, käyttänyt täyteaineita lihaksiin, käyttänyt kirjavan kirjon huumeita... Tällainen elämäntyyli vain on normaalin ihmisen mielestä halveksuttavaa, vaikka se ilmeisen valitettavaa onkin, kun pakkiksella ollaan. Koska täällähän tuo on huisin hienoa "leijonana elämistä" ja ainoa muu vaihtoehto on vetää viikonloppuisin pitsaa, spydäriä ja kolme kosanderia, olla ylipainoinen liikuntaa välttelevä hikoileva...

Voiko joku ihan todella ajatella noin? Että horkat & huumeet tekisivät toisen ihmisen elämästä jotenkin halveksuttavaa :/ Mä oon aina elänyt siinä uskossa, että normaaleilla ihmisillä nimenomaan on sen verran suhteuttamiskykyä asioita miettiessään, että tajuaa minkä tahansa elämäntyylin olevan ok kun sillä ei vain muita satuta/loukkaa. Richi toi kuitenkin iloa miljoonien ihmisten elämään, niin kyllä toi oli hyvin vedetty. Hyvin vedetty elämä :)

Tuo Richin videoiden "ilo ja viihdyttävyys" on samaa tasoa niilo22-videoiden kanssa.

Ihme kun tuota sekopäätä yleisesti pidetään jonain messiaana, eipä hän kehonrakennusta vienyt friikkisirkuksineen yhtään eteenpäin ainakaan tavallisten ihmisten silmissä.

Kehonrakennus on aina friikkisirkusta (kun ei puhuta cbb:stä suomessa), jota ei määräänsä enempää voi kukaan viedä eteenpäin tavallisten ihmisten keskuudessa (mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan). Tuskin se Richin idea olikaan, vaan nauttia ja tehdä viihdyttävää matskua, mikä onnistui hienosti.

Itse mietin tässä yhteydessä Jay Cutleria. On edelleen kunnossa, mutta ei lähelläkään niitä massoja kuin kilpaillessa. Silti pyörittää bisnestä ja tekee elantonsa lajiin liittyvillä jutuilla. Ja ainakin videoiden perusteella näyttää terveeltä ja voi hyvin. Tietysti Pianan ja Cutlerin ero on siinä, että toinen teki nimensä voittamalla kisoja ja toinen friikkimäisyydellään.

Mitäs se höpötteli tuossa?
Oliko mitään kuuntelemisen arvoista?

Ei mitään kuuntelemisen arvoista, mutta ainakin totesi että youtuuttifitnessteollisuus on kokenut kovan iskun ja ettei olisi toivonut Richin kuolevan, oli heillä keskinäistä kaunaa tai ei. Lopussa kyllä totesi myös että enemmän roinaa ei ole parempi, mikä on hyvä viesti jokaiselle rautapelin pelaajalle.

Tää ei oo kovin tärkee kommentti mut tekee mieleni sanoa: Vaikuttaa siltä että Richillä itsellä mitään kovin kummoista ruokahalua ollu, mitä nyt pari lusikallista otti videoinnin aikana samalla un paasasi e syökää 10-30 ateriaa päivässä niin kasvatte!!! Itse sai alas varmaan hikiseen pari mikroruokaa ja sen päälle silloin tällöin joku drive-in safka treenien jälkeen. Se millä jaksettiin noinkin pitkää oli erilaiset piristeet upperit ja downerit.

Eikö se nyt kuitenkin painanut 250lbs ja joskus melkein 300lbs.
Kyllä se nyt ihan ok ruokahalun omaa...
[Edit. Omasi.]

Back
Ylös Bottom