Rich Piana

Just olin tulossa sanomaan samaa, että kerran joskus vuosia sit kuvatussa videossa snorttailee. Ei kyl kerro oikeastaan mistään mitään. Imo.

Noissa rikun jutuissa kannattaa muistaa aina sen "lisät". Missään ei koskaan näytetty vaakalukemia livenä vaan kaikki info on hänen väitteistään, jotka olivat kyllä hataralla pohjalla noin yleensäkkin..hän valehteli ja suurenteli todella paljon asioita.

Kyllähän hän silmiinnähden turposi sen aikana, mutta se turvotus myös laski yhtä nopeasti kuin tulikin. 8 vk +20kg -> 8 vk -20kg. Tästä vois päätellä, että kyseessä ei ollut lihas eikä läski.

No tämäpä tämä.

Meni roska silmään täälläkin Chanelin videosta. Tisseille kuitenkin iso plussa ja auttoivat vakavan videon katselussa.

Vielä kerran. Lepäähän rauhassa Piana.

On kyllä hämmästyttävää miten paljon itseänikin tämä koskettaa, ihan vieras ihminen kuitenkin.

Ritsillä oli hieno elämänasenne, uskon että sitä enemmistö arvostaa paljon enemmän kuin mitään ulkoisia juttuja. Aina positiivinen, ei koskaan valittanut mistään, ei puhunut ikinä pahaa kenestäkään ja pyrki auttamaan muita. Teki juuri sitä mitä itse halusi ja nautti joka hetkestä. Näissä on paljon tavoittelemista itse kullekin.

Tjoo. Mietin kuitenkin että miksei annettu koomailla niin kauan kuin pätäkät riittää jenkkisairaalapäiviin. Himassa letkuissahan olisi voinut koomailla vainka kuinka kauan. Joskus sitä ihminen saattaa virota vielä vuosienkin jälkeen. Tosin, yli 10 min hapenpuute lienee melko tuhoisaa aivoille.

http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201708302200360728_bs.shtml
Kuolleen kehonrakentajan addiktio repi välit vanhaan ystävään - "Mömmöillä oli iso vaikutus"
Tänään klo 13:37

Kehonrakentaja Rich Pianan kuolema on puhuttanut lajia seuraavia ihmisiä.

• Rich Piana pitkään tuntenut Mac Trucc avautui vanhan ystävänsä kuolemasta.
  • Hän kertoi, miksi välit menivät aikoinaan poikki huippukehonrakentajan kanssa.
  • Mac Trucc oli vihainen nähdessään, mitä steroidiaddiktio teki Pianalle.

Rich Piana kuoli 46-vuotiaana sairauskohtauksen jälkeen. AOP
Sairauskohtauksen saanut Piana menehtyi Floridan sairaalla oltuaan kaksi viikkoa koomassa. Lukuisat fanit surivat supersuosittua kehonrakentajaa muun muassa sosiaalisessa mediassa.

Yksi hänen pitkäaikaisista ystävistään, kehonrakentaja Wes Bexley, eli Mac Trucc, pysyi pitkään hiljaa asian tiimoilta, mutta päätti vihdoin purkaa ajatuksiaan Youtube-videolle.

Pianan ja Mac Truccin välit eivät olleet entisensä pitkään aikaan. Alkuvuodesta somessa levisi video, jossa kaksikko tappeli kehonrakennusmessujen yhteydessä.

Mac Trucc halusi rikkoa hiljaisuuden ja kertoa, mitä vuosien saatossa on tapahtunut.

- En tunne samalla tavalla kuin hänen faninsa ja seuraajansa. Minä tunsin hänet oikeasti pitkään. Minulta kysytään paljon, miltä minusta tuntuu, hän sanoo videossa.

Mac Trucc kertoo treenanneensa yli 30-vuotiaaksi "puhtaana". Samaan aikaan hänen ystävänsä Piana käytti suuria määriä steroideja.

- Olin vihainen kun näin, miten hänen addiktionsa vaikutti niin moneen muuhun ihmiseen hänen ympärillään. Olin vihainen, ettei hän voinut voittaa sitä addiktiota.

- Yritin kaikkeni, jotta olisin hänelle kuin veli ja auttaa häntä. Minusta tuntuu, että mömmöillä oli iso vaikutus siihen, että meidän ystävyytemme päättyi.

Kehonrakentajan mukaan Piana oli hänelle yhä kuin perheenjäsen, jonka kanssa hän ei vain ollut tekemisissä.

46-vuotiaan kuollut Piana myönsi suoraan käyttäneensä steroideja lähes 30 vuoden ajan. Mac Trucc pyytää ihmisiä välttämään esikuvan tekemät virheet.

- Kun kuulin hänen kuolemastaan, olin surullinen, mutten pahoillani siitä, mitä hän teki itselleen niin pitkään.

- Kaikille nuorille ja lajia aloittaville haluaisin sanoa, että ottakaa aikanne. Ottakaa aikanne aikaanne varten. Antakaa kehon kasvaa rauhassa ja saavuttaa pikku hiljaa maksimaalinen voima.

Pianan asunnosta löydettiin hänen sairauskohtauksen jälkeen 20 pulloa testosteronia ja pöydällä oli murskattua valkoista jauhetta.
---------------------------------------------------------------------

Laatu-journalismia.

Viimeksi muokattu:
Tulihan se Mäkki Trukki sieltä varjoista kommentoimaan asiaa. Olisi minun puolesta saanut jäädä sinne.
Toi video on postattu 26.08 ootko edes katsonut ko. videota? Vaikka mac truccin sekoilut pianan kanssa on ollu ihan idioottimaista, niin toi video oli kuitenkin ihan asiallinen.

Toi video on postattu 26.08 ootko edes katsonut ko. videota? Vaikka mac truccin sekoilut pianan kanssa on ollu ihan idioottimaista, niin toi video oli kuitenkin ihan asiallinen.
Joo, se video oli kyllä tuon jutun yhteydessä, jäi vahingossa pois. Tuo artikkeli ei anna kyllä sitä kuvaa mitä videolla oli, oli vain kaikki paska kerätty siihen.

En kyllä ole, menee mun piikkiin. Olisi taas pitänyt ymmärtää että eiköhän Iltalehti repäissyt kaiken pahimman tuosta.

Joo, se video oli kyllä tuon jutun yhteydessä, jäi vahingossa pois. Tuo artikkeli ei anna kyllä sitä kuvaa mitä videolla oli, oli vain kaikki paska kerätty siihen.
Jokunen kohta myös aivan päin vittua käännetty. Mac Trucc sanoo videolla että ei ole pahoillaan tapahtuneesta koska Rich eli juuri sellaisen elämän kuin halusi. Ei tuo mitään paskanheittoa ole ja positiivinen vire siinä videossa on muutenkin, Mac Trucc kertoo esim. kuinka tyhjää jossain fitness-expossa oli ollut kun Rich ja 5%-poppoo ei ollut mukana.

Kandee katsoa se Truccin video tosiaan . Vaikka olen mieheltä mitä älytöntä liittyen R Pianaan nähnyt , on tuo video jopa selväjärkinen ja tavallaan haikea kunnianosoitus vanhalle kaverille . A family member I choose not to deal with , enemmän kuin kaveri tuon videon mukaan siis. En tiedä mikä tämä Trucc on miehiään , mutta tämä video oli asiallinen . He gave me a platform to build my own empire ... Toisaalta Richien tyttöystävä IMO tekee hyvää työtä vaaliessaan sitä kuvaa minkä Piana halusi itsestään antaa . Oikoen varmasti mutkia , mutta se on kait normaalia damage controllia. Oli hienoa , että he palasivat lopulta yhteen . Hyvin näyttivät toimeen tulevan . Jos kaverin motto on whatever it takes ja elo senmukaista , so be it . Viihdyttävä ukko kuitenkin oli . Not my lifestyle , mutta olihan jännä seurata sivusta .

Back
Ylös Bottom