Rich Piana

Vähän nyt offtopiccina mutta tän firman jälkijeesustelut menee vähän hukkaan kun on alunperinkin menny sekaantumaan kyseiseen henkilöön..

Kyynelehdin Rich Pianan poisnukkumisen takia edelleen. Hankala tajuta, että joku on todellakin poissa aivan lopullisesti. En tietenkään voi sanoa tunteneeni miestä oikeasti, mutta pitkään hänen videoitaan seuranneena sai sen kuvan, että kyseessä on lämmin ja erittäin mukava tyyppi. Miten aina nämä iskee näin kovaa päin näköä, vaikka Rich ei ehkä kuitenkaan terveyden mallioppilas ehkä ollutkaan etteikö tämä olisi saattanut olla jollain tasolla aavistettavissa. Richillä saattoi olla rahaa, autoja, naisia ja lihaksia; mutta ei häntä näistä edellämainituista muisteta oikeasti tuntevien parissa, vaan pysyvin muisto lopulta jää siitä kuinka kohtelee toisia...

“The true measure of a man is not his intelligence or how high he rises in this freak establishment. No, the true measure of a man is this: how quickly can he respond to the needs of others and how much of himself he can give.” ― Philip K. Dick

Vielä vähän aikaa sitten siinä, ja jo hetken päästä ikuisesti poissa. RIP Rich Piana.

Viimeksi muokattu:
Aivan helvetin surullinen tapaus, ihan käsittämätöntä, että muutamat kehtaa _nyt_ tulla avautumaan Pianasta. Se oli mies joka teki juuri siitä mistä piti, välittämättä vittuakaan muiden mielipiteistä. Pakko arvostaa. Rankka viikko ollut bodyfaneille.

Koko viikko muistuttaa formuloissa Imolan 94 surullista viikonloppua.Ensin kuoli aika-ajossa Roland Ratzenberger (McCarver) ja itse kisassa kuningas Ayrton Senna (Piana).Aika epäuskoinen on fiilis tästä viikosta, mutta toivotaan seuraavien vuosien olevan suosiollisempia skenen suhteen.Kevyet mullat molemmille jaksamisia omaisille.

Kävin myös lukemassa iltalehden kommentteja. On kyllä säälittävää miten ihmiset huutelevat "sitä saa mitä tilaa".. .Kuinka katkeria ihmiset voi olla siitä, että joku eli omaa unelmaansa ? Keho kuin sarjakuvien supersankareilla, ajeli bentleyllä, pyöritti menestyvää liiketoimintaa ja ihmiset ympäri maailmaa fanittaa ja rakastaa sua niin paljon, että matkustavat tapaamaan messuille ja muihin tapahtumiin vaan saadakseen vaihtaa pari sanaa ja ottaa yhteiskuvan sun kanssa... Sit täällä Suomessa sohvaperunat ovat iloisia kaverin kuolemasta. Veikkaanpa et iltalehden kommentoijista max 10% ties kuka kaveri ees on kyseessä... Sairas on maailma ja ihmiset vitun vammasia.

No ainakin me fanit voimme aina nauttia hänen youtube-videoistaan - perinnöstä, jonka hän meille kaikille jätti! R.I.P Piana

Ehkä kaikkia ei kiinnosta teennäiset ihmiset ja jenkkityylinen liibalaaba -showmeininki jota tuo rappioitunut, epäluotettava narsistinen nisti edusti.
Ihmisen kuolema on aina tragedia. Jokaisesta ihmisestä ei silti tarvitse pitää, ja mielipiteensä saa tuoda julki, oli se mikä hyvänsä.
Kaikki mielipiteet eivät ole "vihaamista" tai "vihapuhetta", vaan normaalissa maailmassa mielipiteitään pitäisi saada tuoda julki ilman, että saa jonkun "vihaajan" leiman.
Osoittaa kypsymättömyyttä ottaa jokainen eriävä mielipide hyökkäyksenä tai osoituksena joidenkin vihaajien mielipuolisesta ajatusmaailmasta.

edit : Tuskin Genovan aivoitusten pohtimiseen kannattaa tuhlata energiaa. Eikös tuo ole kehitysvammainen tai muulla tavoin kykenemätön täysin käsittämään tekojensa seurauksia?

Normaalissa maailmassa saat tuoda mielipiteitäs julki ihan niinkuin sua huvittaa. Sitä kutsutaan sananvapaudeks. Ihmisillä on myös oikeus luoda käsitys susta ja vastata sun mielipiteeseen vastaavasti. Sitä kutsutaan sananvapaudeks. Sananvapaus toimii molempiin suuntiin. Et sä voi väittää että sulla ois vapaus sanoa mielipitees mut kenelläkään muulla ei ois vapautta sanoa mielipidettä sun mielipiteestä. Sananvapaus ei tarkoita sitä, että sulla ei ois vastuuta sun sanomisista.

Nyt jos sä yhtään ymmärrät miten ihmisten sosiaalinen konteksti toimii niin sä tajuat, että tällaseen tilanteeseen tollasen kommentin lausuminen aiheuttaa ihan varmasti vastareaktion. Se on ihan totta, että se vastareaktio voi olla sun näkökulmasta lapsellinen. Koska se usein on objektiivisesti lapsellinen. Mut et sä voi nyt herranjesta arvostella ihmisiä kypsymättömyydestä jos tää sun oma ulosanti on ihan sitä samaa.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sanot mielipitees kärjistäen niin saat kärjistettyjä vastauksia. Se on ihan turha itkeä jostain vihaajan leimasta kun ihan ite sitä kerjäät.

Ja kyselit tossa jossain postauksessa sitä oikeeta aikaa millonka voi sit arvostella menehtynyttä. Ei sille ole mitään aikaa. Kyse ei ole ajasta, vaan kontekstista. Jos sä luet täältä paljon positiivisia kommentteja ja osanottoja ja laitat siihen sen sun paskasen lusikan sekaan niin saat just sen vihaaja-vastareaktion. Koska se konteksti on väärä. Sulla pitää itellä olla sitä sosiaalisen kontekstin tilannetajua ja lukea niitä muiden viestejä jos haluat määrittää sellasen kohdan kun voit mielipitees kertoa ilman vihaaja-leimaa. Tai sit vaan kerrot koska lystäät ja hyväksyt sen vihaaja-leiman.

Ehkä kaikkia ei kiinnosta teennäiset ihmiset ja jenkkityylinen liibalaaba -showmeininki jota tuo rappioitunut, epäluotettava narsistinen nisti edusti.
Ihmisen kuolema on aina tragedia. Jokaisesta ihmisestä ei silti tarvitse pitää, ja mielipiteensä saa tuoda julki, oli se mikä hyvänsä.
Kaikki mielipiteet eivät ole "vihaamista" tai "vihapuhetta", vaan normaalissa maailmassa mielipiteitään pitäisi saada tuoda julki ilman, että saa jonkun "vihaajan" leiman.
Osoittaa kypsymättömyyttä ottaa jokainen eriävä mielipide hyökkäyksenä tai osoituksena joidenkin vihaajien mielipuolisesta ajatusmaailmasta.

edit : Tuskin Genovan aivoitusten pohtimiseen kannattaa tuhlata energiaa. Eikös tuo ole kehitysvammainen tai muulla tavoin kykenemätön täysin käsittämään tekojensa seurauksia?

Melko turha tuoda omaa mielipidettä julki, kun ulosannin taso on sanavalinnoissa: epäluotettava narsistinen nisti. Ja siihen päälle jotain sepitystä, että kuulostaisit jotenkin järkevältä.

Mielipiteen saa tuoda julki siinähän ei mitään, mutta kannattaa etukäteen miettiä mihin yrität sillä vedota? Sun heittoosi ei pysty samaistumaan muut kuin keskenkasvuiset tai muut moniongelmaiset katkeroituneet ihmisrauniot. Ja nyt kun täällä ei sellaisia hirveästi ollutkaan paikalla ja et saanutkaan myötäilyä, niin alat kitisemään juurikin sillä tasolla mitä ulosantisikin oli alunperin.

Aina on ikävää kun ihmisiä poistuu, olipa se kuka hyvänsä. Piana eli kyllä varmasti unelmaansa ja oli rakentanut kaiken itse hyvin erilaisella tavalla kun kukaan muu. Turha häntä on arvostella tekemisestään, mutta ei varmasti ollut sinällään yllätys, että lähtö tulee, kun aineita meni ilmeisesti paljon muitakin kun lajiin tarvittavia. Jos siellä on heroiinin kaltaisia vahvoja huumeita mukana, niin lopputulema on kyllä enemmin tai myöhemmin tällainen.

Se oli sitten nähtävästi se sydän, joka ei tota "What ever it takes" elämäntyyliä enää kestänyt. Se on kyllä aina yhtä vaikea käsittää kun jonkun elämä päättyy. Arvostin paljon kaverin bisnesälyä siis sitä, kuinka onnistui brändäämään ittensä ja tekemään isot rahat. Itselläni ei eväitä sellaiseen temppuun ole missään määrin. Jokainen päättäköön itse, miten elämäänsä elää, mutta itse en ymmärrä sitä lentävää lausetta "parempi päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana". Meni ehkä loppulause väärin mut ajatus on sama. Määritelkää nyt ensin se "leijona" :D On kyllä älytön ihmiselämää halventava lausahdus, typerimpiä, mitä olen koskaan kuullut. Nämä kaikki on mun omia mielipiteitä. Vilpitön osanottoni kuitenkin kaikille Richin faneille.

Se oli sitten nähtävästi se sydän, joka ei tota "What ever it takes" elämäntyyliä enää kestänyt. Se on kyllä aina yhtä vaikea käsittää kun jonkun elämä päättyy. Arvostin paljon kaverin bisnesälyä siis sitä, kuinka onnistui brändäämään ittensä ja tekemään isot rahat. Itselläni ei eväitä sellaiseen temppuun ole missään määrin. Jokainen päättäköön itse, miten elämäänsä elää, mutta itse en ymmärrä sitä lentävää lausetta "parempi päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana". Meni ehkä loppulause väärin mut ajatus on sama. Määritelkää nyt ensin se "leijona" :D On kyllä älytön ihmiselämää halventava lausahdus, typerimpiä, mitä olen koskaan kuullut. Nämä kaikki on mun omia mielipiteitä. Vilpitön osanottoni kuitenkin kaikille Richin faneille.

Mulle tuo lause ei liity mitenkään ulkonäköön, vaan se enemmänkin asenne. Osa ihmisistä, kun ei elä päivääkään vaan on vaan hengissä.

Suurinta ihmiselämän halventamista on keikkua täällä eikä elä päivääkään niinkuin oikeasti itse haluasi.

Back
Ylös Bottom