Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattiko ? :D
Ehkä kaikkia ei kiinnosta teennäiset ihmiset ja jenkkityylinen liibalaaba -showmeininki jota tuo rappioitunut, epäluotettava narsistinen nisti edusti.
Ihmisen kuolema on aina tragedia. Jokaisesta ihmisestä ei silti tarvitse pitää, ja mielipiteensä saa tuoda julki, oli se mikä hyvänsä.
Kaikki mielipiteet eivät ole "vihaamista" tai "vihapuhetta", vaan normaalissa maailmassa mielipiteitään pitäisi saada tuoda julki ilman, että saa jonkun "vihaajan" leiman.
Osoittaa kypsymättömyyttä ottaa jokainen eriävä mielipide hyökkäyksenä tai osoituksena joidenkin vihaajien mielipuolisesta ajatusmaailmasta.
edit : Tuskin Genovan aivoitusten pohtimiseen kannattaa tuhlata energiaa. Eikös tuo ole kehitysvammainen tai muulla tavoin kykenemätön täysin käsittämään tekojensa seurauksia?
Ehkä kaikkia ei kiinnosta teennäiset ihmiset ja jenkkityylinen liibalaaba -showmeininki jota tuo rappioitunut, epäluotettava narsistinen nisti edusti.
Ihmisen kuolema on aina tragedia. Jokaisesta ihmisestä ei silti tarvitse pitää, ja mielipiteensä saa tuoda julki, oli se mikä hyvänsä.
Kaikki mielipiteet eivät ole "vihaamista" tai "vihapuhetta", vaan normaalissa maailmassa mielipiteitään pitäisi saada tuoda julki ilman, että saa jonkun "vihaajan" leiman.
Osoittaa kypsymättömyyttä ottaa jokainen eriävä mielipide hyökkäyksenä tai osoituksena joidenkin vihaajien mielipuolisesta ajatusmaailmasta.
edit : Tuskin Genovan aivoitusten pohtimiseen kannattaa tuhlata energiaa. Eikös tuo ole kehitysvammainen tai muulla tavoin kykenemätön täysin käsittämään tekojensa seurauksia?
Se oli sitten nähtävästi se sydän, joka ei tota "What ever it takes" elämäntyyliä enää kestänyt. Se on kyllä aina yhtä vaikea käsittää kun jonkun elämä päättyy. Arvostin paljon kaverin bisnesälyä siis sitä, kuinka onnistui brändäämään ittensä ja tekemään isot rahat. Itselläni ei eväitä sellaiseen temppuun ole missään määrin. Jokainen päättäköön itse, miten elämäänsä elää, mutta itse en ymmärrä sitä lentävää lausetta "parempi päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana". Meni ehkä loppulause väärin mut ajatus on sama. Määritelkää nyt ensin se "leijona" :D On kyllä älytön ihmiselämää halventava lausahdus, typerimpiä, mitä olen koskaan kuullut. Nämä kaikki on mun omia mielipiteitä. Vilpitön osanottoni kuitenkin kaikille Richin faneille.