Rich Piana

No nyt se sitten käännettiin :D juuri kun sitä ennätin ihmettelemään että ihme ettei kukaa nole sitä ryöstänyt.

Huomasiko kukaan tuota base ball -mailaa eteisen nurkassa? Ritsi ruvennu pelaamaan kaljaliigassa "pesistä" :p vai olisiko kodinturva siinä?

No nyt se sitten käännettiin :D juuri kun sitä ennätin ihmettelemään että ihme ettei kukaa nole sitä ryöstänyt.

Huomasiko kukaan tuota base ball -mailaa eteisen nurkassa? Ritsi ruvennu pelaamaan kaljaliigassa "pesistä" :p vai olisiko kodinturva siinä?

WTF!?!?! :eek: mistä toi tieto?

vakuutuspetoksen Ritsi on tehnyt, kun kyllästyi vanhoihin monoihinsa. Myi vanhat könttänä jollekin nilkille ja vakuutusrahoilla uusia monoja kaappiin. Tuo on mun veikkaus, miten asia todellisuudessa meni.

vakuutuspetoksen Ritsi on tehnyt, kun kyllästyi vanhoihin monoihinsa. Myi vanhat könttänä jollekin nilkille ja vakuutusrahoilla uusia monoja kaappiin. Tuo on mun veikkaus, miten asia todellisuudessa meni.
Sama tuli mieleen ja aiemminkin kun puhui ryöstöistä.

Eikös tämmöinen ole aika hiton yleistä tuolla jenkkilässä? Tai näin ainakin olen käsittänyt.

Viimeisimmässä videossa repesin suht pahasti siinä kohtaa kun olivat hakemassa Habitista safkaa ja Ritsillä loppui autosta bensa. Heitti Saran autokaistalle ja meni ite tankille, josta soitteli, että onko ne vielä auki ja saitko mihin asti kuvattua? Paras kohta oli kun Ritsi kurvaa lopulta Maseratilla paikalle eikä jää ottaamaan muijaansa kyytiin vaan pyyhkäisee saman tien tilaamaan ketoburgeria wrapped in lettuce. :D

Tuli mieleen tossa kun Sara oli laittanu hirveet mällit stimulantteja Ritsin juomaan, että poltteleekohan kovaa saada perintöä jo:D Kohta nähdään kun Ritsi alkaa rykimään salilla kummeli perintöä odotellessa tyyliin.

Kai Ritsi on kovana pisnesmiehenä tehnyt kunnon avioehdot -- Sara saa perinnöksi sen nipun 1 dollarin seteleitä piironginlaatikosta ja ehkä muutaman lisäravinnepönikän...

Viimeisimmässä videossa repesin suht pahasti siinä kohtaa kun olivat hakemassa Habitista safkaa ja Ritsillä loppui autosta bensa. Heitti Saran autokaistalle ja meni ite tankille, josta soitteli, että onko ne vielä auki ja saitko mihin asti kuvattua? Paras kohta oli kun Ritsi kurvaa lopulta Maseratilla paikalle eikä jää ottaamaan muijaansa kyytiin vaan pyyhkäisee saman tien tilaamaan ketoburgeria wrapped in lettuce. :D
oli pakko katsoa uudestaa ja päästää kunnon röhönaurut päälle:D. Rich elänyt koko elämän itsekeskeistä "minä,minä,minä" bodyelämää niin ei ole kaikki tämmöiset asiat hallussa.

muistelen, että Riku selitti jollain videollaan pysytvänsä olemaan ketolla ja silti syömään jäätelöä!?

Tuossa uusimmalla selittää: "my version of keto diet", eli vetää hiilareita treenin jälkeen. Eli tuskin ketoosissa on jos pari viikkoa ollut ilman hiilareita ja treenin jälkeen niitä syöpi kuitenkin.

Back
Ylös Bottom