Rich Piana

Eiköhän nuo nyt ihan läpällä ole tehty. Tulee mieleen 60-luvun batmanit.

Screenshot 2016-05-30 17.01.14.webp

Tota voi jo kutsuu ylärinnaks :)

ja hieno keulahahmo natty bodibildingissä.

mut joo. Hyvä että uutta sarjaa pukkaa!
Toivottavasti et ole yhtä tyhmä mitä kommenttisi antoi ymmärtää :D
Tarkoitin sitå että hän kertoo rehellisesti käytöstään ja kertoo mitä miten milllon. Kertoo rehellisesti terveysriskeistä ja omista kokemuksistaan. Myöskin EI kenellekkään suosittele aineiden käytän aloittamista. Vaan sanoo aina " stay natural as long as you can". Myöskin osannut ilmeisesti käyttää aineita jonkun verran sillä ei ole ongelmia,akne arpia,hiukset päässä ja keskivertalo hyvässä kunnossa. Lisäksi bisnes kulkee kohtuullisesti, listauksen mukaan vaivaiset 2,4miljoonaa 2015 vuonna.(toki ei tiedä pitääkö paikkaansa.

Ymmärränkö nyt oikein, että 8 viikossa on tarkoituksena pudottaa 71 paunaa eli 32 kiloa? 4kg viikossa? Gotta confuse the body...

Toivottavasti et ole yhtä tyhmä mitä kommenttisi antoi ymmärtää :D
Tarkoitin sitå että hän kertoo rehellisesti käytöstään ja kertoo mitä miten milllon. Kertoo rehellisesti terveysriskeistä ja omista kokemuksistaan. Myöskin EI kenellekkään suosittele aineiden käytän aloittamista. Vaan sanoo aina " stay natural as long as you can". Myöskin osannut ilmeisesti käyttää aineita jonkun verran sillä ei ole ongelmia,akne arpia,hiukset päässä ja keskivertalo hyvässä kunnossa. Lisäksi bisnes kulkee kohtuullisesti, listauksen mukaan vaivaiset 2,4miljoonaa 2015 vuonna.(toki ei tiedä pitääkö paikkaansa.
ymmärsin kyllä mitä hait takaa jopa ennen kuin selitit. Tai osasin siis aavistaa ainakin. Samaa mieltä itsekin.

richi on hieno mies.

oon kattonut noita Ritsin pätkiä, missä se käy ostamassa jotakin noutoruokaa ja kaivaa aina taskusta paksun setelinipun. Ei mitään vitun lompakoita, jossa piilotellaan paria hikistä seteliä ja maksukorttia. Vois vaihtaa parikytätonnia käteiseksi ja alkaa tekeen itse samoin.

oon kattonut noita Ritsin pätkiä, missä se käy ostamassa jotakin noutoruokaa ja kaivaa aina taskusta paksun setelinipun. Ei mitään vitun lompakoita, jossa piilotellaan paria hikistä seteliä ja maksukorttia. Vois vaihtaa parikytätonnia käteiseksi ja alkaa tekeen itse samoin.
Ihme että kukaan ei ole kääntänyt sitä vielä.

Eikös Rich sanonut jollain videolla, että ne vaan 1$ seteleitä. Mutta silti ihan mukava nippu käteist
yhdellä videolla Ritsi juuri vei 2000kpl yhden dollarin seteleitä pankkiin, kun niitä se ei jaksa kuljetella mukana ja aina niitä saadessaan heittää ne kotona vaan johonkin laatikkoon. Sara oli sitte kerran inventoinut sen laatikon ja siellä oli ollu joku pari tuhatta kpl niitä yhden dollarin seteleitä:D

Back
Ylös Bottom