Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä unohda Rikun autoja, naisia, taloja ja käteisvaroja. Kaveri tekee joka päivä just sitä mistä tykkää, se on jo hyvä.Horkan vetäminen ja autistien läpsiminen ei meinaa sitä, että on tosissaan elänyt... ;)
Word.Horkan vetäminen ja autistien läpsiminen ei meinaa sitä, että on tosissaan elänyt... ;)
Horkan vetäminen ja autistien läpsiminen ei meinaa sitä, että on tosissaan elänyt... ;)
Voi meitä natuja, kun me joudutaan vaan istua tehtaissa ja käyttää kellokorttia. Kilojakin kertyy vuosi vuodelta niin paljon, että ei ole elämisen arvoista elämää tämä. Kiitos kun kerroit minulle onnellisen elämän salaisuuden ja keinon päästä tehtaasta pois nauttimaan vapaudesta.Eiköhän se just oo parasta elämää kun voit tehdä mitä haluat ja nauttia joka päivä?
Testoaki vetämällä tuossa iässä on todennäköisesti onnellisempi kuin lihava suomalainen impotentti alhaisilla testoilla, joka on elämänsä leimannut kellokorttia jossain hikisessä tehtaassa.
Kannattaa muuten varoa ettei AI-botit saa testoa, koska eihän ne sit enää viihdy tehtaassa.
Pakko ottaa tähän keskusteluun mukaan vielä crossfit. :D Toiset ihailee Piannaa, koska sillä on iso hauis, autoja ja taloudellinen riippumattomuus. Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai fyysisesti huippukuntoinen urheilija?
Tämä vertailu nyt vain tuli mieleen, kun itse arvostan enemmän oikeaa urheilullisuutta. Mutta kuten joku totesikin, jokainen tehköön mitä itse tykkää, kunhan ei tarkoituksellisesti vahingoita sillä muita.
Korjattu.Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai myrkkyjä täyteen pumpattu fyysisesti huippukuntoinen urheilija?
Pakko ottaa tähän keskusteluun mukaan vielä crossfit. :D Toiset ihailee Piannaa, koska sillä on iso hauis, autoja ja taloudellinen riippumattomuus. Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai fyysisesti huippukuntoinen urheilija?
Tämä vertailu nyt vain tuli mieleen, kun itse arvostan enemmän oikeaa urheilullisuutta. Mutta kuten joku totesikin, jokainen tehköön mitä itse tykkää, kunhan ei tarkoituksellisesti vahingoita sillä muita.
Korjattu.