Rich Piana

Rich Madonna on mun favorite material girl.

Pitää myöntää, että Rich on vaikuttanut muhun. Mm. aina kun kokkaan, tulee mieleen että: "Let's do some fuckin' food!!"

Horkan vetäminen ja autistien läpsiminen ei meinaa sitä, että on tosissaan elänyt... ;)

Eiköhän se just oo parasta elämää kun voit tehdä mitä haluat ja nauttia joka päivä?

Testoaki vetämällä tuossa iässä on todennäköisesti onnellisempi kuin lihava suomalainen impotentti alhaisilla testoilla, joka on elämänsä leimannut kellokorttia jossain hikisessä tehtaassa.

^Valitettavasti vaikka kuinka tekisi mieli ratsastaa korkealla hevosella ja jeesustella, niin tottahan se on, että pieni höyry koneessa pitää miehen tiellä vanhemmalla iällä. Vaikka kukkahattutädeille ja "yhteiskunnankynttilöille" se onkin kuin pellollinen palkokasveja levitettynä lasipöydälle vastustamattoman kutsuvana vihertävänä kokaiiniviivana.

Viimeksi muokattu:
Eiköhän se just oo parasta elämää kun voit tehdä mitä haluat ja nauttia joka päivä?

Testoaki vetämällä tuossa iässä on todennäköisesti onnellisempi kuin lihava suomalainen impotentti alhaisilla testoilla, joka on elämänsä leimannut kellokorttia jossain hikisessä tehtaassa.
Voi meitä natuja, kun me joudutaan vaan istua tehtaissa ja käyttää kellokorttia. Kilojakin kertyy vuosi vuodelta niin paljon, että ei ole elämisen arvoista elämää tämä. Kiitos kun kerroit minulle onnellisen elämän salaisuuden ja keinon päästä tehtaasta pois nauttimaan vapaudesta.

^Elämä on sellainen kuin minkälaisen siitä tekee. Donan puolesta vastattuna. Vapaa maa täynnä mahdollisuuksia. Ei ole sotaa, ei nälänhätää. Netin ottaa kauniiseen käteen ja kurkkaa että mikä kaikki on mahdollista.

+Tulevaisuudessa tehtaissa ja hanttihommissa työskentelee AI-botit, jolloin osa ihmisistä viettää vapaaelämää ja toinen osa kehittää tieteitä ja teknologiaa eteenpäin. Se ei toki vielä ole tässä...

Odotan innolla että joku lihapää jonne aloittaa massapäissään tän "vitun mikkihiiret ei tajuu, että paree päivä kunkkuna kuin koko elämä runkkuna" mesoamisen. Jokainen tekee elämällään mitä lystää, mutta "keskiverto elämään" tyytyväisille vittuilu tällaisen freakzillan tekemien valintojen perusteella on jo aika jäykkää huttua. Ritsi tekee sata lasissa asioita oman unelmansa ja elämänsä eteen tekemättä(pahemmin) hallaa muille..mikä on hienoa. Itse en pidä noita arvoja tärkeinä, mutta hei.. Kunhan pallit ei roiku..eiku kuinka päin se oli?

Valitettavasti näitä ritsin leiskautuksia alkaa tulemaan vastaan joka tuutista. Noh ehkä olen vaan kateellinen god dammit, lets fucking kill this shit...

Pakko ottaa tähän keskusteluun mukaan vielä crossfit. :D Toiset ihailee Piannaa, koska sillä on iso hauis, autoja ja taloudellinen riippumattomuus. Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai fyysisesti huippukuntoinen urheilija?

Tämä vertailu nyt vain tuli mieleen, kun itse arvostan enemmän oikeaa urheilullisuutta. Mutta kuten joku totesikin, jokainen tehköön mitä itse tykkää, kunhan ei tarkoituksellisesti vahingoita sillä muita.

Pakko ottaa tähän keskusteluun mukaan vielä crossfit. :D Toiset ihailee Piannaa, koska sillä on iso hauis, autoja ja taloudellinen riippumattomuus. Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai fyysisesti huippukuntoinen urheilija?

Tämä vertailu nyt vain tuli mieleen, kun itse arvostan enemmän oikeaa urheilullisuutta. Mutta kuten joku totesikin, jokainen tehköön mitä itse tykkää, kunhan ei tarkoituksellisesti vahingoita sillä muita.

Kai sitä voi verrata sitten vaikka Dan Bilzerianiin jos tykkää. Tämä kaveri taitaa päästä kaikkein vähemmällä ja naisiakin taitaa olla eniten. :D

Ihan vertailun vuoksi voisi heittää soppaan toisen Richin, eli Rich Froning Jr. Nelinkertainen rossfitin maailmanmestari, jolla myös on iso hauis ja taloudellinen riippumattomuus. Jos pitäisi valita, niin kumpi haluisin olla; myrkkyjä täyteen pumpattu kehonrakentaja vai myrkkyjä täyteen pumpattu fyysisesti huippukuntoinen urheilija?
Korjattu.

Niin,

Toinen Riku ei ainakaan elä valheessa kun luettelee aineita joita käyttää suoritusta parantamiseen. Toinen Riku taas käyttää kreatiinia ja kasvaa silläkin niin paljon, että joutuu himmaamaan.

Hassusti tuo urheilu tekee lääkkeiden käytöstä ihan hyväksyttävää, mutta sitten kun läpsit retardia tatskat naamalla ja elät rehellisesti sitä elämää mitä elät niin pääset silloin muiden ihon alle ja lääkeiden pumpaaminen onkin pahasta vaikket asiaa edes peittele ja kerrot siitä rehellisesti. Enemmän tuolla crossfit - ikonilla on hävittävää jos kärähtää, mitä hävittävää Pianan Rikulla on?

Ihan siis nyt vaan pointtina kun halusit kerran tuoda Crossfit - Rikun mukaan keskusteluun.

Korjattu.

Melkein samoista määristä puhutaan? Mietis ny itekin. :D Käsittääkseni Froning ei ole jäänyt koskaan kiinni mistään? Sekin on hassua, että heti kun joku jossakin lajissa pärjää, niin pakkohan sen on käyttää kaikkia mahdollisia mömmöjä. Oli laji sitten crossfit tai pikajuoksu. Turha kai vängätä sen enempää, mitä eroa näillä kahdella kaverilla on keskenään. Sen kai ymmärtää hölmömpikin.

Back
Ylös Bottom