Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nythän sen nimellä Tubessa on vain tuplapostaukset Ritsin videoista.
Saranhan vissiin kuitenkin tarkoitus alkaa kuvaamaan omaa videosarjaansa piakkoin. Kunhan vieroittautuu Ben & Jerrys -koukusta. :D
En itse löydä kuin tykättyjä videoita, ja listoja missä kerätty muiden videoita.Nythän sen nimellä Tubessa on vain tuplapostaukset Ritsin videoista.

Ja ihan kohtis kunnossa ollut.Nyt kun Sara on ollut täsä puheenaiheena, niin täytyy myöntää sellainen juttu, että alkuun suhtauduin aika nuivasti koko neitoseen ja ajattelin, että varmaan yksi huomionhakuinen bimboblondi muiden joukossa. Sen verran, mitä olen kuitenkin oppinut häntä näiden videoiden myötä tuntemaan, niin eipä tuo itse asiassa hullummalta tyypiltä vaikutakaan![]()
Kyllähän tota ihan mielellään katteleeMun puolesta koko muijan vois editoida videoilta. Pistän aina mutelle, kun se alkaa yksin mersussa höpöttämään.
Mitä tuo Real Food pitää sisällään?
Kovassa tikissä mimmi by the way.
O.K Eikös tuolla ollut aika suolainen hinta? Mielenkiintoinen tuote, ei tule heti vastaavaa mieleen.