Rich Piana

Nythän sen nimellä Tubessa on vain tuplapostaukset Ritsin videoista.

Saranhan vissiin kuitenkin tarkoitus alkaa kuvaamaan omaa videosarjaansa piakkoin. Kunhan vieroittautuu Ben & Jerrys -koukusta. :D

Tuolla videolla kohdasta 36:45 eteenpäin kertoo, että alkais jossain vaiheessa kuvaamaan "day in the life" tyylistä settiä.

Nythän sen nimellä Tubessa on vain tuplapostaukset Ritsin videoista.
En itse löydä kuin tykättyjä videoita, ja listoja missä kerätty muiden videoita.
Ei siellä taida kanavan omaa videota olla yhtään, vai oliko aiemmin? https://www.youtube.com/channel/UCt1pW8EcqA54i17qJfy0Z-Q

Munakas sen jo sanoikin, enemmän kuin kerran videoissa on puhuttu että tulee Saralla oma vlog tms. YouTubeen. Kuten nyt sit kertoi myös instassa, kun linkkas oikean kanavan ilmesesti feikkien takia.

"I'll start posting videos soon" via:

View: https://www.instagram.com/p/BBct0Mbp0x7/

Nyt kun Sara on ollut täsä puheenaiheena, niin täytyy myöntää sellainen juttu, että alkuun suhtauduin aika nuivasti koko neitoseen ja ajattelin, että varmaan yksi huomionhakuinen bimboblondi muiden joukossa. Sen verran, mitä olen kuitenkin oppinut häntä näiden videoiden myötä tuntemaan, niin eipä tuo itse asiassa hullummalta tyypiltä vaikutakaan :)

Nyt kun Sara on ollut täsä puheenaiheena, niin täytyy myöntää sellainen juttu, että alkuun suhtauduin aika nuivasti koko neitoseen ja ajattelin, että varmaan yksi huomionhakuinen bimboblondi muiden joukossa. Sen verran, mitä olen kuitenkin oppinut häntä näiden videoiden myötä tuntemaan, niin eipä tuo itse asiassa hullummalta tyypiltä vaikutakaan :)
Ja ihan kohtis kunnossa ollut.

View: https://www.instagram.com/p/BBYRo_mp05F/

Yea buddy! Tähän aamuun 11,5 kg lisäpainoa kerrytetty ja uutta ateriaa kehiin. Energiaa on aivan saatanasti ja treenit kulkee paremmin kuin hyvin. Aamupäivällä suoritetut aerobiset (crossari/matto/soutu) tuntui aluksi aivan perseeltä mutta nyt nekin toimii.

Nestettähän tämä suurimmaksi osaksi on mutta onhan se kiva olla painavimmillaan kuin koskaan.

Osaisiko joku ammattilainen tai muuten vaan pätevä ukko täältä pakkikselta, joka on seurannut Richin projektia, kommentoida tuota sen treenijakoa? Onko vaikuttanut millään tavalla järkevältä ja systemaattisesti rakennetulta kokonaisuudelta vai heittääkö se vaan reenit aina hatusta? :D

Mitä tuo Real Food pitää sisällään?
Kovassa tikissä mimmi by the way.

Hiilarijauhetta joka on valmistettu bataatista, jamssista, kaurasta ja kuivatuista hedelmistä.

REAL FOOD represents a simplistic whole food carbohydrate source consisting of REAL Sweet Potatoes, Yams, Oatmeal, and dried Fruit!
REAL FOOD can be taken with protein as part of a meal or alone either throughout the day or post-workout.
The carbohydrates in REAL FOOD are low blood sugar impacting complex carbohydrates that are assimilated at rate slow enough to prevent them from being stored as fat, also known as low glycemic index carbs.

Viimeksi muokattu:
O.K Eikös tuolla ollut aika suolainen hinta? Mielenkiintoinen tuote, ei tule heti vastaavaa mieleen.

Back
Ylös Bottom